Parikol kertaa katsonut tuon Emil Lastisen jutun ja nauranut rempseästi.Mä meen hakemaan pallin ja manillaköyden.
Parikol kertaa katsonut tuon Emil Lastisen jutun ja nauranut rempseästi.Mä meen hakemaan pallin ja manillaköyden.
Itse katselin sitä livenä telkkarista haavi auki, että kappas keppanaa. Kun vähän ajan päästä tuli E.Lastinen juttu, niin sitten ei mennyt enää läpiJumalauta, mä otin tuon Hynysen demolaulannan ihan todesta kun katsoin videon pari päivää sitten.
Tässä kovasti jo odotellaan seuraavaa baarista kotiutumistasi.Koirankakkakeskustelu vois alkaa pikkuhiljaa.
Emmä täältä enää pois aio tulla.Tässä kovasti jo odotellaan seuraavaa baarista kotiutumistasi.
apple-uskovaiset siis noin ylipäätänsä..-ipad
-ihmiset jotka väittää ettei Ipadissa sovellukset jumitu tai kaadu
-ihmiset joilla on Ipad
Se.
Tyler?Steven pelastais.
Miksi?Sovelluksen asensin uusiksi
Pölisi pysäkillä niin, että olo oli kuin ralleista tullessa. Hiekkaa korvassa, nenässä ja silmissä. Bussin ovi vielä auetessaan imaisee hiekat sisälle.Jokakeväiset hiekkapölypilvet <3
Onko tuo se Arja Havakan Lokki?
:alppu:-ipad
-ihmiset jotka väittää ettei Ipadissa sovellukset jumitu tai kaadu
-ihmiset joilla on Ipad
Herätteen innoittamana inventoin aamulla aidanvieren kertymän. Kymmenkunta torttua on jäänyt koiranomistajilta arvokasta tavaraa minun kerättäväksi. Saatana. Pitäisivät omaisuudestaan huolta. Voin kyllä viedä lapiolla perään omistajien rapuille nuo aarteet. Kuin myös tarjota lopetuspalveluita, jos tuo piskinpito on noin vaikeaa.Koirankakkakeskustelu vois alkaa pikkuhiljaa.
Ota kuva kun koira paskalla ja tee ilmoitus.Herätteen innoittamana inventoin aamulla aidanvieren kertymän. Kymmenkunta torttua on jäänyt koiranomistajilta arvokasta tavaraa minun kerättäväksi. Saatana. Pitäisivät omaisuudestaan huolta. Voin kyllä viedä lapiolla perään omistajien rapuille nuo aarteet. Kuin myös tarjota lopetuspalveluita, jos tuo piskinpito on noin vaikeaa.
Sama ja vituttaa joka kerta varmaankin ihan yhtälailla kuin suaGooglella menivät muuttamaan "Kartat" ja "Kuvahaku" namiskojen paikkaa. Onhan tuo nyt varmaan viikon ollut, mutta edelleen tulee joka kerta mentyä karttoihin, kun tarkoitus mennä kuvahakuun. Varmaan siälä on sata nörttiä kuukausipalkkansa tollakin uudistuksella tienannut. Uittu.