Vuoden 2005 F1-Forumilainen tulokset & jälkipeli

Ace17

Acenteella
Onnea Sam! :thumbup:

Kiitokset äänestäneille! :)

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
patriot sanoi:
Hienoa, että vuoden foorumilainen saatiin taas vaihtoon. Ettei samat herrat ota aina palkintoja. Samin menestys on hieno juttu ja kunnianosoitus myös Toselle. Sen verran hyvin Sam Tosen muistamisen hoiti. Tsemiä Lappeenrantaan, vaikka ei saunassa joka päivä kuulukkaan käydä...
Mä pyrin lähettämään noi terveiset täältä Lappeenrannasta oikealle paikkakunnalle :wink:

Vaan juurikin oikealle hahmollehan se meni, onnittelut! Ihan vähintä, miten Samille voi tuosta Tosen muistamisesta kiitosta osoittaa. Noin henkilökohtaisesti olisin toivonut ainakin Petri Piiran nousevan tuloksissa aavistuksen korkeammalle, vaan ei kai äänestyksen tulosta voi sanoa virheelliseksi kuin eräät keskustapoliitikot.

Oma pistesaaliini on jokseenkin ansaitsematon - kuten tuli jossain todettua, en tosiaan ole kyennyt sellaiseen työhön tämän paikan eteen kuin olisin halunnut niin henkilökohtaisista kuin ihan tähän sivustoonkin liittyvistä syistä johtuen, eikä allekirjoittaneen panos noin keskustelujenkaan muodossa ole kyllä häikäissyt. Saa nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta oma panokseni sivuston toimintaan ei tule ainakaan kasvamaan ennen kuin joitain muutoksia sen ylläpidossa tapahtuu.

Alun perin oli tarkoitukseni melskata tässä vähän F1-palstan tasosta, mutta ensimmäisen yritykseni saama huima vastaanotto ei liiemmälti motivoi suuremman metelin nostamiseen. Paikka on toki huono, mutta luullakseni sen on JOKU silti lukenut.

Viimeksi muokattu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
ettelbruck sanoi:
Valde näyttäis olevan sekä 76. että 100.
Niinpä onkin. Ja muka katsoin että ei olis duplikaatteja...
Vähän liian iso systeemi käsin laskettavaksi. Joku nörtti vois köörätä tuohon näppärän pikku ohjelman jolla noita syötettäisiin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Nopeahuoli sanoi:
HIENOA!!!!!

"Meikalaisia" oli top-seiskassa viisi!!! :ahem: :ahem:

Tasta on hyva jatkaa :thumbup:
Miten mä en nää tossa top-7:stä kuin 2 UP:ta, joista heistäkin toinen on wannabe?

1. Sam (wannabe-UP)
2. OoPee (UP)
3. Bobakki (kusihousunörtti)
4. Olga (kukkahattutäti)
5. Runar ja Kyllikki (kusihousunörtti)
6. Moe Szyslak (simpsonien hahmo)
7. KnowHow (kusihousunörtti)

mainituista kh-nödeistähän kaikki löytyvät tältä listalta vieläpä minun edelläni. :eek!:

Vai tarkoititko "meikäläisillä" jotain muuta? :)

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Heh. Kaktus ja Tose ainoat sen legendaarisen pistemäärän saaneita. RISPEKT!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Viime vuonna jaska voitti minut vf-kisassa ekan kerran elämässään. Tämän vuotinen äänestys osoitti että se kerta oli samalla viimeinen! :ahem:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Viime vuonna jaska voitti minut vf-kisassa ekan kerran elämässään. Tämän vuotinen äänestys osoitti että se kerta oli samalla viimeinen! :ahem:
Mun pistemäärä laski, vaikka lopetin "Ett silleen!!!!!!1" :n käytön .. ja muutenkin olen omasta mielestäni ottanut rauhallisemmin ... pitää ilm. aloittaa uudelleen riehuminen :eek!:

abc

DNF
***kele! Ei ois pitänyt sittenkään palkata Jäätteenmäkeä vaalikampanjan vetäjäksi :(

Archie

Well-known member
Onnea kaikille pisteitä keränneille ja tsemppiä muille!

Estate

Well-known member
jaska sanoi:
Mun pistemäärä laski, vaikka lopetin "Ett silleen!!!!!!1" :n käytön .. ja muutenkin olen omasta mielestäni ottanut rauhallisemmin ... pitää ilm. aloittaa uudelleen riehuminen :eek!:
Sä olet jo mun alla!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olette sanoneet niin ihania sanoja, että niitä lukemalla jaksan taas monen vaikean paikan yli. Kukkahattutäti tunnustaa olevansa hämmentynyt. Kiitän lämpimästi teitä jokaista riippumatta siitä olinko teidän listallanne.

Tämä forum on minun 'salattu elämäni', josta lähipiirillä ei (toivottavasti) ole aavistustakaan. Tämä on henkireikä, jossa voin puhaltaa ulos arkipäivän ahdistuksia ilman roolirajoja.

Vielä hieman fiilistelyä

Viime keväänä Tosen poistumisen aiheuttama suru sai aikaan tällä forumilla sellaisen yhteenkuuluvaisuuden tunteen, jota en olisi milloinkaan voinut kuvitella nettiyhteisössä voivan syntyä. Se sai minut arvostamaan meitä yhteisönä todella paljon. Se tilanne oli niin vaikuttava ja todella vaikea 'käsitellä'. Kun joku live-elämän läheinen kuolee, on helppo lohduttaa ja ymmärtää, mitä on tapahtunut. Tosen tapauksessa tuntui niin vaikealta se, että suru oli täällä forumin maailmassa, eikä sitä kukaan lähipiiriläinen voinut tajuta. Jos tuntemuksistaan kertoi jollekin, sai lähinnä ihmetteleviä katseita. Onneksi meitä oli täällä paljon.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Paljon kiitoksia ja Onnittelut kaikille muille!

Kiitoksia kovasti :) Tämä hieman yllätti, varsinkin kun panokseni F1-puolella on ollut käytännössä nollilla jo pari vuotta. Muutenkin olen pitänyt itseäni hieman värittömänä persoonana, kun en juuri mihinkään ota voimakkaasti kantaa, enkä näin ollen koe kiinnittäväni kovinkaan paljoa huomiota muuten kuin aktiivisesti keskenäni sanailevien kanssa.

Luonnollisesti Tosen poismeno on vaikuttanut tämän vuotiseen äänestykseen. Uskonkin "saaneeni" myös Tosen ääniä, mutta tätä pidän vain positiivisena asiana. Minusta tämä on omalla tavallaan osoitus tämän Forumimme tiiviistä ja lämminhenkisestä ilmapiiristä. Meidän tulisi olla ylpeitä, että olemme onnistuneet saamaan tällaisen yhteisön ja yhteenkuuluvuuden tunteen. Pidänkin yllättävänä, miten paljon forumilaiset välittävät toisistaan ja osoittavat sen myös konkreettisesti. Ei pidä unohtaa, miten laajasti Tosen keräykseen osallistuttiin.

Minulle tämä paikka on ollut jo pidemmän aikaa käytännössä koko Internet. Tämä on koneideni kotisivuna ja täällä olen viettänyt aikaa enemmän kuin muussa netissä yhteensä :eek: Toisaalta, olisikin aika huolestuttavaa, mikäli minulla menisi aikaa nettiin lähes tuplasti nykyiseen verrattuna.

Vielä kerran: oikein paljon kiitoksia tästä! Pidetään tämä paikka jatkossakin hyvänä ja hedelmällisenä, mihin on turvallista tulla ja jakaa niin ilot kuin surutkin ymmärtävien ja välittävien ihmisten kanssa :)