Zervuska Haidis
Well-known member
No?Zervuzika
No?Zervuzika
No?Señoritas!
Pitääkö musavisassa kirjoittaa nimi oikein vai vastata oikein siihen kysymykseen?
Esim. Hurriganesin basisti?
- Kisse Häkkinen
Jättäisitkö pisteettä? Häh?
Mun mielestä nimenomaan riittää että tietää vastauksen, eikä kirjoitusasulla ole niin väliä. Tuota Securysta en itse hyväksyisi, kaksi aiempaa kylläkin. Vähän riippuu siitäkin minkälainen visa on kyseessä.Mä joudun jatkuvasti ottamaan kantaa moisiin. Esim. eilen 'Securitas' oli vastauslappuihin kirjoitettu 'Cecuritas'. 'Cesuritas' ja 'Securys'.
Pubivisa?Mun mielestä nimenomaan riittää että tietää vastauksen, eikä kirjoitusasulla ole niin väliä. Tuota Securysta en itse hyväksyisi, kaksi aiempaa kylläkin. Vähän riippuu siitäkin minkälainen visa on kyseessä.
Riippuu ihan tunnettuudestakin ja siitä miten helppo/vaikea nimi on. Mielestäni esim. Kisse Häkkinen olisi max puolen pisteen arvoinen, Mutta Arnold Swartseneggeristä voisi kuitenkin antaa kokonaisen pisteen. Tätä periaatetta tulen käyttämään oman visani pisteytyksessä.Mun mielestä nimenomaan riittää että tietää vastauksen, eikä kirjoitusasulla ole niin väliä. Tuota Securysta en itse hyväksyisi, kaksi aiempaa kylläkin. Vähän riippuu siitäkin minkälainen visa on kyseessä.
Kiva.Tätä periaatetta tulen käyttämään oman visani pisteytyksessä.
Vastaan siis Dopiksen joka kohtaan Arnold Swartsenegger ja voitan voiton pistein 10:menenpistettä!Mielestäni esim. Kisse Häkkinen olisi max puolen pisteen arvoinen, Mutta Arnold Swartseneggeristä voisi kuitenkin antaa kokonaisen pisteen. Tätä periaatetta tulen käyttämään oman visani pisteytyksessä.
Vähän epistä, kun tuo voittovastaus paljastettiin kesken visan.Vastaan siis Dopiksen joka kohtaan Arnold Swartsenegger ja voitan voiton pistein 10:menenpistettä!