Rupea homoksi :ahem:butterfly sanoi:Vituttaa taas vakioaihe eli naiset! :mad_old: Oon vissiin joku tapailuvammanen koska aina tapaan vaan naisia jotka rupee pitemman paalle vituttaa. Ja rankasti. :mad_old: :mad_old: Sattuis ees kerran kiva
Lahetaanko paivakahville?kouvotsvoni sanoi:Rupea homoksi :ahem:
En mä nyt ehdi olla uskoton Jacquesille. :nope:butterfly sanoi:Lahetaanko paivakahville?
Ei tama homouskaan hyvin alkanut... :nope:kouvotsvoni sanoi:En mä nyt ehdi olla uskoton Jacquesille. :nope:
Sulla tuntuu olevan noita tommosia aamuja aika useinkinJuskanen sanoi:Voi prkl mikä aamu... alkaa olla hermot aika kireellä nyt!!! :mad_old: :jaska:
Jos arskalla on iltaisin pää kipeäOoPee sanoi:Sulla tuntuu olevan noita tommosia aamuja aika useinkin
Niin tuntuu Ja bonuksena heti alkaa närästys, kun tulee vitutus...OoPee sanoi:Sulla tuntuu olevan noita tommosia aamuja aika useinkin
Enhän mä sun vitutuksen syistä sen enempää tiedä (eikä asia mulle toki kuulukkaan), mutta onhan se varmaan aika monellakin pienen lapsen vanhemmalla ongelmana, että aamulla on yleensä kauhee hässäkkä duuniinlähdön kanssa, snadi on vielä puolinukuksissa ja kiukkuinen ja vanhemmilla puolestaan kiirus duuniin. Pitäs pukea ja hoitaa aamuutoimet, lapsi pistää hanttiin, aviopuolisokin on kaikenlisäks jostain asiasta eri mieltä ja avot... ei siihen draaman sitten just muuta tarvitakkaan :eek!: Suurimpia kärsijöitä tommosissa tilanteissa vaan on ne lapset, sen vuoksi ehkä olis pistää vaihdetta pienemmälle ja eritoten olla sanomatta sitä mikä ehkä ensimmäisenä mieleen juolahtaaJuskanen sanoi:Niin tuntuu Ja bonuksena heti alkaa närästys, kun tulee vitutus...
Ok. Parempi kai kuitenkin, että ne hässäkät syntyy duunissa kuin himassa. Tsemppiä!Juskanen sanoi:Kotona ei nyt suurempaa hässäkkää ollu, töissä vasta rupes ottaan päähän. Hässäkkäaamu. Ja nyt tulee ne fiilikset, että vittuako mua kiinnostaa jotain paskanakkeja tutkia, mä oon täällä vaan vuokralla ja pienellä palkalla, mitä mä hyödyn tästä mitään, että selvittelen muiden sotkuja. Paskaako mua kiinnostaa tehdä yhtään sen enempää kuin muutkaan, kun mitään kiitosta siitä koskaan saa kuitenkaan :thumbfh:
Juu, ei pahemmin hommat painaJayR sanoi:Vituttaa työnjohdon organisoimisen taidottomuus. :nope:
Sam sanoi:Juu, ei pahemmin hommat paina