Vuoden 2006 Forumisti spekuloinnit

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jacques näkyy paukuttelevan kohta tonnejakin.

Onnea samalla voitosta, vaikka tuloksia ei missään ole. Varjolaskijat ovat ilmeisesti kuitenkin laskeneet!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Olga sanoi:
Jacques näkyy paukuttelevan kohta tonnejakin.

Onnea samalla voitosta, vaikka tuloksia ei missään ole. Varjolaskijat ovat ilmeisesti kuitenkin laskeneet!
Kiitos!! :)

Kyllä kun jääräpäisenä en uskonut, niin laskin minun ja Bobakin äänet.. 292 - 289 näyttäisi tosiaa olevan! Eli kouvo laski kaiketi ihan oikein. :eek!: :eek!: :eek!:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jacques sanoi:
Kiitos!! :)

Kyllä kun jääräpäisenä en uskonut, niin laskin minun ja Bobakin äänet.. 292 - 289 näyttäisi tosiaa olevan! Eli kouvo laski kaiketi ihan oikein. :eek!: :eek!: :eek!:
Ai se meni niinkin tiukille:eek: Matxia ja helmitauluaan odotellessa.:ahem:

patriot

Foorumin senaattori
Tiukka voitto! Juuri tuli tiedote!

"Puhemies Jacques on julistautunut voittajaksi vuoden foorumilais kisassa. Speaker kiittää äänestäjiään."

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
patriot sanoi:
Tiukka voitto! Juuri tuli tiedote!

"Puhemies Jacques on julistautunut voittajaksi vuoden foorumilais kisassa. Speaker kiittää äänestäjiään."
:doubtful: :doubtful: :doubtful: :doubtful:

abc

DNF
Joku tilastonikkari vois muuten tuhlata aikaansa laskemalla, kuka on kautta aikain eniten ääniä saanu hahmo. Ja kuka on saanu eniten voittamatta kertaakaan (Olga ja OoPee lienee vahvoilla?)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
VJR sanoi:
Joku tilastonikkari vois muuten tuhlata aikaansa laskemalla, kuka on kautta aikain eniten ääniä saanu hahmo. Ja kuka on saanu eniten voittamatta kertaakaan (Olga ja OoPee lienee vahvoilla?)
Ettäs niinku elämäntyöstä Jussi, Emma, Oscar, Nobel tms.

Kun nyt joku julkistaisi viimeisimmän kisan tulokset. Minäkin olen porukan mukana Jacquekselle ahemia nyökyttänyt (minulle se tulos sopii), mutta voisi tässä huutaa hurraata muillekin. :cool:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kiitän minäkin teitä, joilta sain ääniä. Lisäksi kiitän myös teitä, joiden listalla en ollut, koska olin luonnollisesti juuri se yhdestoista, joka putosi ensimmäisenä listalta ja jonka poisjättäminen niin kovin harmitti. :wink:

Vakavasti sanoen... kiitos mukavista perusteluista ja tietysti myös äänistä. Hyvältä se tuntuu - niin harvoin tässä elämässä saa kuulla positiivista palautetta. Sehän pukkaa melkein kyyneltä tämän hahmon henkilökohtaisiin näyttöihin. :)

Kevennykseksi aamun lehdestä :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
VJR sanoi:
Ja kuka on saanu eniten voittamatta kertaakaan (Olga ja OoPee lienee vahvoilla?)
Kundihan haluu ihan selkeesti vääntää veistä haavassa!!! :eek!:

RIPOTTELE NY VIÄLÄ SUALAA JA KUSE PERÄÄN!!! :mad_old: