Vittumaisin tekosi

burb

.
Miten tässä toikissa voi olla burbin sekoilut -tagi vaikken ole mitään tänne höpöttänyt?
No nytpä tosin olen.

burb

.
Kerran yks tyttö olis halunnut seksiä mutta jätin ilman. Olin silleen vittumainen. Ja jälkikäteen helppo todeta että myös uskomattoman tyhmä.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Moon moninkertainen tyhmä!:frown:
Sille ei kuvainnollisesti voi antaa kuvaa miten tyhmä moon ollut. Joskus teininä liian paljon vaikutti kavereiden arvostus. Ei saanut nussia rumia tai läskejä tyttöjä.

Ilman sitä vertaisryhmän painostusta olisin paljon iloisempi muistellen. Saatanan kusipäät veivät multa monet lempeät muistot mitä tulemassa oli. Vittu että mä vihaan niitä jätkiä tänä päivänä vieläkin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sille ei kuvainnollisesti voi antaa kuvaa miten tyhmä moon ollut. Joskus teininä liian paljon vaikutti kavereiden arvostus. Ei saanut nussia rumia tai läskejä tyttöjä.

Ilman sitä vertaisryhmän painostusta olisin paljon iloisempi muistellen. Saatanan kusipäät veivät multa monet lempeät muistot mitä tulemassa oli. Vittu että mä vihaan niitä jätkiä tänä päivänä vieläkin.
Itsehän ollut suhteessa melkeen aina, eikä silloin sovi ruveta ruuvaamaan muita. Paitti tuon yhden erehdyksen.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Itsehän ollut suhteessa melkeen aina, eikä silloin sovi ruveta ruuvaamaan muita. Paitti tuon yhden erehdyksen.
No tarkoitinkin elämääni vuodet about 16 - 23, todellista nussimisaikaa paljon hukattuna tuolla periodilla, naimisiin menin 26 vuotiaana. Toisista syistä. Sen vedin kunnialla loppuun tähän ikään, 38. Enpä ainakaan pettänyt missään välissä.

Jonille terkkuja. Se on sinun aikasi nyt tosiaan!