Vitutus toikki!

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Vähän harmittaa kun tänään oli lujuusopin välikoe ja tuli pari helppoa virhettä tehtyä. On se jännä kuinka kolme tuntia istut laskien laskuja ja aivot pyörähtää kunnolla käyntiin vasta kun poistut koesalista. :nope:

Estate

Well-known member
Epäilen kissan pissanneen kenkiini. :mad_old:

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
Vituttaa taas vakioaihe eli naiset! :mad_old: Oon vissiin joku tapailuvammanen koska aina tapaan vaan naisia jotka rupee pitemman paalle vituttaa. Ja rankasti. :mad_old: :mad_old: Sattuis ees kerran kiva :D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
butterfly sanoi:
Vituttaa taas vakioaihe eli naiset! :mad_old: Oon vissiin joku tapailuvammanen koska aina tapaan vaan naisia jotka rupee pitemman paalle vituttaa. Ja rankasti. :mad_old: :mad_old: Sattuis ees kerran kiva :D
Rupea homoksi :ahem:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Voi prkl mikä aamu... alkaa olla hermot aika kireellä nyt!!! :mad_old: :jaska:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juskanen sanoi:
Niin tuntuu :( Ja bonuksena heti alkaa närästys, kun tulee vitutus...
Enhän mä sun vitutuksen syistä sen enempää tiedä (eikä asia mulle toki kuulukkaan), mutta onhan se varmaan aika monellakin pienen lapsen vanhemmalla ongelmana, että aamulla on yleensä kauhee hässäkkä duuniinlähdön kanssa, snadi on vielä puolinukuksissa ja kiukkuinen ja vanhemmilla puolestaan kiirus duuniin. Pitäs pukea ja hoitaa aamuutoimet, lapsi pistää hanttiin, aviopuolisokin on kaikenlisäks jostain asiasta eri mieltä ja avot... ei siihen draaman sitten just muuta tarvitakkaan :eek!: Suurimpia kärsijöitä tommosissa tilanteissa vaan on ne lapset, sen vuoksi ehkä olis pistää vaihdetta pienemmälle ja eritoten olla sanomatta sitä mikä ehkä ensimmäisenä mieleen juolahtaa :(

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Kotona ei nyt suurempaa hässäkkää ollu, töissä vasta rupes ottaan päähän. Hässäkkäaamu. Ja nyt tulee ne fiilikset, että vittuako mua kiinnostaa jotain paskanakkeja tutkia, mä oon täällä vaan vuokralla ja pienellä palkalla, mitä mä hyödyn tästä mitään, että selvittelen muiden sotkuja. Paskaako mua kiinnostaa tehdä yhtään sen enempää kuin muutkaan, kun mitään kiitosta siitä koskaan saa kuitenkaan :thumbfh:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juskanen sanoi:
Kotona ei nyt suurempaa hässäkkää ollu, töissä vasta rupes ottaan päähän. Hässäkkäaamu. Ja nyt tulee ne fiilikset, että vittuako mua kiinnostaa jotain paskanakkeja tutkia, mä oon täällä vaan vuokralla ja pienellä palkalla, mitä mä hyödyn tästä mitään, että selvittelen muiden sotkuja. Paskaako mua kiinnostaa tehdä yhtään sen enempää kuin muutkaan, kun mitään kiitosta siitä koskaan saa kuitenkaan :thumbfh:
Ok. Parempi kai kuitenkin, että ne hässäkät syntyy duunissa kuin himassa. Tsemppiä! :)

Makkonen

Guest
Vituttaa työnjohdon organisoimisen taidottomuus. :nope: