Se on Turussa.LOKOMO?
Tervettä se on, notta on aihealueita joista ei tiedä enempää kuin sika satelliitista ja myös niitä joista tietää vähän enämpi.Hyvinhän tämä mielessä pahoittaminen on lähtenyt käyntiin. Pistän korteni kekoon viimeistään scifi-osiossa.
Löytää helpommin ne neljä vastausta mitä niihin olisi tullut.Se on hienoa, että modet meni poistamaan käytöstä pelit ja visat osion, johon nämäkin kaikki olisi voinut siirtää, jolloin ne olisi poissa viemästä tilaa ja löytyisi helpommin niille, jotka haluavat ne löytää.
Nöffönnöffö.Saaks tohon Mossen osikseen vielä ladata vaikka vastausaika on jo ummessa?
Eikä yhtään kysymystä raviurheilusta, jenkkifutiksesta tai baseballista. :nope:Itse olen eri mieltä. Jääkiekko-kysymyksiä oli ihan liikaa. Kun kerran on erikseen jääkiekkoaiheinen visa, niin urheiluaiheisessa voisi olla siitä lajista max yksi kysymys. Kostan hiihtovisassa.
Niinpä. Erittäin hyvä visa.Eikä yhtään kysymystä raviurheilusta, jenkkifutiksesta tai baseballista. :nope:
Mikä on hankolaisen jenkkifutisseuran nimi?Eikä yhtään kysymystä raviurheilusta, jenkkifutiksesta tai baseballista. :nope:
.o/Mikä on hankolaisen jenkkifutisseuran nimi?
Mitä sä et munannut?Mosse sanoi:Eli munasin sen.
Munaamista. :frown:Mitä sä et munannut?
Sama. Vaikka noin muuten elänkin jääkiekkoa, niin KHL on tietoisesti boikotissa. Ihan kaikkea ei tosin kykene suodattamaan pois..Ei nyt hirveästi venäläisjoukkueitten jääkiekkomenestystä ole ennenkään tullut seurattua.
Teksti-tv:tä selatessa tulee katsottua SHL:n maalintekijät ja Sveitsin liigakin.Sama. Vaikka noin muuten elänkin jääkiekkoa, niin KHL on tietoisesti boikotissa. Ihan kaikkea ei tosin kykene suodattamaan pois..
Ei veikkonen. Tarkoitus on, että mahdollisimman moni pahoittaa mielensä.:ahem:Niin tuota. Että laskeekos kenkään kokonaispisteitä lain, vai sorvataanko pistelasku sitten koko hulabaloon lopuksi sellaiseen muotoon että joku muu kuin Mehe voittaa?
Mikäs mun pistelaskussa on vikana? Paitsi se, että se päivittyy vähän jälkijunassa johtuen excelittömyydestäni.Niin tuota. Että laskeekos kenkään kokonaispisteitä lain?