Kun nyt sain ainakin kahdelta hahmolta ääniä, niin kait munkin täytyy ne äänet antaa...
1. burb antoi ekana pisteitä mulle äänestyksessä. Ei vaisinkaan, jätkä on aivan järjettömän hauska useimmiten. Ja muulloin vain hauska. Avatarta myöten.
2. 72 on läheinen ystävä, jonka kanssa tulee muutenkin pidettyä yhteyttä. Näin loppuvuodesta ollut vähän näkymätön täällä foorumilla, joka pudotti kakkossijalle.
3. OoPee on sanavalmis, fiksu ja auttavainen kaveri. Ei ihme että niitä postauksia tulee niin paljon.
4. Olga. Olgan avatar on vaan niin puoleensavetävä. Ei mahda mitään. Ja ne kommentitkin on useimmiten sellaisia, mitkä voisi allekirjoittaa vaikka näkemättä.
5. Sam on mukava ja empaattinen kaveri, joka kuin huomaamattaan kirjoittelee jo kolmattakymmentätuhatta kommenttiaan.
6. Il Tempo Gigante. Luultavasti hyvin samantyyppinen kaveri kuin mun eno. Vihjeiden perusteella ulkonäköä myöten. Mutta ei ole mun eno (varma tieto).
7. AJ on burbin ohella sellainen verbaaliakrobaatti, että täytyy ihmetellä, ettei a) hänen kielensä mene solmuun ja b) omat aivot nyrjähdä.
8. kouvotsvonin kanssa on hauska jutella joutavia. Ja lueskella kouvon ja muiden joutavuuksia. Mutta löytyy sieltä joukosta asiaakin.
9. Runar ja Kyllikki. Kaveri tuottaa lähes yhtä paljon ja laadukasta tekstiä kuin OoPee:kin, mutta joskus ei olla ihan samoilla aallonpituuksilla. Huippujätkä silti.
10. S.A on sympaattinen ja taistelutahtoa her... eikun siis aivan ihku. Eihän tuollaista voi vastustaa kuin KHN tai varattu keski-ikäinen mies.