Visaliiga XII: Kahden edeltävän viikon uutiset - päättyy 2.2. 23:59

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
2. Alko haastoi SuperAlkon
5. Ministereiden EU-vaaliehdokkuuksiin viitataan
6. Obaman kommentti kannabiksen vaarallisuudesta suhteessa alkoholiin
7. Postin yt:t
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Perkele kun tulee kiire:


1. Tolkun häivä
2. Alko haastoi Super-Alkon
3. Vaikuttaa kiiviltä (kiwi). Lienee sukupuuton partaalla.
4. Lintuinfluenssa nostelle päätään
5. Ministerejä ehdolla meppivaaleissa
6. Obama avautui cannabiksen verrattaisesta vaarattomuudesta suhteessa alkoholiin.
7. Itellan YT:t 1200 henkilön vähentämiseksi
8. Joka kymmenes elää köyhyysrajan alapuolella
9. En tiedä. Susan Ruusunen avautuu jotain?
10. Ei tietoa
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
1. Koulukuljetukset
2. X=Cell
3. -
4. -
5. Ministereitä eurovaaliehdokkaiksi
6. Obama vertaili alkoholin ja marijuanan haitallisuutta
7. Joku postilakko
8. Joka kymmenes on jonkun tutkimuksen mukaan "köyhä"
9. -
10. -
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Saan itkupotkuraivarit, jos kysymykseen 5 vastaus Kokoomuksen ministerit meppi-ehdokkaiksi saa täydet pisteet, sillä kolmesta vain kaksi on kokkareita ja Kyllönenhän on vasuri.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa


1) -
2) -
3) -
4) -
5) Suomalaisministerit pyrkivät Europarlamenttiin.
6) Barac Obaman mielestä kannabis ei ole alkoholia kummempaa huumetta.
7) Itellan YT-nevottelut käynnistyvät. Tuhansia postin jakajia saatetaan irtisanoa.
8) -
9) Susan Kuronen jäi kiinni näpistyksestä.
10) -
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Julistan kisan loppuneeksi.

Oikeita vastauksia ja pisteitä pekuleerattaviksi ilmaantuu eetteriin jossain vaiheessa ennen puolta yötä. Tai sitten hieman puolen yön jälkeen. Tuosta yllä kirjailleesta kamreerista voisi joku noviisia valaista. Onko ennakkotapauksia tms?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Julistan kisan loppuneeksi.

Oikeita vastauksia ja pisteitä pekuleerattaviksi ilmaantuu eetteriin jossain vaiheessa ennen puolta yötä. Tai sitten hieman puolen yön jälkeen. Tuosta yllä kirjailleesta kamreerista voisi joku noviisia valaista. Onko ennakkotapauksia tms?
Mä voin vähän paheksuvasti katsoa sitä kulmien alta. Mun puolesta menkööt. Ei ole mikään kusettaja-tyyppi lain. Hän.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Julistan kisan loppuneeksi.

Oikeita vastauksia ja pisteitä pekuleerattaviksi ilmaantuu eetteriin jossain vaiheessa ennen puolta yötä. Tai sitten hieman puolen yön jälkeen. Tuosta yllä kirjailleesta kamreerista voisi joku noviisia valaista. Onko ennakkotapauksia tms?
Deadline on merkitty selkeästi, joten... Itse ainakin jättäisin huomioimatta.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Itse antaisin ITGn vaikka editoida vastauksiaan oikeiden julkistamisen jälkeen. Siinä on niin rehti mies, parta ja kaikkee.

Leikkiähän tää on. Siitä vaan, IMO. Nilkkien visiksestä valituksen määrä on joka tapauksessa vakio.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
16 tuntia myöhässä, eihän tuosta nyt pitäisi olla epäilystäkään miten siinä käy.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Kannatan sitä vaihtoehtoa, josta saadaan eniten leuantärinää ja ulinaa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
16 tuntia myöhässä, eihän tuosta nyt pitäisi olla epäilystäkään miten siinä käy.
jeps.. klo 5:03 olisi vielä mielestäni mennyt viimehetken veikkauksena, mutta että huomasi myöhästymisen eikä heti vastannut edes pikavastausta, niin sanoisin röyhkeäksi yritykseksi rikkoa sääntöjä. Ehdotan miinuspisteitä ITG:lle.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Julistan kisan loppuneeksi.
Oikeita vastauksia ja pisteitä pekuleerattaviksi ilmaantuu eetteriin jossain vaiheessa ennen puolta yötä. Tai sitten hieman puolen yön jälkeen. Tuosta yllä kirjailleesta kamreerista voisi joku noviisia valaista. Onko ennakkotapauksia tms?
Mä voin vähän paheksuvasti katsoa sitä kulmien alta. Mun puolesta menkööt. Ei ole mikään kusettaja-tyyppi lain. Hän.
KOMMMMP!
Itse antaisin ITGn vaikka editoida vastauksiaan oikeiden julkistamisen jälkeen. Siinä on niin rehti mies, parta ja kaikkee.
Leikkiähän tää on. Siitä vaan, IMO. Nilkkien visiksestä valituksen määrä on joka tapauksessa vakio.
KOMMP!
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Onnistuinpa taas tekemään visan, jossa vastausten tulkinnalle jää varaa. Pääperiaatteena tuomaroinnissa oli; mitä täydellisempi vastaus yhdeltäkin hahmokkeelta, sitä vähemmän pisteitä sinne päin sutaistusta vastauksesta. Olen kyllä parhaani mukaan yrittänyt antaa armon käydä oikeudesta. Vaikka pyydettiin lyhyitä vastauksia, ei avainsanan kekkaamisesta täysiä pisteitä ole ropissut. Jos elonpäiviä piisaa, ensi vuonna tulkintaa ei harrasteta ja visani aihe tulee olemaan "Klassikko pintaperhot"

Yhtä lukuunottamatta uutiset olivat bongattuja Radio Suomen ja Yle Puheen aamu-uutisista.

Valitusaika päättyy 4.2.2014 kello 14:13. Silloin direktoraatti ratkoo kaikki valitukset yhdellä ja samalla kerralla. Päätöksistä ei voi vedota ylempiin oikeusasteisiin. Direktoraattiin kuuluu minun lisäkseni naapurin Ida (8v.) ja Sanni (6v.).

Oikeat vastaukset:

1. uuci tiesi ainoana (ja ainoastaan) sen, että turkulaiskouluissa ei jatkossa viherkasveja sallita
2. Alko haastaa Super Alkon oikeuteen
3. Kiwi on kuolemassa sukupuuttoon
4. Kiinassa on esiintynyt jälleen lintuinfluenssaa
5. Ministeri Henna Virkkusen ulostulo tietää, että kolme hallituksen ministereistä on ilmoittautunut meppikisaan
6. Presidentti Obaman mukaan pössyttely ei ole alkoholia haitallisempaa
7. Itella ja suunnitelmat jätti-irtisanomisista
8. Lähes joka kymmenennellä suomalaisella on maksuhäiriö
9. EIT:n mukaan sananvapautta ei ollut loukattu case Ruusunen vs. Vanhanen
10. Davosin osallistujat

Ennen valitusajan umpeutumista, pistetaulukko näyttää tältä

Näytä liitetiedosto 19510
 
Ylös