Albert Oil
Hippi ja juntti
Ei se mun vitonen Nigeriasta tule vaan Tampereelta.Heti kun eräs luvattu suurehko summa saapuu tililleni Nigeriasta niin perustan Glen Burb -viskitehtaan Skotlantiin.
Ei se mun vitonen Nigeriasta tule vaan Tampereelta.Heti kun eräs luvattu suurehko summa saapuu tililleni Nigeriasta niin perustan Glen Burb -viskitehtaan Skotlantiin.
Ja taitaa sekin vitonen olla luuta?Ei se mun vitonen Nigeriasta tule vaan Tampereelta.
Ai se on väärä?Tai Käkisalmen markkinoilta.
Luutavitonen. No mikä hemmetti se nyt sitten muka on, häh?Ja taitaa sekin vitonen olla luuta?
Bingo!Ai se on väärä?
Näytä liitetiedosto 20276Luutavitonen. No mikä hemmetti se nyt sitten muka on, häh?
Eikös Jallu** ole keräilykamaa ja aika arvokasta?Mitäs vaihtoehdoiksi?
Jallu *
Jallu **
Jallu ***
Ainakin olis tasalaatuista :frank:
No ei ihan lempparia ole * ja ***:iisikään.Pahaakin se ** oli.
Kuka mistäkin tykkää. Ja Rellu on toki hyvää konjakkia, en minä muuta väitäkkään.No ei ihan lempparia ole * ja ***:iisikään.
Tykkään siitä koknakin pyöreydestä suussa. Jalmarit ja viskit liian pistäviä.
Nyt maistuis Rellu xo.
Juu oli.Kuka mistäkin tykkää. Ja Rellu on toki hyvää konjakkia, en minä muuta väitäkkään.
Mutta pakko kuitenkin kysyä, että kuinka montaa erilaista viskiä olet maistanut? Oliko kaikki pistäviä? Veditkö ne shottilasista ykkösellä vai ns. "viskilasista" jäillä vai joitko aromilasista pikkuhiljaa tuoksutellen ja siemaillen? Laitoitko vesitilkan sekaan herättelemään makuja? Oliko lasissa skottilaista, irlantilaista, kanadalaista, bourbonia, tennesseetä tai kenties ruotsalaista vai jopa ihan kotimaista viskiä? Oliko kyseessä sekoite, mallasviski, single malt vai peräti single cask(/barrel) pullote? Savuinen, hienovarainen, kevyt vai täyteläinen? Tai kenties näiden yhdistelmä? Oliko kahteen vai kolmeen kertaan tislattua? Oliko kypsytetty useammassa tynnyrityypissä?
Oliko pistävää? Eiku nythän mä vasta hokasin. Mocce on vahingossa tykittänyt sen viskin suoraan suoneen.Juu oli.
Oli se jotain varpaanpesuvettä. Taitaa mulla olla Chivas Regalia vierasvarana kaapissa. Glenfidichiä ainaskin napsinut. Johnny Walkerin eri värisiä napsinut myös.Kuka mistäkin tykkää. Ja Rellu on toki hyvää konjakkia, en minä muuta väitäkkään.
Mutta pakko kuitenkin kysyä, että kuinka montaa erilaista viskiä olet maistanut? Oliko kaikki pistäviä? Veditkö ne shottilasista ykkösellä vai ns. "viskilasista" jäillä vai joitko aromilasista pikkuhiljaa tuoksutellen ja siemaillen? Laitoitko vesitilkan sekaan herättelemään makuja? Oliko lasissa skottilaista, irlantilaista, kanadalaista, bourbonia, tennesseetä tai kenties ruotsalaista vai jopa ihan kotimaista viskiä? Oliko kyseessä sekoite, mallasviski, single malt vai peräti single cask(/barrel) pullote? Savuinen, hienovarainen, kevyt vai täyteläinen? Tai kenties näiden yhdistelmä? Oliko kahteen vai kolmeen kertaan tislattua? Oliko kypsytetty useammassa tynnyrityypissä?
Tälle päivälle sattui juurikin mainitsemasi Laphroaig QC ja toinen oli Aberlour 10
Sanokaapas kokeneemmat, AJ ja muut, onko kartta miten tarkka tai luotettava? Suuntia antanee, ja saa hieman "kiinni", missä mennään. Tietysti makujutuista ei voi jne...
Johonkin syksyn pimeään ja räntäsateiseen iltaan varattu Laphroaig Quarter Cask ja Glencairnin viskilasit.:ahem: