Vuoden 2006 Forumisti spekuloinnit

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ylen Sankia Priha sanoi:
Siinä tapauksessa minä teen Salot ja ilmoitan että jos vuoden foorumilainen en ole minä niin sitten ei kiinnosta kuka on.
Minä taas teen Ruubenit ja ilmoitan että päästän tallikaverini ohi vuoden forumistiksi.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Tässä välissä täytyy jo sanoa, lämmin kiitos minut top10:een rankanneille :)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Piste patriotilta \o/ "Välillä sekaisin" hähää!! Tunnen monta sivupersoonaa, jotka sekaisin, minä en.

Miss Piggy

Schufosa
Jotkut tyypit oli meikäläistäkin äänestäneet... Kiitos vaan paljon. Olen sanaton... :eek!: :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Piste patriotilta \o/ "Välillä sekaisin" hähää!! Tunnen monta sivupersoonaa, jotka sekaisin, minä en.
Mulle se velttomul..takurkku ei antanut pojoakaan.:(

Maailmani särkyy...:jaska: :nope: :thumbfh:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Aloitankin väärästä päästä ja perustelen ensin ja myöhemmin kirjoitan listan, joka siis on valmis jo. ;)

1. Ykkössuosikkini ollut jo kauan. Oikaisee sumeilematta joka kerta kun syyllistyn mutuiluun ja häneen voi aina luottaa kaikin puolin. Lähetti joulukortin ja siksikin hävettää kun itse en lähettänyt tänä vuonna kenellekään. :(

2. Tämän "sedän" ;) juttuihin en koskaan kyllästy. On antanut minulle (ja varmasti monille muillekin) paljon hyviä, jopa hervottoman hauskoja hetkiä ja ajattelemisen aihetta jo Varikolla. Harva tyyppi on vaikuttanut koko tämän forumin juttuihin ja yleiseen linjaan niin paljon kuin tämä henkilö. Ehdottomia peruspilareita.

3. Tämän henkilön kanssa olen lähentynyt enemmän alettuani ymmärtää paremmin hänen ajatusmaailmaansa. Ei ole ihan yksi eikä kaksi kertaa kun jompikumpi meistä on sanonut "Veit sanat suustani". Jakaa täysin käsitykseni mm. siitä, millainen on kunnollinen parisuhde.

Loput oli taas arpapeliä, ei oikeasti missään järjestyksessä. Nämä olisivat voineet olla muussakin järjestyksessä.

4. Nuoremman polven forumilaisia, jolla on rautainen ja ennenkaikkea noin nuoreksi erittäin laaja ja ennakkoluuloton musiikkimaku. Meillä on takana paljon hyviä jarnoja ja musiikkikeskusteluja. Täydet pisteet siitä, että kaveri julkisesti kertoo mistä pitää, eikä häpeä mieltymyksiään.

5. Kuten edellä musiikkimaun suhteen. Paljon hyviä yöllisiä "murhakeskusteluja". :D Tälle tyypille mun ei tartte sanoa kuin puoli sanaa, niin hän tietää jo missä mennään ja mitä tarkoitan.

6. Kaveri, jonka kanssa tunnen erittäin syvää sielunveljeyttä. Jos olen asiat oikein ymmärtänyt, taustamme nuoruuden pahantekojen yms. suhteen on erittäin samantyylinen. Uskon, että meidän molempien nuoruuteen liittyy asioita, joista emme ole ylpeitä emmekä siksi rummuta niitä kaikille. Oikeastaan tuo uskomus on niin vahva, että se on melkein varmuutta.

7. Tää on vaan kertakaikkiaan hyvä tyyppi. Jos heitän vitsin, joka on "siinä rajoilla", hyvin usein tämä kaveri on sellainen joka on porukan ainoa joka tajuaa sen.

8. Tästä en osaa kirjoittaa mitään sellaista, ettei kaikki tajua heti ketä tarkoitan.

9. Ks. edellä. On kuitenkin viimeisen vuoden aikana tullut jopa melko läheiseksi keskustelukumppaniksi kanssani.

10. Perusrehti suomalainen mies. Tulemme varmuudella joskus vielä tapaamaan. Ainakin kovasti toivon niin. Tämänkin henkilön arvomaailma on todella lähellä omaani, vaikka itse ilmaisen asiat 10 pykälää rumemmilla sanankäänteillä kuin hän. Hienovaraisempi kuin minä, mutta arvomaailmaltaan hyvin pitkälle kaltaiseni.

KnowHow olisi ollut ihan kärjessä, mutta ajattelin tämän niin, että kun hän on imoittanut lopettavansa kirjoittelun ja haluaa pitää ilmeisen matalaa profiilia, että olisi ollut jotenkin periaatteideni vastaista antaa ääni. :( Mutta jos olisi edelleen aktiivikirjoittaja, niin ilman muuta ihan terävimmässä kärjessä.
Sama pätee Osteriin. On ollut ihan liian vähän äänessä. Olisi ehdottomasti listalla, mutta postauksien määrä on ollut niin vähäinen, että en ole varma, onko enää kiinnostunut koko forumista kovinkaan paljoa. Sääli, kertakaikkiaan hyvä jätkä.

Olen edelleen sitä mieltä kuin aiempinakin vuosina: äänestettävien määrä on nostettava 20:ahteenkymmeneen. Taas jäi ihan liian monta tosi mukavaa tyyppiä listan ulkopuolelle ihan vain siksi, että olin pakotettu arpomaan nämä 7 isommasta porukasta ja arpaonni suosi heitä. Tuntui jopa pahalta jättää loput listan ulkopuolelle ja hetken harkitsin laittaa uhallakin 20 nimen listan, tietäen kuitenkin että se olisi hylätty. Ihan siksi moista harkitsin, koska olisin sillä tavalla osoittanut arvostustani heitä kohtaan.

Varsinaisen listan laitan joulun ja uuden vuodenvälillä.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pikaseen laskeskelin, jotta ennen ensimmäisiä varikkostoppeja Jacques johtaa:eek!: ...ja Matxi tulee kovana takaa!

Viimeksi muokattu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Runar ja Kyllikki sanoi:
Olen edelleen sitä mieltä kuin aiempinakin vuosina: äänestettävien määrä on nostettava 20:ahteenkymmeneen.
Eikä nosteta. Eihän niitä kukaan jaksais laskea sitten enää.
Ensi vuonna vois äänestääkin vain podiumsijoja! :ahem: :ahem: :ahem:

elle

-------
OoPee on forumin kunkku ja Olga aivan ykkösnainen!

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Pikaseen laskeskelin, jotta ennen ensimmäisiä varikkostoppeja Jacques johtaa:eek!: ...ja Matxi tulee kovana takaa!
En malta olla mainitsematta että olen itse sijalla 11, ääniä 48. Mieletöntä! :ahem:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jaques on kyllä johtonsa ansainnut, ehkä jopa voiton siinä mielessä, että teki jälleen kerran meille kaikille joulukalenterin jonka luukkuja olemme kaikki yhteistuumin availleet koko joulukuun jännittäen että mitäpä hauskaa sieltä tällä kertaa paljastuu. Juuri tuollaiset jutut ovat niitä tärkeitä forumilaisia yhdistäviä tekijöitä ja sellaista hienoa "me"-hengen luomista.