kouvotsvoni
Banjottu
Marjatta voisi pyyhkiä palkintokaapistaan pokaalit kiertoon, jotka ei hälle kuulu.
Pidä tunkkis :frank:Formulanomi sanoi:Ei kyl se pyssyy täällä miulla. :ahem:
Kymmenpennissäästönä?Formulanomi sanoi:Ei kyl se pyssyy täällä miulla. :ahem:
Snadistihan se on tän forumin retsoin Ylppö.:dunno:Zetor sanoi:Silleen ihan vahän paljon snadisti onnea nimimerkki Oopeelle... toivottavasti et tuosta enää snadisti ylpisty?
Esim. Myllis on snadisti retsompi :frank:Moe Szyslak sanoi:Snadistihan se on tän forumin retsoin Ylppö.:dunno:
Tartteeko noita intiimejä yksityiskohtia kaikille kertoa? :doubtful:Olga sanoi:Ja niiiiiiiiiiiin snadi.
Valkoset korkokengät jalassa toki snadisti pitempi.Moe Szyslak sanoi:Snadistihan se on tän forumin retsoin Ylppö.:dunno:
No ainakin snadimpi...OoPee sanoi:Esim. Myllis on snadisti retsompi :frank:
Sullakin on harvat hampaat ja isä joka puolella framilla?:doubtful:Jacques sanoi:Itse tuudittaudun edelleen siihen mielihyvään, että sain edellisenä vuonna enemmän ääniä kuin OoPee nyt. Ja olenkin itseasiassa f1-forumin Hamilton, koska en tule ikinä olemaan niin lähellä vuoden foorumisti -titteliä kuin silloin. :ahem:
Vaiko itse murjaanien kuninkas?Moe Szyslak sanoi:Sullakin on harvat hampaat ja isä joka puolella framilla?:doubtful:
Myllis sanoi:Vaiko itse murjaanien kuninkas?
:ahem: :ahem: :ahem:Murjaanien kuningas kulkee kuten äsken Herodes, laulaen:
Hoo, jos minä olen musta,
olen minä kaikilta tunnettu.
Hoo, jos minä olen musta,
olen minä hyviltä kaivattu.
Yksi herra ja kuningas
Murijaanein maalta.
(Kaikki
Yksi herra ja kuningas
Murijaanein maalta.
Mihinkäs tämä perustuu... Omalta kohdaltasi varmastikkin noin, mut ton Hamiltonin osalta arviosi on kieltämättä melko hullu.Jacques sanoi:Itse tuudittaudun edelleen siihen mielihyvään, että sain edellisenä vuonna enemmän ääniä kuin OoPee nyt. Ja olenkin itseasiassa f1-forumin Hamilton, koska en tule ikinä olemaan niin lähellä vuoden foorumisti -titteliä kuin silloin. :ahem:
Ja paskat mä sulle mitään ääniä annan, jollet OSALLISTU KUOPIO TRIATHLONIIN.:tongue:Moe Szyslak sanoi:Sullakin on harvat hampaat ja isä joka puolella framilla?:doubtful:
Teet sen pronokalenterin vaan ens jouluksi, niin äänet on taattu.:thumbup:
Ja ympäät Flavion kurkkaamaan jonkun ryppyreijästä luukussa 107!:ahem:
Noh, noh...tämä on perheohjelma. :nope:Moe Szyslak sanoi:Kämmenenpenissäätönä?