Vituttavia asioita

JuttaUrpiainen.jpg

Once it's on the web, there's no way getting it out of there.

Silmiin sattuu.

Ei nyt jumalauta voi olla noin vaikeaa kaikki irtisanomiset ja muut vastaavat. Eikös taas pukannut laskua, vaikka oli irtisanottu hyvissä ajoin ja asiakaspalvelussa sanoivat, jotta ei enää moisia tulisi. Yhtä saatanan vittua taas saatana.

Vuosia sitten eräs bussikuski veteli aivan omia polkujaan ja jätti pysäkkejä väliin. Soli kuskomisen kuskomista se.

Teidä ei ole pakko matkustaa minu bussi, jos jotai valitamista!!!!!!

Enne ku menete, kertokaa minulle, missa paatepysaki.

- Arvaak mist mää nypi just nastoi pois?
- Renngeist?
Varastit mun vitsin :D

Vanha juttu eli tapasin ekaa kertaa renkun viime kesänä Hangossa KKWCS kisassa ja se esitteli itsensä että "renkaist". Piti kysyä tokan kerran hetken jälkeen että anteeks mistä ja kuka? Ajattelin nimittäin että ohoh, nyt on tullut kisaan jostain isosta rengasliikkeestä edustaja paikalle kun se esitteleekin itsensä vaan että "renkaista".

Ajattelin nimittäin että ohoh, nyt on tullut kisaan jostain isosta rengasliikkeestä edustaja paikalle kun se esitteleekin itsensä vaan että "renkaista".

Niinhän se olikin. Pakko myöntää, että ko. herra pestasi mut testikuskikseen hirmuisella rahasummalla. Sen takia mua ei kato oo paljo kisoissa näkyny sen jälkeen.
Sori.

Varastit mun vitsin :D

Vanha juttu eli tapasin ekaa kertaa renkun viime kesänä Hangossa KKWCS kisassa ja se esitteli itsensä että "renkaist". Piti kysyä tokan kerran hetken jälkeen että anteeks mistä ja kuka? Ajattelin nimittäin että ohoh, nyt on tullut kisaan jostain isosta rengasliikkeestä edustaja paikalle kun se esitteleekin itsensä vaan että "renkaista".

Tuota ei muuten ollutkaan ennen ko. tapaamista tullut mieleenkään.

Että kiitti vaan.

Lieneekö kaikki muutkin panettelevat kaskut Britanniasta totta?