Visaliiga off-seasonille 2014-15

Davros

Well-known member
Oma visa on puoliksi valmis. Jos tajuaa vähääkään aiheesta niin pitäisi olla melko helppo visa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Seuraava osis aukeaa jo tänään. On silti avoinna normaaliin deadlineen saakka.

Viimeksi muokattu:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Mehen visaa odottelen malttamattomana. Aiheena "aihe muhimassa". Voi olla iloisen roisia menoa!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Joo-o. Luettuna tekstinä peräti yksi visiksen kappaleista alkoi soimaan päässä, muttenhan minä tiedä mikä tai kenen renkutus se semmoinen.

Lunssila

Well-known member
Aiheena joko F1 tai sitten tv-sarjat tai sitten joku aivan muu.

Pistä vaikka tuohon seuraavaan vapaaseen slottiin.

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jos vapaille sloteille ei ota löytyäkseen visanpitäjiä, voin pitää visan myös pröm pröm motskareista.

Mielimmun toki joka viikolle eri visanpitäjä. Että jätettäköön hätävaraksi / viimeiseksi oljenkorreksi tämä.
Näin teemmä. Ja jos aukkoja jää niin niitä jää. Eipä tuo maapallon pyörimiseen juuri vaikuttane.
Itse voin laittaa jonkun ylijäämäyleistietovisan johonkin aukkopaikkaan myös jos niin on ollakseen.
Mä voisin ottaa samalla idealla toisen visan tuohon seuraavaan vapaaseen slottiin (5.-11.3.). Aiheena "Avara luonto". :)

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Tää on nyt periaatteessa täynnä mutta jos uusia visanlaatijoita vielä ilmaantuu, niin tiputetaan tuolta sitten niitä pois, joilla on kaksi skabaa, niin saadaan mahd. pian eikun siis monta vetäjää eiks jee.

Jacques sanoi:
Mä voisin ottaa samalla idealla toisen visan tuohon seuraavaan vapaaseen slottiin (5.-11.3.). Aiheena "Avara luonto".
Mosse ehti tohon jo privalla ensin mutta saat alustavasti ton vikan viikon, ellei ilmaannu uusia pyrkyreitä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tää on nyt periaatteessa täynnä mutta jos uusia visanlaatijoita vielä ilmaantuu, niin tiputetaan tuolta sitten niitä pois, joilla on kaksi skabaa, niin saadaan mahd. pian eikun siis monta vetäjää eiks jee.

Mosse ehti tohon jo privalla ensin mutta saat alustavasti ton vikan viikon, ellei ilmaannu uusia pyrkyreitä.
ok.. ihme tyyppi se mosse.. ei uskalla avoimesti kommunikoida.. Sulkeutunut tyyppi kyllä..