Voitin voiton!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

abc

DNF
Ja jotkut virtsapöksynördet pitää jotain pop up -blockkereita päällä eivätkä edes tiedä mitä matkoja yms. menettävät sen tähden.

abc

DNF
Il Tempo Gigante sanoi:
No nyt alkoi tapahtua asian tiimoilta. Äsken soitti joku akka ja leveällä englannilla kovasti onnitteli 4 päivän ja 3 kolmen Bahaman ristelystä. Sit sano, jotta on 18 kk aikaan lähtiä ristelemään ja et millon voisin ottaa lomaa sitä risteilyä varten.

Ja alko tivaamaan perhesuhteita että oonko sinkku vai naimisissa. Vastattuani se kysy, et lähdenkö risteilylle yksin vai "wiht fam" ? Sitten tivaus jatkui luottokortista, onko kansainvälistä luottokorttia ? Sanoin, et Visa löytyy. Edelleen akan tivauslinja jatkui ja kohteena oli luottokortin numero.

Mulla alkoi siinä vaiheessa hälykello soida ja sanoon, jotta se kortti ei ole mukana vaan kotona. Akka tähän: OK, I call you back soon. Bye.

Tässä ei nyt kyllä taida olla kaikki kohillaan ?

Onko kellään omakohtaisia kokemuksia ylläolevasta, tai vaikka kaverille sattuneena ?
Mitäköhän jos antais jotain ihan höpöhöpö-tietoja noille? Kai ne näkis heti että se visa-kortin numba on väärä?

abc

DNF
Tuolla on muutes ihan hupaisaa luettavaa asian tiimoilta. Ei ollu vaan yks eikä kaks kertaa, ku joutu tota joskus kauan kauan sitten lueskellessa hymähtelemään ja kaikkea

Viimeksi muokattu:

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Kaupassa kävin tossa yks päivä, niin arvatkaapa kassalla täti rupesi ihan pokkana kinuamaan visa-korttia. Minä siinä sitten että enhän minä tätä nyt sulle anna, niin se siihen että anna nyt. No menin lankaan :jaska: Tarkistin myöhemmin niin tililtä oli hävinnyt aika kohtuusumma rahaa :mad_old: Taidan reklamoida kyseiseen liikkeeseen asiasta.

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
kouvotsvoni sanoi:
Kuhan joskus tiistaina voiton huumastani selviän.

:mad:
Se on varattu mulle :jaska: Ne jotain + varanumerot voitte sitten jakaa keskenänne :alppu:

PS. Tiedän oikeat numerot mutta en kerro!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Partsi sanoi:
Se on varattu mulle :jaska: Ne jotain + varanumerot voitte sitten jakaa keskenänne :alppu:

PS. Tiedän oikeat numerot mutta en kerro!
Mää en ala sun kaa jakamaan yhtään mitään voittoa :mad_old:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.