Visaliiga off-seasonille 2014-15

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Juspani vastailee näihin tivoihin mahdollisimman myöhään että ehtii kurkkia mahdollisimman monta vastausta sekä Quickailla loput.

Niinkuin toi Indiana auto-visiskin. Kuukkeli on raksuttanut kuin Puuttinin aivonystyrät!:ahem:

Captain Howdy

Well-known member
Visaliiga offille siisonille... Ajattelin, että jos vastaa kaikkiin osiksiin, niin pärjää edes jotenkin kokonaiskisassa... Joo-o! Olen viimeinen kaikista kaikkiin vastanneista, jos trullinkaasua ei lasketa. Ja eihän me sitä lasketa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Visaliiga offille siisonille... Ajattelin, että jos vastaa kaikkiin osiksiin, niin pärjää edes jotenkin kokonaiskisassa... Joo-o! Olen viimeinen kaikista kaikkiin vastanneista, jos trullinkaasua ei lasketa. Ja eihän me sitä lasketa.
Olet myös minun edelläni. Multa puuttuu vain oma visa, josta olisin luonnollisesti saanut täydet 10 pistettä.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Indycar jää vastaamatta. En jaksa arvailla ja tietoa ei ole, kun en ole muutamaan vuoteen oikein yhtään seurannut.

VAIKKA TÄÄ ON MOOTTORIURHEILUPALSTA SAATANA!

Lunssila

Well-known member
Onpa hyvänoloinen inttijuttublogi.

Tässähän se ilta meneekin.

Nurtsi

Registered Loser
Azizin Formulisis oli vähän liian helppo. Koko viikon olen opetellut noita CCMK-toikkeja ulkoa, että pärjäisin tässä osakilpailussa, mutta näköjään hukkasin vaan aikaani.:dunno: