Vitutus toikki!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Micael sanoi:
Mutta ajaa saksalaisella lisenssillä. Katsotaan ne asiat sellaisina kuin ovat.
Pakkohan se on jompi kumpi valita ku ei voi molempia.. Jos tyyppi ite puhuu äidinkielenään saksaa eikä osaa suomea lainkaan, niin eikait siinä oo kahta sanaa kumman maan lipun alla hän kilpaa ajaa. Kirjaimellisesti kuitenkin hänen isänmaansa on suomi, joten voidaan häntä ihan hyvin myös suomalaisena pitää, vaikka saksan lipun alla ajeleekin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Pidän Nicoa sekä suomalaisena, että saksalaisena. Joten en kiusaannu selostajien hehkutuksesta Nicon suomalaisuudesta. Tuntuisi jotenkin ahdasmieliseltä tulkita hänet joko suomalaiseksi tai saksalaiseksi. Jos ajateltaisiin Häkkisen Mikaa, joka 'maksaa veronsa' ulkomaille, niin miten kotimainen hän sitten onkaan..

Ei vituta pätkääkään, vaikka kisa jäi näkemättä. Hyvät futistreenit jäi melkein väliin, kun harkitsin katsovani F1-kisan futiksen harrastamisen sijaan.
Lohdutukses voin sanoa, että RTL kyllä pitää Nicoa ihan tasan saksalaisena ja toisaalta Saksan lipun allahan kundi ajeleekin. Kekeä muuten ovat haastatelleet kauden kummassakin skabassa. Sujuvasti saksaksi.

Selkeesti Nicosta on tullu RTL:n selostajien lempilapsi. Kehua ja ylistystä riittää, toki ihan aiheestakin :)

ORF:n pösilön mukaan siellä muuten ajeli tänään Keke Rosberg, siis moottoririkkoon saakka. Eikä ollu yks lipsahdus vaan RTL:n mainoskatkon aikankin kerkes jo kahteen kertaan Keke vedellä rundia Williamsilla :D

Jacques

Sijainti
Helsinki
Il Tempo Gigante sanoi:
Minähän vetäsin TV:n kiinni hetikohta, kun Nicon auton moottorin sisällä ollut savu tuli ulos.

Vieläkin kiristyttää hampaita Kimin ja myös Nicon keskeytykset.

Stna.
HÄÄHÄHÄHÄHÄHÄHHÄÄHÄÄ :D :D :D LOL :D

Jacques

Sijainti
Helsinki
Itsellänihän oli superkaksarissa Fisichella - Räikkönen ja Fisichella - Rosberg. Eli käytin lehtorin taktiikkaa tänään. Sori vaan, mutta tulipahan 2 pistettä niillä 2 eurolla!! :D

Makkonen

Guest
Il Tempo Gigante sanoi:
Arvaas mihin alokas ITG:n nauru kehotettiin työntämään armeijassa ?
Liittyks se jotenkin aurinkoon ja sen varjopaikkoihin? :thumbfh:

Estate

Well-known member
Miksi mun pitää olla tämmönen, etten saa mitään sanotuksi... Vaikka kuinka haluaisi puhua jostain en osaa tai uskalla tai tai tai...

Ja sitten toiseksi tänään mua ottaa päähän se, että kotikunta on Nummi-Pusula.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
S.A sanoi:
Miksi mun pitää olla tämmönen, etten saa mitään sanotuksi... Vaikka kuinka haluaisi puhua jostain en osaa tai uskalla tai tai tai...

Saithan sanotuksi. Sitä paitti toi (useimmiten) nuoruuteen kuuluva ujous karisee kyllä ajan mittaan pois.

Ajattele positiivisesti.

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
S.A sanoi:
Itsehän pidän pientä ongelmaa, etten tiedä mikä onkaan kotikuntani. Luulen, etten sitä muuttaessani vaihtanut, mutta varma en nyt ihan ole...

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Cinderella007 sanoi:
Itsehän pidän pientä ongelmaa, etten tiedä mikä onkaan kotikuntani. Luulen, etten sitä muuttaessani vaihtanut, mutta varma en nyt ihan ole...
Tuli tuosta mieleen, jotta Jyväskylää voisi kutsua toiseksi kodikseni jopa :rolleyes:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Eipä ole olo liian hyvä, aivan kun olisi vähän kuumetta. Yöllä vilutti jonkun verran, oli pakko vetää lämmin paita päälle ja sittenkin meinasi olla kylmä.. Pari panadolia mennyt jo kurkusta alas. Olisi kiva tervehtyä tiistaiksi, olisi kemian labroja (tuntemattoman näytteen analyysin aloittaminen) ja fysiikan tentti heti sen perään.. :dunno: