Vituttavia asioita

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ei nyt jumalauta voi olla noin vaikeaa kaikki irtisanomiset ja muut vastaavat. Eikös taas pukannut laskua, vaikka oli irtisanottu hyvissä ajoin ja asiakaspalvelussa sanoivat, jotta ei enää moisia tulisi. Yhtä saatanan vittua taas saatana.

burb

.
Vuosia sitten eräs bussikuski veteli aivan omia polkujaan ja jätti pysäkkejä väliin. Soli kuskomisen kuskomista se.

DW

2009-2016
Teidä ei ole pakko matkustaa minu bussi, jos jotai valitamista!!!!!!

Enne ku menete, kertokaa minulle, missa paatepysaki.

Örfil

Guest
- Arvaak mist mää nypi just nastoi pois?
- Renngeist?
Varastit mun vitsin :D

Vanha juttu eli tapasin ekaa kertaa renkun viime kesänä Hangossa KKWCS kisassa ja se esitteli itsensä että "renkaist". Piti kysyä tokan kerran hetken jälkeen että anteeks mistä ja kuka? Ajattelin nimittäin että ohoh, nyt on tullut kisaan jostain isosta rengasliikkeestä edustaja paikalle kun se esitteleekin itsensä vaan että "renkaista".

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ajattelin nimittäin että ohoh, nyt on tullut kisaan jostain isosta rengasliikkeestä edustaja paikalle kun se esitteleekin itsensä vaan että "renkaista".
Niinhän se olikin. Pakko myöntää, että ko. herra pestasi mut testikuskikseen hirmuisella rahasummalla. Sen takia mua ei kato oo paljo kisoissa näkyny sen jälkeen.
Sori.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Varastit mun vitsin :D

Vanha juttu eli tapasin ekaa kertaa renkun viime kesänä Hangossa KKWCS kisassa ja se esitteli itsensä että "renkaist". Piti kysyä tokan kerran hetken jälkeen että anteeks mistä ja kuka? Ajattelin nimittäin että ohoh, nyt on tullut kisaan jostain isosta rengasliikkeestä edustaja paikalle kun se esitteleekin itsensä vaan että "renkaista".
Tuota ei muuten ollutkaan ennen ko. tapaamista tullut mieleenkään.

Että kiitti vaan.

markoj

Custom User
Lieneekö kaikki muutkin panettelevat kaskut Britanniasta totta?