Vuoden 2006 Forumisti spekuloinnit

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Viime vuonna ei ollut äänioikeutta, mutta nyt pääsee vaikuttamaan!

Perusteluita:
1. burb uskomaton verbaalivirtuoosi, jaksaa naurattaa
2. Bobakki tulee mieleen C.S.I:n Grissom: selkärankaa ja tietotaitoa löytyy, mutta huumoriansa ei kaik ymmärrä elikkä outo
3. PekkaSaarinen todella mukavia rapoja. Irtopisteet hälle, kuka Pekan lanseerasi forumille
4. Bleu hattu päästä kun hänen kommentteja lukee
5. OoPee vetreä ja enimmäkseen positiivinen kirjoittaja, jonka auttamishalu ei ole kadonnut vaik on kingi
6. Olga pohjoisemman ääni, jonka lähes joka viestissä on jotain koukkukoukkua
7. CaPtEeNi mm. mopo-puolellakin aktiivi
8. Ghetto kirjoitti mukavan mopo-rapon
9. Suomen Huippu monet ottavat mielpiteensä tosissaan. Hyvää uutisointia.
10. S.A. vilpittömän oloinen (sub)adult female

Nyt jäi ralli-, rata- NW- ja anarkistipuolen edustajia pisteittä.

Kaktus

Well-known member
Hihi.. erikoista, että joku äänestää minua.. kai ne tämän vuoden kolme viestiä olivat sitten todella tuhtia tavaraa. :D

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Olga sanoi:
Varsinaisen äänestystoikin johdannossa Matxi kirjoittaa...
Miten tuo sekä -kohta tulkitaan? :rolleyes:
Kappas.. Kopioin vain vanhasta alustuksesta tuon. :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kaktus sanoi:
Hihi.. erikoista, että joku äänestää minua.. kai ne tämän vuoden kolme viestiä olivat sitten todella tuhtia tavaraa. :D
Tuhdista puheen ollen, Mylliksellä alkaa vähitellen olemaan Vihti tuttu.:p

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voe vituraene. Nyt hokasin että Sammypiru jäi listalta.:jaska: :nope:

Miten heleketissä näitä ääniä voi antaa vaan kymmenelle, kun 50 olis ihan helppo antaa.:(

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
Voe vituraene. Nyt hokasin että Sammypiru jäi listalta.:jaska: :nope:

Miten heleketissä näitä ääniä voi antaa vaan kymmenelle, kun 50 olis ihan helppo antaa.:(
Toisaalta itselläni ei kaikki hyvät tyypit mahtuisi edes top50 listalle, joten ehkä se on parempi ettei mahdu top10 listalle kuin ettei mahdu top50 listalle?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
Toisaalta itselläni ei kaikki hyvät tyypit mahtuisi edes top50 listalle, joten ehkä se on parempi ettei mahdu top10 listalle kuin ettei mahdu top50 listalle?
Hyvähän siinä on jeesustella, kun on multa TAAS äänen saanut.:rolleyes:

Hurmurisija

Well-known member
Oikeampaan paikkaan:

Lonso_567 sanoi:
On luontoni vastaista pistää ihmisiä paremmuusjärjestykseen, joten en äänestä. Yhden voisin nimetä.
Mulla on sama homma. Yritin hetken miettiä, mutta sitten tajusin, ettei se onnistu mitenkään - etenkään kun hirveästi vapaata seuraa.

Tämä foorumi on hyvin omanlaisensa paikka. Vapaan keskustelu on käsittämättömän vilkasta verrattuna asiapuoleen. Ja kun katsoo jengin viestimääriä ja tietää, että jotkut seikkailevat ties kuinka monella nickillä, niin kummastuttaahan se.

Yleensähän foorumin käyttäjä on aktiivinen, kun viestejä on joitain satoja. Täällä pyöritään kuitenkin 50, 40, 30 tuhannessa...

http://www.f1-forum.fi/vb/memberlist.php?&order=DESC&sort=posts&pp=50

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Hurmurisija sanoi:
Oikeampaan paikkaan:

Mulla on sama homma. Yritin hetken miettiä, mutta sitten tajusin, ettei se onnistu mitenkään - etenkään kun hirveästi vapaata seuraa.

Tämä foorumi on hyvin omanlaisensa paikka. Vapaan keskustelu on käsittämättömän vilkasta verrattuna asiapuoleen. Ja kun katsoo jengin viestimääriä ja tietää, että jotkut seikkailevat ties kuinka monella nickillä, niin kummastuttaahan se.

Yleensähän foorumin käyttäjä on aktiivinen, kun viestejä on joitain satoja. Täällä pyöritään kuitenkin 50, 40, 30 tuhannessa...

http://www.f1-forum.fi/vb/memberlist.php?&order=DESC&sort=posts&pp=50
Voithan äänestää vain niitä jotka kommentoivat f1-puolelle, jota itsekin ilmeisesti selailet? Kai sulle nyt on mielikuvat nousseet niistä 10 kirjoittelijasta, joiden kommentit sinua miellyttävät? Ei niiden oo pakko olla vapaan kommentoijia.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eikö niitä asiapuolen mieluista kirjoittelevia suoltavia hahmoja sitten voi äänestää, ilman että syyttelee Vapaan suuria viestimääriä?

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
Minä päätän tehdä Häkkiset ja ilmoitan sinun olevan ensi vuoden Forumisti.:ahem:
Minäpäs teenkin Alonsot ja valitan, kuinka muut eivät tue tarpeeksi pyrkimyksiäni tulla ensi Vuoden Forumistiksi.

Hurmurisija

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Eikö niitä asiapuolen mieluista kirjoittelevia suoltavia hahmoja sitten voi äänestää, ilman että syyttelee Vapaan suuria viestimääriä?
En minä syyttele. Hyvähän se, että porukka jauhaa. Vaikea on kuitenkin pistää jengiä järjestykseen.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
lfb sanoi:
Minäpäs teenkin Alonsot ja valitan, kuinka muut eivät tue tarpeeksi pyrkimyksiäni tulla ensi Vuoden Forumistiksi.
Siinä tapauksessa minä teen Salot ja ilmoitan että jos vuoden foorumilainen en ole minä niin sitten ei kiinnosta kuka on.