ProjectMaster
Well-known member
Pahoittelut väärästä väristä eilen. Valkoisen olin laittavinani, mutta ennenkin ollut läppärillä vaikeuksia erottaa värejä, jos näyttö on huonossa kulmassa.
Nou problem. Valkoinen on tuossa paletissa oikea alhaalla. Sörselssönillä samaa ongelmaa. Ja Puustisella aiemmilla vuosilla.Pahoittelut väärästä väristä eilen. Valkoisen olin laittavinani, mutta ennenkin ollut läppärillä vaikeuksia erottaa värejä, jos näyttö on huonossa kulmassa.
Joo, yksi moka tuli kun puhelin ei suostunut yhteistyöhön. Toinen puhdas näppäilyvirhe ilmeisesti vaikka valkoista olin painavinani.Nou problem. Valkoinen on tuossa paletissa oikea alhaalla. Sörselssönillä samaa ongelmaa. Ja Puustisella aiemmilla vuosilla.
Äänestystilanne alkaa mennä tasaiseksi!Mullakin on ehdotus visasta. En itseasiassa tiedä edes aihetta, mutta Trullinkaasu voisi sen järjestää. Hän olisi siinä varmasti hyvä.
Kop.Olipas ihana ysärimusavisa! <3
Mullapa ei ollut pienintäkään aavistusta mistään kotimaisen 1990-luvun eurodance/pop kysymyksistä. Kunhan arvailin.Taitaa yzärivisasta tulla korkeimmat pisteet täs visaliigas. Muista voi sit ottaa nollapelejä.