Vittumaisin tekosi

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kai se vittumaisin on sitten se, kun "säädin" aikoinaan kaverin tyttöystävää keittiön ja makkarin puolella (siis heidän yhteisessä asunnossaan) samalla kun herra itse istui muiden vieraiden kanssa olkkarissa.

Puolustuksekseni on kuitenkin sanottava, että se pimu teki aloitteen :frank:

Hämmästyttävintä (ja samalla nolointa) on kuitenkin, että muutamaa viikkoa myöhemmin kundi kertoi mulle huomanneensa mitä tapahtui, mutta kuittasi asian sillä, että "se nyt on semonen k*llihaukka..." :eek!:

Alkoholilla oli osuutta asiaan.
Voi sitä Nordic Berriesiä, voi sitä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Toistakymmentävuotta sitten tuli työnantajan autolla peruutettua toisen auton kylkeen vahingossa. Tilaisuus teki varkaan ja karkasin paikalta. Lisämotiivina oli, että kaikista pitäjän autoista sen kylkeen ihan viimäseks olis kannattanu kolauttaa. Auto oli nimittäin kilpailevan firman omistajan jonka kanssa pomoni oli käsittääkseni vuosikausia ollut riidoissa ja tainneet käräjilläkin olla. Se olisi saattanut olla turhan kova paikka pomolleni ja viimeinen työpäivä minulle. Olihan siinä jonkun aikaa jännää, kun lehdessäkin silminnäkijöitä etsittiin. Siitä ei ollut huolta, että ajamastani autosta olisi jälkiä löytynyt, sillä oli monesti ennenkin törmäilty. No riski kannatti, en jäänyt kiinni ja olin samassa duunissa seuraavanakin kesänä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tuli tosta jjv:n avautumisesta mieleen. Reippaasti toistakymmentä vuotta tästäkin. Oli auto jonkun ostoskeskusken parkissa ja autolle palatessani huomasin, että joku mersukuski oli päättänyt parkkeerata autonsa mun auton kylkeen niin, ettei kuljettajan puolelta ollu mitään asiaa autoon vaikka olisin voidellu koko kroppani vaseliinilla. Työläästi kipusiin sitten pelkääjän puolelta keskikonsolin ylitte ratin taakse, minkä jälkeen vittuuntunena avasin ikkunan ja vetäsin Mersun oveen avaimella naarmun toivottaen päälle haistapaskaa. 30 sekkaa myöhemmin tosin jo hävetti, mutta se oli taas toinen asia.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Itsehän olen kussut erään auton tankkiin, kun rupes ns. nyppimään.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
vetäsin Mersun oveen avaimella naarmun toivottaen päälle haistapaskaa. 30 sekkaa myöhemmin tosin jo hävetti
Mutta sen 30 sekunnin ajan tuntui takuulla helvetin hyvältä :D
Omasta tapauksestani on sanottava, että ihan vastaavanlaisessa tilanteessa ottaisin saman riskin uudestaan (no helppo se ny on sanoa, kun ei jääny kiinni). Eräällä tutullani hieman samantyylinen tilanne, kun oli juuri saanut rekkakortin ja ensimmäisen työpaikan kuljetusalalta. Oli vielä koeajalla, kun kärähti ratista vapaa-ajallaan. Kortti tietysti kuivumaan moneksi kuukaudeksi. Päätti jättää kertomatta työnantajalleen ja jatkoi ajojaan normaalisti. Muuten olisi takuulla menettänyt työpaikkansa, nyt oli samassa duunissa vuosia. Samoin olisin itsekin toiminut. Rehellisyys ei aina kannata.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Itse en ole tehnyt mitään vittumaista.

On silti opettavaista lukea täältä kun jengi avaa sielua ja pesee omaatuntoa juuriharjalla.

Lisää vaan.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Varmaankin se kun noin neljännesvuosisata sitten jarrutin takana ajavan edessä (niin, sitähän ollaan liikenteessa aina takana olevan edessä :idea:) reiluhkosti odotettuani ensin, että on vastaantulijoita. Rupes vaan vituttamaan sitä paljon runsaasti kun kyseinen takapuskurissakärkkyjä oli ensin tullut eteeni kärkikolmion takaa siten, että jouduin jarruttamaan. Sitten se kuski ei viitsinyt kiihdyttää nopeuttaan kuin noin 60-70 km/h lukemaan kahdeksankympin tiellä. Seuraavaksi kun lähdin lyhyehköllä suoralla ohittamaan, löytyi siitä ohitettavasta autostakin kaasupoljin ja ajeltiin sitten lopulta noin 90 km/h ihan peräkkäin näillä tienoilla. Siinä sitten tosiaan tuli kyrpiinnyttyä sen verran, että ajattelin: "Kohta jättäytyy tuo kuski taaemmaksi kyllä perkele!" ja jarrutin tosiaan silleen hiukan reippaammmin. Taustapeilistä näin miten auto heilahteli aika kivasti kaistallaan ja mukava renkaiden ulvonta kuului siitä myös.

Vanhempani olivat tuolloin kyydissä ja ensin sanoivat, että: "Älä nyt tollai!", mutta kohta jo kommentoivat, miten: "Ei muuten tule enää puskurissa kiinni!".

Jälkikäteen käynyt mielessä, että jos pahimman jälkeen olis tilanne kehittynyt jarrutukseni jälkeen niin olis ruumiita tullut. Mutta tosiaan vituutti niin paljon sen toisen kuljettajan jatkettu idioottiperseily (1. kolmion takaa eteen, 2. ei saada autoa vauhtiin, 3. ennen kuin toinen lähtee ohittamaan + kiihdytetään vierellä ja 4. jäädän ohituksen jälkeen perseeseen kiinni). Itse pyrin silloin ja nykyään välttämään kaikkia noita neljää toimintaa niin paljon kuin mahdollista koska itseäni yksittäisinäkin suorituksina ärsyttävät kovin.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ei vittumaisin tekoni, mutta vittumainen joka tapauksessa.

Menin pitkänmatkanjuoksijoita mainitsemaan tyhmiksi. En tiedä tajusivatko.

Ui jumalauta. Eihän tälle tule loppua lain.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei vittumaisin tekoni, mutta vittumainen joka tapauksessa.

Menin pitkänmatkanjuoksijoita mainitsemaan tyhmiksi. En tiedä tajusivatko.

Ui jumalauta. Eihän tälle tule loppua lain.
Mitä pidempi matka, sitä tyhmempi jätkä.:ahem:

"If triathlon would be easy, they'd call it soccer"
 
Ylös