Visaliiga off-seasonille 15-16

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Pitääkö musavisassa kirjoittaa nimi oikein vai vastata oikein siihen kysymykseen?

Esim. Hurriganesin basisti?
- Kisse Häkkinen

Jättäisitkö pisteettä? Häh?
Mä joudun jatkuvasti ottamaan kantaa moisiin. Esim. eilen 'Securitas' oli vastauslappuihin kirjoitettu 'Cecuritas'. 'Cesuritas' ja 'Securys'.
Mun mielestä nimenomaan riittää että tietää vastauksen, eikä kirjoitusasulla ole niin väliä. Tuota Securysta en itse hyväksyisi, kaksi aiempaa kylläkin. Vähän riippuu siitäkin minkälainen visa on kyseessä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mun mielestä nimenomaan riittää että tietää vastauksen, eikä kirjoitusasulla ole niin väliä. Tuota Securysta en itse hyväksyisi, kaksi aiempaa kylläkin. Vähän riippuu siitäkin minkälainen visa on kyseessä.
Riippuu ihan tunnettuudestakin ja siitä miten helppo/vaikea nimi on. Mielestäni esim. Kisse Häkkinen olisi max puolen pisteen arvoinen, Mutta Arnold Swartseneggeristä voisi kuitenkin antaa kokonaisen pisteen. Tätä periaatetta tulen käyttämään oman visani pisteytyksessä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Vähän jänskättää ehtiikö Mehe vastata kirjikseen vai täytyykö mun itse kirjoittaa oikeat vastaukset.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Saas nähdä josko vaikka puolitoista pistettä tulis kahdesta uusimmasta osativasta yhteensä. Arvailutuurista riippuen.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Hyviä kysymyksiä alppihiihto-visassa, vaikka vähiin jää taas omat pisteet (ei yllätä). Pari helppoa kohtaa mokasin ja jäihän ne kaivelemaan.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Hyvä alppihiihtovisa. Pari kohtaa jäi kyllä kaivelemaan, kun tiedän että menivät väärin mutten saanut oikeaa nimeä päähän. Syytän huonoa tietämystäni alppihiihdon näkymisellä vain maksukanavilta.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
No nyt oli meitsin tietotasolle aika passeli alppihiihtovisa. Onneksi ei kysytty mitään vuosikymmenten takaisia juttuja lajista.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Kirjis on ollut näköjään vaikein osavisis tähän asti. Aku Ankka ja Emmerdale hallitaan paremmin. Voe hevonkakka!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Missäköhän Lunssilan ravivisa viipyy? Aijai! Korvaavaa visaa kehiin kohta!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Lunssila otti Bleun haasteen vastaan tavoitteenaan pistekeskiarvo alle 1. jps:n kirjisvisa oli itseasiassa ihan järkyttävän helppo!
Olen ollut kaksi kertaa raveissa ja kerran hiihtänyt raviradalla, mutta ei tämäkään merkittävä tausta auttanut tässä visassa. Tais tulla ensimmäinen 0p tässä visaliigassa. Kai nollatkin muuten lasketaan keskiarvoon?
 
Ylös