Vuoden 2005 F1-Forumilainen tulokset & jälkipeli

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
Noh, mutta sun fanit eivät sua hylkää:
:D :D :D
:D

Tuo oli aika hyvä. :D

Mutta itse olen pohdiskellut pääni puhki dzeidzein arvosteluista.
2. S.A. (sie oot sitte nii ihana flikka, etten mie tiiä mitä mie siun kanssa tekisin)
6. Formulanomi (sie oot sitte nii ihana häiskä, etten mie tiiä, mitä mie siun kanssa tekisin)
Pitäisikö tästä olla ylpiä vai ei... :thumbfh:

Terho

Alain
Sijainti
Hämeenlinna
Onnea menestyneille!

Itse onnistuin pääsemään tästä äänestyksestä läpi saamatta ääntäkään, mikä ei ollut järin suuri yllätys, jos aika vähän kommentoi mitään mihinkään.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Samille,

Täytyy myöntää, että vaikutit Sam allekirjoittaneesta pitkään itsensä liian vakavasti ottavalta pyhäkoulupojalta, joka esiintyy mielellään hyvänä ihmisenä ja mallikansalaisena, mutta jonka elämä on yhtä kireää tsemppaamista ja ulkoaopetellun positiivisen ajattelun tavoittelua. Kaikki nuo pienet infopläjäyksesi loputtomista työtunneista, kotiaskareista ja lastenhoidosta tuntuivat peitellyltä itsetehostukselta ja taipumukselta korostaa joka käänteessä omaa esimerkillistä vanhemmuutta ja tukipilariutta veronmaksajana haasteellisessa elämäntilanteessa.

Sittemmin olen ymmärtänyt, että olet oikeasti herkkä ja empaattinen ihminen, mutta samalla ehkä myös oman empaattisuutesi vanki. IRL varmasti todella mukava heppu. Tästä oli joskus puhetta jo privassa, mutta edelleenkin suosittelen - vaikken nyt itsekään ole millään muotoa esimerkillinen - ottamaan asiat rennosti ja unohtamaan itsesi, muut ihmiset ja koko ympäröivän todellisuuden aina hetkeksi. Opettele Sam laiskottelemaan välillä.

Notta sitä vaan, että ihan oikealle miehelle meni tuo vuoden F1-foorumilaisuus.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mr. Natural: Kiitos kauniista huomiosta.

Sen mitä itseäni olen seurannut ja analysoinut, niin vaikeimman yli olen päässyt pari vuotta sitten. Kuitenkin edelleen mennään aika herkällä mielialalla ja tämä Forum on ollut minulle oikeasti tärkeä henkireikä. Minullahan ei ole käytännössä ollenkaan kavereita, joita näkisin edes kerran kuukaudessa - kiitos välimatkan sekä kaveripiirini pienuuden. En kyllä pahemmin ole aktiivisesti mitään tilanteelle tehnytkään. Olen erittäin kiitollinen siitä, mitä täältä olen saanut: erittäin paljon loistavia hetkiä, huojennusta omaan tilaan sekä tärkeimpänä: oikeita, välittäviä ystäviä :)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mr Natural sanoi:
suosittelen ottamaan asiat rennosti ja unohtamaan itsesi, muut ihmiset ja koko ympäröivän todellisuuden aina hetkeksi. Opettele Sam laiskottelemaan välillä.
Tähän olen yrittänyt päästä urheilemalla. Kannustusta ja tsemppiä olen saanut muilta forumisteilta, jotka kertovat lailla knoukkarin täällä omista harjoitteluistaan. Valitettavan usein vain olueeseen on helpompi tarttua kuin lähteä kuntopolulle :jaska: :jaska: :thumbdown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vuoden forumisti 'palkinto'

Soppiiko kaikille että tarjoan tittelin kunniaksi Sammylle ISON TUOPIN kun sen seuraavaksi näen? :alppu:

Vesku

Maatalousneuvos
Sam sanoi:
Tähän olen yrittänyt päästä urheilemalla. Kannustusta ja tsemppiä olen saanut muilta forumisteilta, jotka kertovat lailla knoukkarin täällä omista harjoitteluistaan. Valitettavan usein vain olueeseen on helpompi tarttua kuin lähteä kuntopolulle :jaska: :jaska: :thumbdown
Kun se ei karkaa 3-4( -5 pulloa) suuremmaksi/ 2-3 saunailtaa/ viiikko, niin ei kai siinä vielä hyvin mieron tiellä olla? Ehkä pieni hermojen lepuuttaminen erittäin kohtuullisella alkoholimäärällä ja samalla fyysinen rentoutus saunalla onkin juuri sitä, mitä Mr Natural "ohjeistaa"!? Sitten kun lapset ovat isompia, niin kerkiät lenkillekin paremmin!

Sinällään sama ohje sopisi minullekin, koko päivä on mennyt "lievästi tuli perseen alla" oikeissa töissä ja vielä vajaa tunti kirjanpitoa, huomenna klo 9 yksi välintilinpäätös.... Mutta ensi viikko sitten lomaa Lapin kaamoksessa!
Ja taidanpa ottaa tässä ison lasin glögiä samalla....

Mutta se oluttestin vielä järjestän- vaikka talven aikana metsän siimeksessä kera 12-15 olutmerkin ja muutaman foorumilaisen! :rolleyes: Olehan kuulolla!

Vesku

Maatalousneuvos
Moe Szyslak sanoi:
Soppiiko kaikille että tarjoan tittelin kunniaksi Sammylle ISON TUOPIN kun sen seuraavaksi näen? :alppu:
Toki!! Ja huomaa tuo edellisen viestini loppu.... :thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Sam sanoi:
Valitettavan usein vain olueeseen on helpompi tarttua kuin lähteä kuntopolulle :jaska: :jaska: :thumbdown

Varmaan nainkin on, mutta kylla aikuisella ihmisella pitaisi sen verran itsekuria olla, etta oma terveys tulee aina ensin... Tekosyiden taakse on aina tietysti helppo verhoutua, mutta sielta sua ei kukaan muu tuu hakemaan pois kun sina itse.

Meinaan tuleehan tassa itsekin olutta ja tarpattia otettua himassa ruuan ym kanssa, mutta sita ennen on terveys, liikunta ja raitis ilma. Toisaalta, kyllahan sa fillaroit aika paljon per peiva, etta ei sun asiat nyt niin huonosti ole :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Jacques sanoi:
noi 99 - 2000 vuodethan oli aikoja, jolloin f1-puolella käytiin aktiivista keskustelua ja vapaassa saattoi välillä olla viikko jos toinenkin ettei kukaan kommentoinut mitään. Tilanne muuttui silloin kun loput Varikkolaisista tulivat foorumille.

Toki se f1-puolella nykyään kommentointi on vilkkaampaa kuin silloin johtuen kommentoijien määrästä, mutta noin vertauksena vapaaseen, tuo on mielenkiintoinen muutos.
miteb mää muistelen et aikoinaan kun tämä foorumi perustettiin oli siellä vain yksi keskustelupalsta, jonne heitettiin topikkeja ykkösistä ja jos halusi keskustella jotain vapaasti laittoi toikin perään tyyliin (off topic). :confused:

Archie

Well-known member
Sam sanoi:
Valitettavan usein vain olueeseen on helpompi tarttua kuin lähteä kuntopolulle :jaska: :jaska: :thumbdown
Niin on. Itse olen pyrkinyt jättämään turhat oluet pois. Jos ottaa, niin ottaa sitten niin kuin mies ottaa. Sitä muuten jaksaa lauantaisin lähteä lenkille ihan eri tavalla kun ei ole perjantai-iltana ottanut muutamaa stressinpoistokaljaa.

dzeidzei

Well-known member
Formulanomi sanoi:
:D

Tuo oli aika hyvä. :D

Mutta itse olen pohdiskellut pääni puhki dzeidzein arvosteluista.

Pitäisikö tästä olla ylpiä vai ei... :thumbfh:
Älä liikaa pohdi mun arvosteluita, kun en niitä itsekään miettinyt lain.

Pääasia, että olet silmissäni kuutossijan arvoinen! :ahem:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ma sanoi:
miteb mää muistelen et aikoinaan kun tämä foorumi perustettiin oli siellä vain yksi keskustelupalsta, jonne heitettiin topikkeja ykkösistä ja jos halusi keskustella jotain vapaasti laittoi toikin perään tyyliin (off topic). :confused:
eiks se ollu varikolla se meininki?