Totta. Korjaan huomenna. Tai siis tänään päivällä.2. kohdasta pitäisi tulla kokonainen piste. (vastasin 185)
Totta. Korjaan huomenna. Tai siis tänään päivällä.2. kohdasta pitäisi tulla kokonainen piste. (vastasin 185)
Olenpa hämmästynyt, moottoripyöristä en mitään tiedä tai ymmärrä. ainoa, josta oli pinintäkään aavistusta oli Jarno Saarinen kysymys, muut meni täysin arvailemalla jotain sinne päin.jps
1. 0,25
3. 0,5
4. 0,5
6. 1
8. 0,75
10. 0,5
yht. 3,5
Oikeat vastaukset ovatten:
3. BMW S1000RR, Ducati Panigale, Honda CRB1100XX, Kawasaki ER-6F, Harley Davidson FLHC 1340 EIectra Glide Classic. Tmoille miinusmerkkinen käsipiste kun käytti Hondasta lempinimeä "cepari" vaikka XX on "bläkkäri".
.
Pitäiskö ton olla 2?Oldez
3. 1
6. 0,25
8. 0,75
yht 1,75
Pitäs.Pitäiskö ton olla 2?
Jep. Tulee.HÄHHÄÄ! Olen näemmä TIENNYT ton isoimman iskutilavuuden! Pisteet siitä taitaa kyllä puuttua?
No ihan nyt tarkastin. Tässä kesiarvo vastaajilla ennen takrastuslaskentaa on 3 pojoa. Sun tivassa 1,8 kun tuplasit jaettavat pisteet. Että mitä vittua?Kun katsoo hahmojen saamia pisteitä, niin en mä ollut väärässä, kun vihjasin tämän olleen vaikeusasteikolla vähintäänkin samalla tasolla mun viime vuoden kestävyysurheiluvisan kanssa.![]()
En oo varma. Joko se tai sitten Jacques.Kaikista hauskin näissä visoissa on tää pisteidenlasku.
Okei, ei siis ihan yhtä paha. Sainpas sut tarkistamaan asian itseni puolesta! :ahem:No ihan nyt tarkastin. Tässä kesiarvo vastaajilla ennen takrastuslaskentaa on 3 pojoa. Sun tivassa 1,8 kun tuplasit jaettavat pisteet. Että mitä vittua?
Pitäis. Ja niinhän sulla onkin.Eiks mulla pitäis olla ykkösestä puoliska, kun tiesin kaks?
Ne on nyt lyöty lukkoon jo. Olin juur tänään aikeissa pistää sulle privaan mutta käy se näinkin. Kiitos.Kopsailen nämä nyt. Ilmoiteltaa muutoksista mahd. pian.