Oho! Jusbani jyrähti! :eek!:VAITI!
Oho! Jusbani jyrähti! :eek!:VAITI!
Kyl. Kertakaikkisen mainio versio onkin.Väittäisin, että tällä versiolla on osuutensa tietämykseen.
Voisi olla jopa UUSIKSELLE, jos ei tuo entinen curlingukko olisi ko. nimellä tunnettu.Se on UUCELLE tai UUCI:lle!!!!
Eipäs vaan UUCIKCELLEVoisi olla jopa UUSIKSELLE, jos ei tuo entinen curlingukko olisi ko. nimellä tunnettu.
Mainio bändi kaikinpuolin. Siksi juplan perustelematon viha yhtyettä kohtaan yllättää.Ja Talk Talk on Sportifyyn soittolistalla. Myös It's a shame.
Eikä perusteluja kaipaa80-luvun discohumpan "vihaaminen" ei ole mielestäni mitenkään tavatonta.
Mainio bändi kaikinpuolin. Siksi juplan perustelematon viha yhtyettä kohtaan yllättää.
80-luvun discohumpan "vihaaminen" ei ole mielestäni mitenkään tavatonta.
Viha on liian voimakas sana. 1980-luku oli vaan musiikillisesti enimmäkseen surkeaa aikaa mäkättävine laulajineen ja kilkuttavine komppeineen (mutta tykkään Depeche Modesta - höh). Mutta nämä on vaan makuasioita. Hämmästelen silti että bändi tiedettiin noin hyvin, itse en olisi muistanut sitä millään.Eikä perusteluja kaipaa
Kukapa nyt ei Deppareista tykkäisi.(mutta tykkään Depeche Modesta - höh)
Kappaleen muistamisessa sain apuja tästä: Eläkeläiset - Musta humppa.10. Led Zeppelin - Black Dog
Bändi olisi pitänyt tietää, mutta ei välttämättä kappaletta.
Mulla kilkutteli vastausmielessä ensteks just toi Depeche Mode, mutta sitten alkoi laulajan ääni jotenkin tuntua epäsopivalta ja päädyin Talk Talkiin. Joita kumpaakaan en tosin pahemmin ole tullut ajan mittaan kuunnelleeksi.Viha on liian voimakas sana. 1980-luku oli vaan musiikillisesti enimmäkseen surkeaa aikaa mäkättävine laulajineen ja kilkuttavine komppeineen (mutta tykkään Depeche Modesta - höh). Mutta nämä on vaan makuasioita. Hämmästelen silti että bändi tiedettiin noin hyvin, itse en olisi muistanut sitä millään.
Jännittävää. Itse diggailen kasaria noin yleisesti ottaen kovastikin mutta sen sijaan omaksikin yllätyksekseni aika moni 2010-luvulla tuotettu musiikkielämys on alkanut aiheuttaa yhä enenevässä määrin päänsärkyä. Se ei johdu vanhenemisestani tai orastavasta aivosyövästä vaan siitä, että ideat ovat nykytuottajilla jotenkin ohkaisia, melodiat alistetaan massiivisten tuotantovallien alle ja toteutukset ovat radioystävällisen tylsiä. Näin nämä makuasiat menevät - ja niistä jos mistä kuuluu kiistellä!1980-luku oli vaan musiikillisesti enimmäkseen surkeaa aikaa mäkättävine laulajineen ja kilkuttavine komppeineen.
Olen yhä vahvemmin sitä mieltä, että homokaffeilla kun sut näen, annan nenänakin alkupaloiksi.:frank:Viha on liian voimakas sana. 1980-luku oli vaan musiikillisesti enimmäkseen surkeaa aikaa mäkättävine laulajineen ja kilkuttavine komppeineen (mutta tykkään Depeche Modesta - höh). Mutta nämä on vaan makuasioita. Hämmästelen silti että bändi tiedettiin noin hyvin, itse en olisi muistanut sitä millään.
Itse joutui hetken funtsimaan että onko ne bakkanaalit herätetty henkiin.. Noin niinku toisittepäiten ajatellen.Ykköskysymykseen huomio, että kysymys itsessään ei ollut helppo. Kysymyksen asettelu vaan paljasti. Ei tuollaista kysyttäisi jos yhä tykittäisi Syksyn sävel menemään.
Eipä niin, mutta Talk Talkiin se ei liity mitenkään.80-luvun discohumpan "vihaaminen" ei ole mielestäni mitenkään tavatonta.
Kyllä se vähän ainakin kahteen ekaan levyyn liittyy.Eipä niin, mutta Talk Talkiin se ei liity mitenkään.