Visaliiga off-seasonille 2014-15

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ihan hyvä änärivisa, mutta ei siinä yhtään ihan helppoa ollut mukana.

Ei harrastajalle aika tekemätön paikka. Mutta niihän se oli Samisumin kännyköidenkin kanssa. Paitti siinä pystyi arvaamaan.

Hyviä on olleet osiot!

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Hyviä kysymyksiä (taka)puolipönäkällä. Tulikohan taas nollat?

Mutta viihdearvosta tälle ja edelliselle visikselle iso pojot.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Todella hyviä kysymyksiä tässä osiksessa, vaikken montaakaan tainnut tietää.

Davros

Well-known member
Hyvä visa. Suurin osa vastauksistani on 50/50, että meneekö oikein.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Samsungvisa oli sikäli hyvä että en minä Samsungin luureista tiedä lähtökohtaisesti mitään ja ennakko-olettama oli että ihan vitun paska visa tulossa, mutta sivistyneillä veikkauksista ja maalaisjärjellä näemmä sai ihan hyvin bongoja.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Samsungvisa oli sikäli hyvä että en minä Samsungin luureista tiedä lähtökohtaisesti mitään ja ennakko-olettama oli että ihan vitun paska visa tulossa, mutta sivistyneillä veikkauksista ja maalaisjärjellä näemmä sai ihan hyvin bongoja.
Tekisi mieli tivata, voiko Fagerhult tehdä sivistyneitä veikkauksia tai kaupunkilaisena ajatella maalaisjärjellä, mutta enpä taida. Samsungvisa kuulostaa ruotsilta.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Väliaikatietona voinen todeta, että melko iisi osis tuli jo saatujen pisteiden valossa laadittua.
Osiksen vastausten pistekeskiarvo on tähän mennessä vastanneiden osalta 4,8

Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mä taas tiesin otsikon nähtyäni, että latelen Samsung puhelimia koskevat nippelidatat kaikki oikein, saan täydet pojot ja vähän päälle, ynnä papukaijamerkin, mutta vajaaksihan tuo saatana jäi.