Albert Oil
Hippi ja juntti
Minähän se olen.kuka on voittanut moottoripyöräilyssä 22 MM-kultaa, 10 EM-titteliä ja saanut neljästi kultamitalin X-Gamesissa?
Minähän se olen.kuka on voittanut moottoripyöräilyssä 22 MM-kultaa, 10 EM-titteliä ja saanut neljästi kultamitalin X-Gamesissa?
Okei, entäs kehen ilkkuva sormi osoittaa yhtyeen "Al Bertti ripulin noro-päivät" -nimellä?Minähän se olen.
Olisko siinä yksi piste. Vähän huono googlaaman kato.Niinkuin toi Indiana auto-visiskin. Kuukkeli on raksuttanut kuin Puuttinin aivonystyrät!:ahem:
Nimettömänä pysytelleen vihjeen perusteella kyseessä on nimeä Albert Oil kantava virtuaalihahmo tuolta eräästä Interin webistä.kuka on voittanut moottoripyöräilyssä 22 MM-kultaa, 10 EM-titteliä ja saanut neljästi kultamitalin X-Gamesissa?
Esim. kuka voitti Indianapolis 500 kilpailun vuonna 1995.Ihan mielenkiinnosta, millaisiin kysymyksiin olisit sitten tiennyt vastauksen jos et kerran koko sarjaa seuraa?
JACK WOOLNEW!Esim. kuka voitti Indianapolis 500 kilpailun vuonna 1995.
Laia Sanzkuka on voittanut moottoripyöräilyssä 22 MM-kultaa, 10 EM-titteliä ja saanut neljästi kultamitalin X-Gamesissa?
Olet myös minun edelläni. Multa puuttuu vain oma visa, josta olisin luonnollisesti saanut täydet 10 pistettä.Visaliiga offille siisonille... Ajattelin, että jos vastaa kaikkiin osiksiin, niin pärjää edes jotenkin kokonaiskisassa... Joo-o! Olen viimeinen kaikista kaikkiin vastanneista, jos trullinkaasua ei lasketa. Ja eihän me sitä lasketa.
On ne tiedostoon jo päivitetty. Olen vaan niin laiska että odotan burbin pisteitä niin laitan sitten samalla kertaa ne tänne.Albert ei aio päivittää Ruokiksen pisteitä taululle lain?
Komp.Onpa hyvänoloinen inttijuttublogi.
Tässähän se ilta meneekin.