Vuoden 2006 Forumisti spekuloinnit

burb

.
Jospas nyt sitten perustelisin omaa listaani.
Edellisvuoteen nähden kaikki siis uusia, ensi vuonna taas uudet.

1. PekkaSaarinen Mestaruus! Pekalle kiitokset kommenteista ja tiedonjyväsistä vuoden varrelta
2. jupla Prätkäpuolen aktiivi
3. Otto Hokkanen Ratapuolen aktiivi
4. OoPee Avulias "nörtti"
5. kouvotsvoni Kostoks yhtä monta pistettä kuin mitä itse sain. En olis muuten äänestänyt, en
6. Vellu Hienoimman ykkösnikin kakkosnikki
7. S.A Kiintiönainen, en olis muuten äänestänyt, en
8. Runar & Kyllikki Ei varsinaista tarkempaa perustelua, enämpi kuitenkin sellainen fiksu jätkä
9. VJR Vuoden parhaat naurut Ihme jutska -toikista
10. Il Tempo Gigante Sama kuin R&K:lla

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tarkemmin ajatellen Burbbi ja Mr Narutal olis ansainneet myös muutaman pojon.:eek:

Ehken 107 muutakin.

Nyt menee selittelyksi.:nope:

burb

.
Moe Szyslak sanoi:
Tarkemmin ajatellen Burbbi ja Mr Narutal olis ansainneet myös muutaman pojon.:eek:

Ehken 107 muutakin.

:mad_old:
Niin olisinkin ansainnut, ja nyt sä vasta hokasit! :mad:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:

Ehken 107 muutakin.

No nii,,, mullaikin oli aluksi yli 30 nimeä joista valkkasin TOP 10. Enämpi miettimään ei kannata jäädä sillä muuten olis jäänyt koko äänestys sikseen. Niiden reilun 30 hahmon nimeä ei kannattane enää tässä vaiheessa alkaa sen kummemmin kommentoimaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
No nii,,, mullaikin oli aluksi yli 30 nimeä joista valkkasin TOP 10. Enämpi miettimään ei kannata jäädä sillä muuten olis jäänyt koko äänestys sikseen. Niiden reilun 30 hahmon nimeä ei kannattane enää tässä vaiheessa alkaa sen kummemmin kommentoimaan.
Päätarkoituksena oli kuitenkin VAIHTAA noita nimiä viime vuodesta. Siksi esim. VARMAT PISTENIKKARIT kuten OoPee, Teba, Myllis, yms. jengiä ei ole listalla.:(

Taisinpa sullekin ja esim. Veksulle antaa pojoja viime vuonna. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Oli mulla viime kierroksella lotossakin neljässä ruudukossa kolme oikein ja neljäs vieressä.:rolleyes:
Mullapa oli neljä oikein. Jo kolmannen kerran viimeisen 4 kierroksen aikana.:ahem:

Ottaa vaan pattiin, kun se Sorsasalon Nestheellä edelliskierroksella (voitto noin 2,5 milkkiä) jätetty kuponki EI ollut mun.:mad:

FO110K

Banned
pettyny olen etten keltään oo saanu ääniä vielä :/ mutta tapani mukaan äänestin vakionaamoja + naisillekin irtosi pari pojoa tällä kertaa :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Moe ei tainnut äänestää muo, kun voitin siltä kossun :jaska:

Miss Piggy

Schufosa
Mä en osaa vastata tuohon äänestykseen, kun niin vähä aikaa olen täällä vasta kirjotellut. Mutta paljon hyviä tyyppejä täällä on, sanotaan nyt vaikka niin.:ahem: Kivaa jarnaseuraa, joskus tosi asiallistakin juttelua.:D

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Jonkki sanoi:
Oho! Kakkosena Nickin listalla.
Pahus soikoon, aattelin etten äänestäis lain, mutta joutuu vähän uudelleen arvioimaan tilannetta.
Älä sekota mua mun ykkösnik... eiku ei mitään... unohtakaa.

En jaa pisteitä, koska mielestäni kukaan foorumisteista ei ole ylitse muiden.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Taidanpa kohta julkaista hetken mielijohteeseen perustuvan listan, tai voi olla, että en sittenkään.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Varsinaisen äänestystoikin johdannossa Matxi kirjoittaa...
On jälleen aika valita Vuoden F1-Forumisti. Elikkäs systeemi on kutakuinkin sama kuin ennenkin, äänestysoikeus on kaikilla ykkösnickeillä (kakkosnickit älkööt vaivautuko) sekä :

- Ennen syyskuuta 2006 rekkautuneilla (eli elokuun 31.pv on viimeinen rekkautumispäivä)
- Vähintään 100 postausta saavuttaneilla (eli 3kk:n hahmoilla noin 1viesti/pv)
Miten tuo sekä -kohta tulkitaan? :rolleyes:

poko

Well-known member
Äänestin...

... nyt niitä ääniä mulle :eek:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
No johan siellä pari tumpulaa on meikäläisenkin listoillensa raapinut.. :dunno:
Ei mua saa äänestää.

Omaa listaani haudon vielä, ei sitä yhdeltä istumalta ja hetken fiilisten perusteella viitsi julkistaa.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Äänestin hahmoja, joiden viestejä lukiessa ei yleensä tule pettymään.
Joidenkin ajatusmaailma tuntuu lähes samalta ku oma, joidenkin viestit melkein kiristää päätä, joiltain voi aina odottaa asiallista suhtautumista, joidenkin huumori on sellaista, mikä osuu ja uppoaa lähes aina, jotkut vaan antavat itsestään miellyttävän vaikutelman.

Luonnollisesti listasta jäi pois läjäpäin kelpo vaihtiksia ja oli NIIN vaikeeta valita ja ens vuonna uudestaan ja lässyn lässyn ja päläti päläti ynnä muut pakolliset lätinät.