Vuoden 2007 Forumisti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ace17 sanoi:
Onnea OoPee! :thumbup:

Ei näköjään f1-puolen heeboja ole paljoa äänestys kiinnostanut. Taisi olla eka kerta, kun voitto tuli enämpi vapaakeskustelijan meriiteillä.
Onnea OoPeelle, Olgalle ja Burbille :thumbup:

Ehkei sentään ihan ensimmäinen kerta kuitenkaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vuoden Forumistit kautta aikain:
2007 OoPee
2006 Bobakki
2005 Sam
2004 Bobakki
2003 pmv
2002 pmv
2001 Frank
2000 Henkka
1999 Formulanomi

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Missäs OoPee edes on? Ei kai hän vain ole alkanut viettää aikaa perheensä kanssa. :nope:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Onnea OoPeelle!:thumbup:

Ja kouvotsonille kovan karjun lyömisestä, ynnä äänestyksen järjestämisestä!:eek:

Ja syvimmät kiitokset minua JA MYÖS MUITA äänestäneitä. Hienoja ihmisiä on tämä forumi pullollaan. On jotenkin etuoikeutettu olo, kun noin moni on minuakin äänestänyt. :ahem:

Yhdessähän me tämän forumin luomme. Olen viihtynyt hyvin viime vuoden 2007 forumilla, toki välillä oli paussia bannin:rolleyes: takia ja välillä ei ollut yhteyksiä.:eek:

Lycka till till året 2008!:thumbup:

Miss Piggy

Schufosa
OoPeelle onnittelut!! :thumbup:

Ja kiitoksia mua äänestäneille. Olin taas yllättynyt, että sain ääniä, vaikka pitkän aikaa vietinkin hiljaiseloa tuossa kesällä...

Ja pahoitteluni, että unohtui multa tuo äänestäminen. Mutta tuonne F1-puolelle ja F1-vapaaalle aktiivisimmin kirjoittelevien suuntan ois nuo äänet tainneet suurimmalta osaltaan mennä. Vaikea ois edes valita, kun paljon hyviä tyyppejä täältä foorumilta löytyy, vaikka henk.koht. en ketään edes tunne. :)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
VJR sanoi:
Nyt ku yleisön suosikki on valittu, niin on aika julistaa tuomariston valinta. Tuomaristohan sen aina lopulta päättää, että kuka edustaa forumia Forumist Universum -kisassa. Ja yleisö sitte kiroaa ku väärä voitti. No joka tapauksessa hahmo, joka on pitäny forumia pystyssä vuonna 2007 on herra (uskoakseni), joka kirjoitti ennen ja nykyisinki nimimerkillä burb.
Juu! Burbilla eniten ykkössijoituksia, moraalinen voitto:ahem:

burb

.
VJR sanoi:
Nyt ku yleisön suosikki on valittu, niin on aika julistaa tuomariston valinta. Tuomaristohan sen aina lopulta päättää, että kuka edustaa forumia Forumist Universum -kisassa. Ja yleisö sitte kiroaa ku väärä voitti. No joka tapauksessa hahmo, joka on pitäny forumia pystyssä vuonna 2007 on herra (uskoakseni), joka kirjoitti ennen ja nykyisinki nimimerkillä burb.
Kiitos paljon.
Haluan omasta puolestani kiittää äitiäni ja isääni ja siskoani ja Jumalaa ja Amerikan Yhdysvaltoja ja tähtilippua ja presidentti G.W. Tuheroa.
Aion edustuskaudellani lopettaa kaikki sodat ja nälänhädän ja pelastaa kaikki norpat ja pandat ja sellaiset mutta rumia eläimiä en.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
burb sanoi:
Kiitos paljon.
Haluan omasta puolestani kiittää äitiäni ja isääni ja siskoani ja Jumalaa ja Amerikan Yhdysvaltoja ja tähtilippua ja presidentti G.W. Tuheroa.
Aion edustuskaudellani lopettaa kaikki sodat ja nälänhädän ja pelastaa kaikki norpat ja pandat ja sellaiset mutta rumia eläimiä en.
Sä sitten joudut tuomiolle ihmiskunnan tuhoamisesta. :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Noniin, kaipa tähän paikkaan kuuluu jonkinlainen lyhyehkö puhe tahi vastaava :frank:

Ensialkuun luonnollisesti kiitos kaikille minua äänestäneille ja itseasiassa kaikille muillekin.

Niinkuin tuolla jossain jo aiemmin oman äänestyslipukkeeni Kouvolle postattuani totesinkin, ei vuoden forumilaisen äänestys, huolimatta siitä, ettei kyseessä kai nyt niin jumalattoman kuoleman vakava asia olekkaan :rolleyes: , ole ihan niin simppeliä kuin ensihätään kuvittelis. Ainakin itselläni oli suunnattoman vaikeaa pudotella nimiä pois listalta ja kyllähän siin tänäkin vuonna kävi niin, että muutama nimi jopa unohtuikin. Ylipäätän ton äänestyshommelin kanssa on ongelmana se, että on hankalaa keksiä mikä olisi se "oikea" peruste, jonka mukaan niitä ääniä jakelis. Äänestänkö kaverita vaiko niitä, joilla on mehukkaimmat jutut vaiko niitä, joiden kanssa pyöritään jotakuinkin samoilla aaltopituuksilla vai otanko moraalisen asenteen ja palkitsen ne, joiden panoksella on ihan oikeastikin merkitystä tämän forumin olemassaoloon. Tämän vuotisen tuloksen valossa tuo viimeinen vaihtoehto ei surimmalla osalla ollut se pääkriteeri, eikä ollut mullakaan, itseasiassa ei lainkaan (sori vaan niille, jotka tekevät ihan duuniakin tämän forumin eteen, oli se duuni sitten moderointia, ylläpitoa tahi uutisten kirjoittelua), kaipa se päämotivaatio liikku jossain tuolla aaltopituusakselilla plus sitten hajaääniä mulle niiltä, jotka ajattelivat, että kun se peelo nyt on noin monta viestiä kirjottanu, niin kai sitä on pikkupakkokin äänestää :D

Mulle tämä forumi ei enää pitkään aikaan, ole ollut niinkään F1-Forum, jonne tulen jarnaamaan moottoriurheilusta vaan jonkinlainen henkireikä vanhaan kotimaahan. Aika vähissä ovat ne mun kontaktit suomalaisiin täällä Itävallassa (kun ei meitä nyt niin kauheesti täällä edes ole), joten kaiketi tämä forumi täyttää sen aukon tai ainakin täydentää niitä kontakteja, jotka mulla on sukulaisiin ja Suomessa asuviin ystäviini. Duuni mulla on sen luontoista, että sen ohella pystyy aika mainiosti forumillekin kirjoittelemaan ilman, että duuni siitä kärsisi. Ylivoimaisesti suurin osa noista mun viesteistähän on duunista käsin kirjoitettukin, loput sitten sen mukaan, mitä perheen laiminlyönniltä kerkeen. Jokatapauksessa kiitos teille kaikille myös siitä, että mulle tämän henkireiän suotte.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
patriot sanoi:
Joo onnea vaan Oopeelle. Vaikka ko. hahmo on tyypillinen salolainen, joka viljelee JATKUVASTI sanaa: "snadisti", niin ihan ok hahmo. Miinuksia tulee myös nopeahuolen tyylin imitoimisesta, muuten ihan hyvä hahmo.
Tyyppinen salolainen ei ainakaan silloin kun, minä vielä Salossa asuin, käyttänyt juurikaan termiä "snadi" tahi sen johdannaisia.

Noille viimeaikaisille Noube=lara spekuloinneille jo pidemmän aikaa naureskeltuani, ei voi ton sunkaan heittos jälkeen oikein muuta todeta, kuin että raskaasti tuntuu Nouben haamu vieläkin makaavan tämän forumin päällä :rolleyes: Tiedoksi sulle Patriot: kyllä mä olin ihan tämmönen samanlainen hölöttäjä paljon ennenkuin hahmo Nopeahuolesta olin koskaan kuullutkaan :eek:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.