Voitin voiton!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Mä voitin hetki sit 400 taalaa kolmeen varttiin. Tosin seuraavaan puoleen tuntiin menikin kaikki ja 150 päälle.

Makkonen

Guest
Yeah!

We are delighted to inform you of your prize release from
the NOKIA N'SERIES ONLINE PROMO 2009
draw. Your e-mail won the lottery in the First category.You
hereby have
been approved the sum of ONE MILLION GREAT BRITISH POUNDS

Your winning Pin Code is ECP2751A

TO FILE YOUR CLAIMS YOU ARE TO CONTACT:
Mr JAMES KEEGAN .
Email:nokiaclaimsdpt12@live.com
Tel: :+44 703 197 1686.

You are to contact him with your Full Name ,Residential
Address,
Occupation, Date of birth,Phone Number, Nationality and your
Pin Code.

Please note that you don't have to buy any ticket to be a
winner,we only
select fifty people every Month as our winners through
electronic
balloting System without the winner applying, we are
congratulating
you for having been one of the lucky people that won for
this
month.

Thank you for being part of this promotional email lottery
program.

Regards,
Dr David Clark
Copyright 2005-2009 The UK Nokia N'Series Online Promotion
Inc.
All rights reserved. Terms of Service -Guideline

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Niinkunytkusitku huomennahan on lottopäivä. Turha teidän muiden veikata kun se potti on mulle varattu. Kaikki on nyt suunniteltu. Paljon kuponkeja on tullut tehtyä mutta nyt mikään ei voi mennä vikaan. Laskelmieni mukaan voitan huomenna.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Isoin voittoni taitaa edelleen olla palttiarallaa 50€ (markka-aikana) supertriplasta. Oli se iso raha yläastelaiselle.

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Eih, ehdin jo innoissani tuulettamaan 245 euron voittoa pitkävedosta, menin veikkauksen sivuille, ei voittoa, katsoin hieman että mitäs hittoa kunnes tajusin että aivan, HPK voitti Tapparan jatkoajalla. Kuusi peliä ja ainoastaan tämä kusi. :jaska:

WebSlave

Trackman
Se on pauttiarallaa. Paitsi Suomenlahden eteläpuolisten osien autokilpailuissa, joissa se on Balttia rallaa.
Palttiarallaa voitti voiton:
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=pauttiarallaa&word2=palttiarallaa

Ainakin itse olen nuorena oppinut sen muodossa "palttiarallaa", ja muodon "pauttiarallaa" kuullut (tai pikemminkin lukenut) vasta viimeisen 10 vuoden aikana. Olen olettanut, että jälkimmäinen on joko väärinkuulemisen tulos tai jonkinlainen väärinkäsitys sen suhteen, että ilmaisu olisi sukua sanalle "about". Väitän, että ilmaus on vanhempi kuin nykyinen englannin vahva vaikutus suomen kieleen, joten englantilaislaina ei ole sille uskottava selitys. Enkä äkkiseltään keksi muitakaan englantilaislainoja, jotka olisivat muodoltaan vastaavanlaisia.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Palttiarallaa voitti voiton:
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=pauttiarallaa&word2=palttiarallaa

Ainakin itse olen nuorena oppinut sen muodossa "palttiarallaa", ja muodon "pauttiarallaa" kuullut (tai pikemminkin lukenut) vasta viimeisen 10 vuoden aikana. Olen olettanut, että jälkimmäinen on joko väärinkuulemisen tulos tai jonkinlainen väärinkäsitys sen suhteen, että ilmaisu olisi sukua sanalle "about". Väitän, että ilmaus on vanhempi kuin nykyinen englannin vahva vaikutus suomen kieleen, joten englantilaislaina ei ole sille uskottava selitys. Enkä äkkiseltään keksi muitakaan englantilaislainoja, jotka olisivat muodoltaan vastaavanlaisia.
Sulla näyttäis aika kuultavan muistot.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.