Voitin voiton!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
markoj sanoi:
Saa onnitella, mutta ei oo pakko. (mites tässä toi file attachetaan...)
PÄIVÄNSELVÄ FEIKKI!!! Transferring data from localhost...

Jätkä koodannu omat localhost-veikkaussivut ja sitte pätee jossai netissä. ONNETONTAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!11§11

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Dominic sanoi:

Jätkä koodannu omat localhost-veikkaussivut ja sitte pätee jossai netissä. ONNETONTAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!11§11
Niinpä.

Aika tonttu toi Markoj. Hahahahah!

Tuck

Well-known member
Sijainti
Kotona
Voitin voiton veikkauksen joulukalenterista. Mahtavat 4,5 euroa. Arpa maksoi muuten 5 euroo. :mad_old: :jaska:

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
Dominic sanoi:

Ei oo feikki, ainakaan tolla perusteella.... uso huvikses...

Dj Ankka

Ruma kuin rusina
Sijainti
Vantaa
Mä voitin mustanaamion "tietokilpailussa" noin vuonna 1982 JAZZ noppapelin!!!

Ja samana vuonna lähetin "etsitään kirjekaveria" palstalle ilmoituksen. Petyin, ei tullut yhtään kirjettä / kirjekamua. Noin viisi vuotta myöhemmin hämmästyin suuresti, kun 11-13 vuotiaat pojat ja tytöt alkoivat lähettää kirjeitä. NE OLI KUITENKIN JULKAISSUT MUN ILMON, toki vain vain viisi vuotta myöhässä.

Vähän harmitti.

NotShee

?aotuo ätiM
Sijainti
Lund, Skåne
Dj Ankka sanoi:

Ja samana vuonna lähetin "etsitään kirjekaveria" palstalle ilmoituksen. Petyin, ei tullut yhtään kirjettä / kirjekamua. Noin viisi vuotta myöhemmin hämmästyin suuresti, kun 11-13 vuotiaat pojat ja tytöt alkoivat lähettää kirjeitä. NE OLI KUITENKIN JULKAISSUT MUN ILMON, toki vain vain viisi vuotta myöhässä.

Vähän harmitti.
:D :D :D :D
Mahdoitko hieman yllättyä, kun yhtäkkiä tuli 11-13-vuotiailta kirjeitä? :thumbup:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Dj Ankka sanoi:

Vähän harmitti.

Arvasin, että kirjeitä alkoi tulla myöhässä, mutta syy oli yllätys. Itsehän epäilin syyksi postin hitautta.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Ja taas voitetaan. Nyt moon biljoonas (Euroopassa miljardis) visitor ja tämän kunniaksi pukkovaa Floridan risteilyvä.

No perhana, meinasin kopioida voittosivun tekstit ja kuvat tähän, mutta koko sivu häipy kuin pieru saharaan näpätessäni hiiren oikealla namiskalla notta "kopioi"... ?
Et sitten tajunnut ottaa kuvaruutukaappausta :(

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Ja taas voitetaan. Nyt moon biljoonas (Euroopassa miljardis) visitor ja tämän kunniaksi pukkovaa Floridan risteilyvä.

No perhana, meinasin kopioida voittosivun tekstit ja kuvat tähän, mutta koko sivu häipy kuin pieru saharaan näpätessäni hiiren oikealla namiskalla notta "kopioi"... ?
Lyäppä seuraavan kerran PrintScrn-namiskaa ja ota ruutukaappaus.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Il Tempo Gigante sanoi:

Ja taas taas.

Tällä kertaa Floridan risteilyn lisäksi 5 päivää extraa Meksikossa. Jossain Cajunissa, tai sen tapaisessa paikassa.

Tuli muuten taas ryssittyä tuo PrintScreen.

Ensi kerralla olen varuillani. Ja kaappaus tuloo.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.