Kakkosnilkki tivailuun.Riittääkö sun viestimäärä kahteen?
Kakkosnilkki tivailuun.Riittääkö sun viestimäärä kahteen?
Ja muuhunkin kirjoitteluun.Kakkosnilkki tivailuun.
Luuletko että mulla on into esim. sun kanssa keskusteluun?Ja muuhunkin kirjoitteluun.
Kyllä.Luuletko että mulla on into esim. sun kanssa keskusteluun?
No näinhän se on. Kaupustelijalla on vain kaupustelijoita ystävinään.Kyllä.
Albert, Amurin koukkupolvi, aloitti vaalityön! :nolittipeukkuhansetähän:Osta poika hyvät housut multa vitosella! Specialtarjous vain sulle!
*Suuttuu Ilpon puolesta*Seuraava osis aukeaa jo tänään. On silti avoinna sunnuntaihin.
Pääsee toki. Onko aihe jo?Pääseex viel pitään visaa?
Jos vapaille sloteille ei ota löytyäkseen visanpitäjiä, voin pitää visan myös pröm pröm motskareista.
Mielimmun toki joka viikolle eri visanpitäjä. Että jätettäköön hätävaraksi / viimeiseksi oljenkorreksi tämä.
Mä voisin ottaa samalla idealla toisen visan tuohon seuraavaan vapaaseen slottiin (5.-11.3.). Aiheena "Avara luonto".Näin teemmä. Ja jos aukkoja jää niin niitä jää. Eipä tuo maapallon pyörimiseen juuri vaikuttane.
Itse voin laittaa jonkun ylijäämäyleistietovisan johonkin aukkopaikkaan myös jos niin on ollakseen.
Mosse ehti tohon jo privalla ensin mutta saat alustavasti ton vikan viikon, ellei ilmaannu uusia pyrkyreitä.Jacques sanoi:Mä voisin ottaa samalla idealla toisen visan tuohon seuraavaan vapaaseen slottiin (5.-11.3.). Aiheena "Avara luonto".
ok.. ihme tyyppi se mosse.. ei uskalla avoimesti kommunikoida.. Sulkeutunut tyyppi kyllä..Tää on nyt periaatteessa täynnä mutta jos uusia visanlaatijoita vielä ilmaantuu, niin tiputetaan tuolta sitten niitä pois, joilla on kaksi skabaa, niin saadaan mahd. pian eikun siis monta vetäjää eiks jee.
Mosse ehti tohon jo privalla ensin mutta saat alustavasti ton vikan viikon, ellei ilmaannu uusia pyrkyreitä.