Sama.Innostuin jo, että onko Faakerista kerrankin jotain hyötyä.
Sama.Innostuin jo, että onko Faakerista kerrankin jotain hyötyä.
Kun en ole ihan varma viittaatko vanhaan f1-visaan vai nyt auki olevaan Indycar-visaan niin taidan vastata jokaiseen kohtaan Boutsen, että olisi jonkinmoinen tsäänssi saada edes yksi piste.Toi olikin mainio visa. Vieläkin harmittaa, etten tiennyt Boutsenia.
Keksin jopa yhden loistavan kysymyksen, mutta enpä muista sitä enää...eli minusta ei apua.Jos jollain on ideaa ja virtaa niin saa mun osiksen.
Mä voin lähettää oikeat kysymykset ja vastaukset privapostiisi vitosel...neljällä eurolla!Jos jollain on ideaa ja virtaa niin saa mun osiksen.
Turhanpäiväistä nippelitietoa kyselit.. Vaan enpä kyllä ole indycaria seurannut oikeastaan ikinä eikä laji juuri kiinnosta.Joka mun visaa liian vaikeena pitää, niin hävetköön autourheiluaiheisen foorumin jäsenenä.
Sehän on varmasti Albert itse.kuka on voittanut moottoripyöräilyssä 22 MM-kultaa, 10 EM-titteliä ja saanut neljästi kultamitalin X-Gamesissa?
Ihan mielenkiinnosta, millaisiin kysymyksiin olisit sitten tiennyt vastauksen jos et kerran koko sarjaa seuraa?Turhanpäiväistä nippelitietoa kyselit.. Vaan enpä kyllä ole indycaria seurannut oikeastaan ikinä eikä laji juuri kiinnosta.