Visaliiga offseasonille 2012-13

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mun empiirisen kokemukseen mukaan, aiheesta riippumatta, kysymykset joihin tietää vastaukset ihan heti ovat helppoja.
No joo. Mutta jos on kyse sellaisesta aiheesta, jota inhoaa (ei nyt tule mitään mieleen) niin ne helpotkin vastaukset on jotenkin, vastenmielisiä.
Eikös sun slogani ole, että ihmeitä teen hetkessä, mutta mahdottomuudet vie hieman enämpi aikaa.
Eiks se olekaan tuo: "Saas nähdä tuleeko tästäkin vastauksesta pisteitä."

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Visaliiga ei ole oikea paikka demonstroida mallivisaa, visaliigassa pitää mennä yleisen tason mukaan.
Vedän sanani takaisin ja pahoittelen, jos scifi-visan keskiarvo nousee edes lähelle kolmea. Nyt kyllä näyttää siltä, että jää kauas muiden tähän mennessä valmistuneiden visojen pistetasosta.

Ja kyllä uskon tietäväni miltä tuntuu, koska olen kai itsekin yrittänyt tehdä "riittävän haastavaa" visaa siinä piiiiikkasen epäonnistuen. :)

Tän pitäis olla ihan hupaa ajanvietettä off-seasonille. Vittu KAUHEE itku kaikesta. Sehän on selvä että ei homma pelaa kuin römpsölöössä jos ei vain yksi hahmo pidä ohjaksista. Ei se mitään hei. Ei itketä tuhria.

Olisi suotavaa olla tiukka formaatti.

Ehdotankin ensi vuoden visaliigaan esim. formaattia:

Tasan 10 kysymystä siten, että
- 4*1 p kysymys (yleissivistystaso)
- 3*2 p kysymys (aiheesta kiinnostuneille)
- 2*3 p kysymys (aiheeseen perehtyneille)
- 1*4 p kysymys (aiheesta syvemmin tietäville)
= täysi kokonaispistemäärä per osio 20 p

Mitä isomman pistemäärän kysymys, sitä haastavampi se tulisi siis oletusarvoisesti olla.

Tästä jos kaikki pyrkisivät pitämään kiinni, niin itku... no joo itku olis ehkä aivan samaa luokkaa. Vitula pähän.
Jos ei talvitauolla saisi itkua ja parkua visaliigassa, niin foorumihan räjähtäisi f1-kauden alkaessa. :D

oldez

Well-known member
Kai se nyt sitten on pitkin hampain hyväksyttävä. Vaikka ToXilla niin kovin kutkuttava aihe olikin, mutta jos ei niin ei sitten.
Hienoa. Olisin varmaan saanut siitä visasta parhaat pisteet. Minun visan aiheena on aseet.

Jacques

Sijainti
Helsinki
jes! heikkohermoiset tippuu.. :ahem:

jatketaan! markoj:n tiva meni niin kauas ohisektorista, että saa nähdä viitsinkö vastata siihen yhtään mitään.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Huom! huom! Kaikki Huom! Jacques ei tiedä jarkomiin tivaan vastauksia! HUOM!

Jacques

Sijainti
Helsinki
Huom! huom! Kaikki Huom! Jacques ei tiedä jarkomiin tivaan vastauksia! HUOM!
En tiennyt.. Totesin, että tuo vaatii sen verran paljon ajankäyttöä googlettelun merkeissä, etten viitsi vaivautua. Kyllähän tuohon vastaukset löytyy, mutta koska itselläni ei ole aihepiiristä mitään hajua, niin googlellakin vastausten hakemisessa menisi liikaa aikaa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
En tiennyt.. Totesin, että tuo vaatii sen verran paljon ajankäyttöä googlettelun merkeissä, etten viitsi vaivautua. Kyllähän tuohon vastaukset löytyy, mutta koska itselläni ei ole aihepiiristä mitään hajua, niin googlellakin vastausten hakemisessa menisi liikaa aikaa.
3olme tuntia meni, että sai kaikkiin kohtiin suherrettua edes jotakin.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Heitin nyt kuitenkin pääaasiassa täysin hatusta jotain (pari kuukkelittelin). Mielestäni sain kymppikohdassa YHDEN OIKEIN!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Heitin nyt kuitenkin pääaasiassa täysin hatusta jotain (pari kuukkelittelin). Mielestäni sain kymppikohdassa YHDEN OIKEIN!
Kuukkelehtimalla löytyi useampaan varma tai varmalta vaikuttanut vastaus, mutta melko usean kohdalla joutui myös tyytymään antamaan vastaus pohjalta "vaikuttaa sen suuntaiselta, että saattaisi osuakin".

Parissa kuvassa helpotti tuo numero laivan kyljessä paljon.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Vittu, taasko siellä on joku uusi utelu, tällä kertaa menneistä ajoista.
Armotonta ja taukoamatonta prässiä, kele.

Heh, historia. Mä olen jo valmiiksi kuutamolla.
Edestäpäin tuleva on kiinnostanut jo kouluaikoina enämpi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vittu, taasko siellä on joku uusi utelu, tällä kertaa menneistä ajoista.
Armotonta ja taukoamatonta prässiä, kele.

Heh, historia. Mä olen jo valmiiksi kuutamolla.
Edestäpäin tuleva on kiinnostanut jo kouluaikoina enämpi.
Sanoo meidän forumin poikajunan hiilivaunu!:frank: