Vuoden 2006 Forumisti spekuloinnit

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Observer sanoi:
Tervetuloa "F1"-foorumille. Siirry floodaamaan turhia viestejä vapaaseen niin saat varmasti enemmän ääniä kuin postaamalla F1-aarteitasi. :alppu: Aika hupijuttu sinänsä että Kriken kaltaiset hahmot jotka yhdessä juttujen/artikkelien kirjoittajien kanssa ovat sentään jotain tehneetkin tämän palstan eteen häviävät tässä äänestyksessä päivästä toiseen täysin tyhjänpäiväisiä off-topic-juttuja näppis kuumana paukuttaville.
Maailma on tälläinen, ei siinä ruikuttaminen auta. Voit omalta osaltasi yrittää vaikuttaa tulokseen äänestämällä ja kannustamalla F1-osion kirjoittajia myöskin äänestämään.

Iso osa forumilaisista vaikuttaa monella osastolla, vaikka (D-)kuppikuntaisuutta esiintyykin. Ei kai tämä ole nyt niin vakavaa? :)

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
toleranssisiipi sanoi:
On se taas rankka itkun paikka jollekin kun kansa äänestää väärin.
Onhan tässä nyt kuitenkin pirun vakavasta ja totisesta äänestyksestä kyse.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Observer sanoi:
Tervetuloa "F1"-foorumille. Siirry floodaamaan turhia viestejä vapaaseen niin saat varmasti enemmän ääniä kuin postaamalla F1-aarteitasi. :alppu: Aika hupijuttu sinänsä että Kriken kaltaiset hahmot jotka yhdessä juttujen/artikkelien kirjoittajien kanssa ovat sentään jotain tehneetkin tämän palstan eteen häviävät tässä äänestyksessä päivästä toiseen täysin tyhjänpäiväisiä off-topic-juttuja näppis kuumana paukuttaville.
Nähdäkseni tämän sivuston tärkein olemassaolon syy on jo pitemmän aikaa ollut moottoriurheilufoorumin sijaan vapaa keskustelu. Se, ettei F1-forum palvele enää alkuperäistä tarkoitustaan, ei taas ole millään muotoa vapaaseen muodostuneen yhteisön vika. F1-puolen kannalta on toki jonkinasteinen ongelma, että formulakeskustelu ja vapaaosio ovat niin toisistaan erkaantuneet kuin ovat, sillä sinne muodostuneella porukalla on varmasti iso kynnys hypätä vapaaseen, jossa jyräävät ihan eri hahmot. Näin heidän mielipiteenvaihtonsa rajoittuu formulajarnaan, mikä kärjistänee keskusteluja ja estää syvemmän tutustumisen. Tämä kaikki on kuitenkin toissijaista niin kauan kuin palstan "ylläpito" on nykyisellä tasolla.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Il Tempo Gigante sanoi:
Onpas taas hankalaa saada hahmoja järjestykseen. Yritys on kyllä kova.
7/10 hahmoa on alustavasti 'arvosteltu'. Kaikki ovat enemmän tai vähemmän turhia floodaajia, jotka tuovat arveluttavia näkemyksiään julki punahekuisin näppäimistöin...

Kolme pitäisi vielä saada omasta mielestäni järkevälle sijoitukselleen...

Saap nähdä, saanko vielä nämä kolme, edellä mainitsemieni, seitsemän täysin tyhjänpäiväisiä off-topic-juttuja kirjoittavien hahmojen ohella, mielestäni oikeaan järjestykseen ?

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Il Tempo Gigante sanoi:
Saap nähdä, saanko vielä nämä kolme, edellä mainitsemieni, seitsemän täysin tyhjänpäiväisiä off-topic-juttuja kirjoittavien hahmojen ohella, mielestäni oikeaan järjestykseen ?
Et saa. Varma tieto. Itse olen ko. probleeman takia skipannut pari äänestystä, mutta tänä vuonna päätin, että prkl, menköön... Liian monta aivan älyttömän hyvää tyyppiä jäi... :frown:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Mä ajattelin tulostaa tota Memberlistiä 100:adan eniten postanneen hahmon verran, leikata paperit suikaleiksi, niin, että jokaiseen jää yhden hahmon nickki ja laittaa ne silinterihattuun, josta sitten arpoisin kymmenen onnekasta ääniä saavaa. Valitettavasti mulla ei ole silinterihattua ja printteristäkin loppui muste. Mutta vielä on vuotta jäljellä! \o/

burb

.
Juskanen sanoi:
Et saa. Varma tieto. Itse olen ko. probleeman takia skipannut pari äänestystä, mutta tänä vuonna päätin, että prkl, menköön... Liian monta aivan älyttömän hyvää tyyppiä jäi... :frown:
Ei tartte selitellä, kyllä selväks tuli että sä vihaat mua. :(

Miss Piggy

Schufosa
jupla sanoi:
Maailma on tälläinen, ei siinä ruikuttaminen auta. Voit omalta osaltasi yrittää vaikuttaa tulokseen äänestämällä ja kannustamalla F1-osion kirjoittajia myöskin äänestämään.

Iso osa forumilaisista vaikuttaa monella osastolla, vaikka (D-)kuppikuntaisuutta esiintyykin. Ei kai tämä ole nyt niin vakavaa? :)
Sama. Ei kai näitä äänestyksiä ihan tosissaan tartte ottaa kuitenkaan.:rolleyes: Tokihan se mieltä lämmittää kun ääniä saa, ainakin omalla kohdalla näin voin sanoa. :wink:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
toleranssisiipi sanoi:
On se taas rankka itkun paikka jollekin kun kansa äänestää väärin.
Juu, joka vuos täältä löytyy joku onnellinen, jolle tää äänestys on niin helvetin totinen paikka. Siis ihan oikeesti, tässä valitaan nyt kuulkaa nettiforumin vuoden jäsentä... tokihan tän takia kannattaa vittuuntua :ahem: :ahem: :ahem: :thumbup: :rolleyes:

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
AJ sanoi:
Valitettavasti mulla ei ole silinterihattua ja printteristäkin loppui muste. Mutta vielä on vuotta jäljellä! \o/
Multa sais halvalla vähän käytetyn silkkipytyn, jossa on TKK:n prenikkakin.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Pirita aiemmin perusteli tuon Formulanomin ykköstilan hänen tarkkanäköisyydellään. Muiden perusteluista en tiedä ja tekstari/puhelulinjalla niitä on tähän hankala saada.

burb

.
Vellu sanoi:
Pirita aiemmin perusteli tuon Formulanomin ykköstilan hänen tarkkanäköisyydellään. Muiden perusteluista en tiedä ja tekstari/puhelulinjalla niitä on tähän hankala saada.
Mutta ovelasti nostit itsesi kolmanneksi. :D
Olisihan se ollut epäilyttävää jos olisit ihan ykköseksi itsesi laittanut...
Kenet jouduit tiputtamaan listalta, ethän vaan minua?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kun nyt sain ainakin kahdelta hahmolta ääniä, niin kait munkin täytyy ne äänet antaa...

1. burb antoi ekana pisteitä mulle äänestyksessä. Ei vaisinkaan, jätkä on aivan järjettömän hauska useimmiten. Ja muulloin vain hauska. Avatarta myöten.
2. 72 on läheinen ystävä, jonka kanssa tulee muutenkin pidettyä yhteyttä. Näin loppuvuodesta ollut vähän näkymätön täällä foorumilla, joka pudotti kakkossijalle.
3. OoPee on sanavalmis, fiksu ja auttavainen kaveri. Ei ihme että niitä postauksia tulee niin paljon.
4. Olga. Olgan avatar on vaan niin puoleensavetävä. Ei mahda mitään. Ja ne kommentitkin on useimmiten sellaisia, mitkä voisi allekirjoittaa vaikka näkemättä.
5. Sam on mukava ja empaattinen kaveri, joka kuin huomaamattaan kirjoittelee jo kolmattakymmentätuhatta kommenttiaan.
6. Il Tempo Gigante. Luultavasti hyvin samantyyppinen kaveri kuin mun eno. Vihjeiden perusteella ulkonäköä myöten. Mutta ei ole mun eno (varma tieto).
7. AJ on burbin ohella sellainen verbaaliakrobaatti, että täytyy ihmetellä, ettei a) hänen kielensä mene solmuun ja b) omat aivot nyrjähdä.
8. kouvotsvonin kanssa on hauska jutella joutavia. Ja lueskella kouvon ja muiden joutavuuksia. Mutta löytyy sieltä joukosta asiaakin.
9. Runar ja Kyllikki. Kaveri tuottaa lähes yhtä paljon ja laadukasta tekstiä kuin OoPee:kin, mutta joskus ei olla ihan samoilla aallonpituuksilla. Huippujätkä silti.
10. S.A on sympaattinen ja taistelutahtoa her... eikun siis aivan ihku. Eihän tuollaista voi vastustaa kuin KHN tai varattu keski-ikäinen mies.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
burb sanoi:
Mutta ovelasti nostit itsesi kolmanneksi. :D
Olisihan se ollut epäilyttävää jos olisit ihan ykköseksi itsesi laittanut...
Kenet jouduit tiputtamaan listalta, ethän vaan minua?
HYS, sä sait multa täydet pisteet lohdutukseksi...

Onneks kukaan ei huomannut tota sun kommenttia, kun sä oot niillä ignoressa.