Vuoden 2006 Forumisti spekuloinnit

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jaques on kyllä johtonsa ansainnut, ehkä jopa voiton siinä mielessä, että teki jälleen kerran meille kaikille joulukalenterin jonka luukkuja olemme kaikki yhteistuumin availleet koko joulukuun jännittäen että mitäpä hauskaa sieltä tällä kertaa paljastuu. Juuri tuollaiset jutut ovat niitä tärkeitä forumilaisia yhdistäviä tekijöitä ja sellaista hienoa "me"-hengen luomista.
Juu-u!:thumbup:

Jakkeus on yksi parhaimmista hahmoista tällä forumilla. Ja homppeleista ehken se kaikkein paras.:ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vähän on kyllä ääniä tullut. Toivottavasti joku nyt forumia katsoo ennen vuoden vaihdetta.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
Vähän on kyllä ääniä tullut. Toivottavasti joku nyt forumia katsoo ennen vuoden vaihdetta.
No mutta sähän sanoit aluksi ihan ristiriitaista informaatiota tähän liittyen:

kouvotsvoni sanoi:
Minua ei tarvitse äänestää sitten, jos ei huvita. Olen ollut ihan toope.
:rolleyes: :doubtful:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jacques sanoi:
No mutta sähän sanoit aluksi ihan ristiriitaista informaatiota tähän liittyen:

:rolleyes: :doubtful:
Meinaat, jotta äänestäneitä olisi ollut ainaskin puolta enemmän, jos olisin antanut luvan äänestää minua:confused: Ei kait yksi ehdokas ehdokaslistaa täysin romuta.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
Meinaat, jotta äänestäneitä olisi ollut ainaskin puolta enemmän, jos olisin antanut luvan äänestää minua:confused: Ei kait yksi ehdokas ehdokaslistaa täysin romuta.
Kyllä sitä juuri meinaan.

Estate

Well-known member
1. Enrique Mukava ja rauhallinen sekä eritoten ennakkoluuloton. Harvalla löytyy rohkeutta lähteä ventovieraan tytön kanssa tango-kurssille ja sisua vielä jäädäkin sinne. :D Päästiinhän me oikein Ilkkaankin. :)

2. Matxi Korkokenkä- ja lateksimies! Möötetty on Matiaksen kämpillä monesti.

3. Juskanen Olen oikeastaan tutustunut tähän hahmoon vasta tänä vuonna. Juskanen on ainut foorumisti, jonka kanssa olen saunonut. Me pidetään sätissä naisnäkökulmaa yllä. :)

4. Jonkki Jonkkisponkkikonkki.

5. Runar ja Kyllikki Paha motoristi kirjoittelee paljon foorumille, mutta on kyllä mielestäni parhaimmillaan sätissä aamuyöstä. :p

6. Sam Kiltin ja kultaisen oloinen perheenisä.

7. gnz Jacquesin manageri, joka näyttää nuorekkaasti melkeinpä teiniltä. :rolleyes: Hyvä jätkä, meno päällä ja silleen. Kotoisin samalta paikkakunnalta kuin Esko Aho.

8. Henri Aanri!!! Pohdiskelen usein, onko se täyttä piruilua, kun h_enri huomioi aina mua sätissä... :rolleyes: Teestä asiaa. Foorumin puolella ollut tässä hivenen hiljainen.

9. Joni Sätissä Doomii tarjoaa meille usein hauskoja hetkiä. Isot pojat taitaa välillä vähän kiusiakin tätä vantaalaisnuorukaista. Hyi hyi!

10. lfb Ja yksi piste Petrille kaikista niistä lukuisista kauniista ja ihanista sanoista, joita hän minulle on IRC:ssä osoittanut.

Viimeksi muokattu:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Mua harmittaa, kun listalle ei mahtunut kaikki, jotka olisin halunnut... Kahtakymmentäpitäisi saada äänestää :ahem:

Tässä jorinat:

Viimeiset kaksi sijaa arvoin suljetulla lippuäänestyksellä noin 10 hahmon joukosta. Kolmea ensimmäistä sankaria yhdistää se, että heille voi puhua kaikesta. Lisäperusteluja tässä:

KnowHow
Mä vaan tykkään Knoukkarista niin paljon.

Matxi
Korkokengät... tarvinneeko tämä oikeasti enempää perusteluja? Kuuntelee aina, kun on PF (esim. KPPP ja VKFB), ei mikään TT! Ja OT:kin on ihQ :)

Runar ja Kyllikki
Forum ei olisi forum ilman R & K:ta. Jännä, miten me voidaan kinastella niin paljon, vaikka ollaan melkein kaikesta samaa mieltä ;) Parsat jarnat. Parsat kännipuhelut. Ja se ääni... uhhh.

S.A.
S.A maailman kuningattareksi! Tai ainakin Suomen, tai forumin! Älykäs, kaunis ja fiksu forumisti :)

Jacques
Pyöräilystä huolimatta... Jacques on hyvä ihminen, luottohahmo.

Olga
Paras kukkahattutäti ever. Ja tämä oli kehu!

K.Yrjölä
Hassutteleva kirjastosetä. Ja paljon muuta.

gnz
Laatuseuraa. Vaikka ravaakin DTM:ssä jatkuvasti :p

Il Tiempo Gigante
Pinnat avataresta ja tasaisen hyvälaatuisesta kirjoittelusta. Hahmon nimi Last post -kohdassa saa kurkkaamaan toikkiin.

MacGyver
Parhaat biisit! Tämä kansainvälisen sympaattinen hahmo ei vaan millään tajua, että olemme luotuja toisillemme! :/

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
S.A sanoi:
1. Enrique Mukava ja rauhallinen sekä eritoten ennakkoluuloton. Harvalla löytyy rohkeutta lähteä ventovieraan tytön kanssa tango-kurssille ja sisua vielä jäädäkin sinne. :D Päästiinhän me oikein Ilkkaankin. :)
Kerrohan koska tapahtui?

Ajattelinpa vain, kun kyseinen lehti on talouteen tilattu, niin harmittaa kun juttu on mennyt ilmeisesti täysin ohi :(

Viimeksi muokattu:

Estate

Well-known member
Black Leopard sanoi:
Kerrohan koska tapahtui?

Ajattelinpa vain, kun kyseinen lehti on talouteen tilattu, niin harmittaa kun juttu on mennyt ilmeisesti täysin ohi :(
Tangomarkkinoiden aikaan. Joku sen foorumillakin silloin huomasi ennen kuin minä itse ehdin asiaa hirveästi toitottamaan. :D

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
S.A sanoi:
Tangomarkkinoiden aikaan. Joku sen foorumillakin silloin huomasi ennen kuin minä itse ehdin asiaa hirveästi toitottamaan. :D
Kiitän. Täytyypä yrittää etsiä mikäli jossain/jollakin lähipiirissä olisi säästynyt :ahem:

EDIT: Katsos, löytyikin heti.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Heitetään henkiset ykkös- ja kakkosäänet uusille äideille, peelle ja eelle, kun toukat on vielä rekkaamatta forumille. Mikolle hanskat.

Henkiset äänet:
¤ Maunuloiden skidi - ehta forumpentu. Käytännössä koko elämänsä pohjaa forumiin. Paremminkin voisi olla. Lokilaiset kirjatkaa nyt ylös.
¤ ellen skidi - e meni sitten lisääntymään salaa, vaikka on ihan selvästi sanottu, että materiaalia voi kyllä laittaa jakoonkin. Kotinauhoitukset voi olla tosi tunnelmapaloja. Pistää veren kiertämään.

Varsinaiset äänet jakaantuu hahmoille, joilla on objektiivista merkitystä. Liian moni jäi ulos ja halusin muutamia uusiakin mukaan. Pyrin myös jälleen keskittymään F1-puolen merkittäviin kirjoittajiin ja muihin suurmiehiin. Jee peipi.

1. burb - jeesus ja kristus ja super ja market. Todiste siitä, että vielä syntyy hyvääkin huumoria kun on ihan pakko ja oikein murjotaan. Hienoja nauruja ja hyviä oloja. Thanks. Vei Teban ykköspaikan. Käsittämätöntä. Ja sutimalla muutakin kuin vain huvikseen ja tyhjää olisi päässyt päämäärätietoista täsmänylkkyä harrastaneiden äitien kanssa henkisille äänille. Onnea kuitenkin.
2. Tblair - asiaa vittu ja setit kuntoon. Forumin omatunto ja ainoa mies. Ei edelleenkään lipsu. Ja kärkipaikka meni vaan lainaan, kannustemielessä. Jos forumin naiset vastaisivat rehellisesti 'kenen kanssa jörnisit' -polliin olis Teuvo ylivoimanen ykkönen. Nainen haluaa, että mies tietää miten nussitaan. Ei mitään tutkimusretkeily ja henkinen yhteys -osastoa. Kaamee rispekt. Tälle yhteisölle täytyy aika-ajoin muistuttaa siitä, että tää on vaan vitun intternetti. Homot!
3. Captain Howdy - koko ajan kybällä ja sekopää. Terveellistä! Taiteilijanimi Sladdi Diamond lähentelee neroutta. Eijjeijjei, miestä ei ole nähty vonkaamassa Akatemian maastossa. Tälle äijälle jallu päähän ja varpaisiin. Shiistii. Ihan ylivoimanen bändinnimikin. Täsmää huumoria ja asioita. Osuu aina.
4. KnowHow - jos tämä mies sanoisi, että kandee mennä just nyt tasoristeyksestä, niin saattaisin mennä. Vaikka puomi olis alhaalla ja valot vilkkuis punasta ja pillit ulvois vaaraa. Saattaisin mennä. Tää äijä tietää just eikä melkein. Tietää miten ränni ryypätään ja miten nussitaan yli tarpeen. Tietää myös miten lähimmäistä autetaan. Ääretön kurko. Vois se kyllä vittuillakin siitä tasoristeyksestä...
5. Runar ja Kyllikki - jarnapäälliköiden guru. Mutta hyvässä. Jos tarve vaikka tietää mikä amfibioleivänpaahdin kandee hankkia, niin ruunari kertoo kun kysyy. Ja se kertoo just sen mikä oikeesti kandee hankkia. Eikä siks, että sillä itellä on just se, vaan siks, että sillä itellä on just se just siks kun se just kandee hankkia. Ja ihan oikeesti se on just näin.
6. OoPee - forumin selväjärkisin ja ehkä normaalein. Muistutetaan kuitenkin, että kyseessä siis suhteellinen käsite. Tässä joukossa kaakaovanukaskin vaikuttaa selväjärkiseltä ja ehkä normaalilta. Ja se on kaakaovanukaskin vaan aivan kuralla kun sen onkii purkista ulos möllistelemään. Ei vaan, OoPee on tyyppi, jonka väittäisin heti tarjoavan yösijan ja kaks kaljaa jos kertois notkuvansa lähimaastossa. Tullaan jätkien kanssa ylihuomenna huoriin.
7. Olga - forumin nainen isolla ämmällä. Muut forumvosut ikään katsomatta teineilee aina välillä, mutta Olga vaan pitää hommansa kasassa. Esittää tavallista vaikka kaikki tajuaa, että toihan on kaukana tavallisesta. Ihan spessu. Välistä vetää tarveherneet ja käy hengahtämässä forumilta vähän loitompana. Tervettä. Vuoden rapeimmat ja seikkaperäisimmät lipat. Lovee sinne.
8. Il Tempo Gigante - miespuolinen Olga tavallisuuden esittämismielessä. Oikeesti tää jätkä on jopa epätavallisen epätavallinen. Erinomaisen tunteva lähimmäinen. Syvä kunnioitus. Vaikka omanikaltaisella musamaulla yms. varustettu nettipeelo onkin varma pervertikko! Jos Olga ja ITG olis kimpassa ja tappelis niin se oliskin kaikki satua! Ko ei ne tappelis. Ei ne osais. Rock on.
9. Thunder - sekopää. Jesh ja hähhää. Vetänyt välillä murojen kanssa uskomattomia hallupapanoita. Huimaa settiä. Lisää tätä. Rokettia ja thumbsuppia.
10. Matxi - en voi jättää huomioimatta Matxin kasvua aikamieheksi. Aivan selvää aikuistumista, joka ilmenee netissä häröilynä ja luupäille vittuiluna. Nörväke -osaston orastava humoristi. Seuraavaksi tuleekin jo hankkia Matxille parasta pakaraa painettavaksi ja tehdä siitä äijää. Mieluusti naispakaraa, ettei mene hinailuksi.

Onnea voittajille. Tällä listalla sitä tarvitaan. Hyvää uutta vuotta.

Terkut ja uudet vuodet myös muille, listan ulkopuolisille, tärkeille forumisteille. Tiedätte keitä ootte, toivottavasti.