Paljon kiitoksia ja Onnittelut kaikille muille!
Kiitoksia kovasti
Tämä hieman yllätti, varsinkin kun panokseni F1-puolella on ollut käytännössä nollilla jo pari vuotta. Muutenkin olen pitänyt itseäni hieman värittömänä persoonana, kun en juuri mihinkään ota voimakkaasti kantaa, enkä näin ollen koe kiinnittäväni kovinkaan paljoa huomiota muuten kuin aktiivisesti keskenäni sanailevien kanssa.
Luonnollisesti Tosen poismeno on vaikuttanut tämän vuotiseen äänestykseen. Uskonkin "saaneeni" myös Tosen ääniä, mutta tätä pidän vain positiivisena asiana. Minusta tämä on omalla tavallaan osoitus tämän Forumimme tiiviistä ja lämminhenkisestä ilmapiiristä. Meidän tulisi olla ylpeitä, että olemme onnistuneet saamaan tällaisen yhteisön ja yhteenkuuluvuuden tunteen. Pidänkin yllättävänä, miten paljon forumilaiset välittävät toisistaan ja osoittavat sen myös konkreettisesti. Ei pidä unohtaa, miten laajasti Tosen keräykseen osallistuttiin.
Minulle tämä paikka on ollut jo pidemmän aikaa käytännössä koko Internet. Tämä on koneideni kotisivuna ja täällä olen viettänyt aikaa enemmän kuin muussa netissä yhteensä
Toisaalta, olisikin aika huolestuttavaa, mikäli minulla menisi aikaa nettiin lähes tuplasti nykyiseen verrattuna.
Vielä kerran: oikein paljon kiitoksia tästä! Pidetään tämä paikka jatkossakin hyvänä ja hedelmällisenä, mihin on turvallista tulla ja jakaa niin ilot kuin surutkin ymmärtävien ja välittävien ihmisten kanssa