Ainakin seitsemään.Onko ravivisassa toistaiseksi yhtään oikeaa vastausta yhteenkään kysymykseen?
Ohhoh.. Mulle taitaakin olla yksi piste tulossa, kun nyt googletin yhden kysymyksen vastaukset. Se olikin ainoa kysymys, josta mulla oli edes jonkinlaista käryä.Lunssila otti Bleun haasteen vastaan tavoitteenaan pistekeskiarvo alle 1. jps:n kirjisvisa oli itseasiassa ihan järkyttävän helppo!
Olen ollut kaksi kertaa raveissa ja kerran hiihtänyt raviradalla, mutta ei tämäkään merkittävä tausta auttanut tässä visassa. Tais tulla ensimmäinen 0p tässä visaliigassa. Kai nollatkin muuten lasketaan keskiarvoon?
Dopingissa sulla on ollut enemmänkin käryjä?Ohhoh.. Mulle taitaakin olla yksi piste tulossa, kun nyt googletin yhden kysymyksen vastaukset. Se olikin ainoa kysymys, josta mulla oli edes jonkinlaista käryä.
Ooh, sain kehut visajumalalta! Nyt näyttää siltä, että turhan helppo oli, mutta ehkä se siitä. Alppu meni halpaan 2 b:ssä. Kärjessä ehkäpä yllätysnimi. Vihje: hahmo on viime aikoina ollut epäilyttävän inhimillinen.Juplan visa ehkä jopa paras tähänastisista. Mikä parasta, satuin itse kysymään viime viikolla pubivisassani kysymyksen 6a!
Minä luulin ekaksi, että tämä vihje oli kysymykseen 2b ja yritin miettiä sellaista hahmoa, joka on viime aikoina ollut epäilyttävän inhimillinen. Tällä sitten stiblasin ne vaihtoehdot, jotka ovat olleet oikeastikin jo kuolleena. Sitten luin tämän uusiksi ja hiffasin, että tässä vihjattiinkin sitä hahmoa, joka on tällä hetkellä kärjessä.Alppu meni halpaan 2 b:ssä. Kärjessä ehkäpä yllätysnimi. Vihje: hahmo on viime aikoina ollut epäilyttävän inhimillinen.
Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja.Kärjessä ehkäpä yllätysnimi. Vihje: hahmo on viime aikoina ollut epäilyttävän inhimillinen.
Juu!Ravivisan jälkeen kokonaistilanne saattaa näyttää hyvin mielenkiintoiselta.