Sinä olet aivan oikeassa ja minä puolestani olen pahoillani.Ihan jees visa! Tosin yhdysmerkittömän kirjoitusmuodon "27 vuotiaana" toistuminen meinasi hieman sattua silmään ja häiritä keskittymistä. :frank:
Niin tai näin. Mielestäni väärinvastaaminen kohtaan 9 pitäisi aiheuttaa -10 pisteen sakkorangaistuksen. Pyhäinhäväistys jos joku tällä foorumilla ei tuota tiedä!Haa, johtoasemani verrokkimiehestä vahvistuu taas pisteellä
Niin, totta, häpeän tietämättömyyttäni musiikkihistoriasta. Mutta kun ei vaan kiinnosta.Ihan samaa mieltä jakkuesin kanssa, mutta lisäisin siihen -20 pisteen rankun kohdan 1. tietämättömyydestä, joka on pyhäinhäväistys ihan missä forumilla tahansa.
Pistä tulille siitä niin katotaan miten lähtee.Minulla tuli hyvä idea mieleen. Tämä ehdotus ei kyllä liity visaliigaan mitenkään, joten siitä heti rehellinen, rehellinen anteeksipyyntö. Rehellinen, rehellinen on oltava.
Siis voisi tehdä joskus niin, että vapaan puolelle perustaisi joku hahmo alias-nimisen visan, minkä tarkoitus on kymppitonni-tyylinen kisa ja visa. Enemmän siis kymppitonnin tyylinen visa, jossa joku selittää sanaa ja sitten pitää arvata tämä sana. Jokainen taitaa tämän ohjelman tietää. Jokeri-kysymystä ei voi tehdä, mutta se ei haittaa. Mielestäni. Varsin toimiva konsepti, siis kuvis, venttis, google maps -tyylinen kisa, jossa pisteitä saa paras ja voittaja. Niin.
Kommentit kelpaa. Myös vastaväitteet hyväksytään.
Ehdotan hahmoa Trullinkaasu.Toki aivan kuka tahansa sen voisi perustaa, joskus tai milloin haluaa.
Höpsis.Mahdollisesti se on liian vaativa ja vaikea juttu mulle.
Äänestystilanne:Höpsis.