kouvotsvoni
Banjottu
Marjatta voisi pyyhkiä palkintokaapistaan pokaalit kiertoon, jotka ei hälle kuulu.
Pidä tunkkis :frank:Formulanomi sanoi:Ei kyl se pyssyy täällä miulla. :ahem:
Kymmenpennissäästönä?Formulanomi sanoi:Ei kyl se pyssyy täällä miulla. :ahem:
Snadistihan se on tän forumin retsoin Ylppö.:dunno:Zetor sanoi:Silleen ihan vahän paljon snadisti onnea nimimerkki Oopeelle... toivottavasti et tuosta enää snadisti ylpisty?
Esim. Myllis on snadisti retsompi :frank:Moe Szyslak sanoi:Snadistihan se on tän forumin retsoin Ylppö.:dunno:
Tartteeko noita intiimejä yksityiskohtia kaikille kertoa? :doubtful:Olga sanoi:Ja niiiiiiiiiiiin snadi.
Valkoset korkokengät jalassa toki snadisti pitempi.Moe Szyslak sanoi:Snadistihan se on tän forumin retsoin Ylppö.:dunno:
No ainakin snadimpi...OoPee sanoi:Esim. Myllis on snadisti retsompi :frank:
Sullakin on harvat hampaat ja isä joka puolella framilla?:doubtful:Jacques sanoi:Itse tuudittaudun edelleen siihen mielihyvään, että sain edellisenä vuonna enemmän ääniä kuin OoPee nyt. Ja olenkin itseasiassa f1-forumin Hamilton, koska en tule ikinä olemaan niin lähellä vuoden foorumisti -titteliä kuin silloin. :ahem:
Vaiko itse murjaanien kuninkas?Moe Szyslak sanoi:Sullakin on harvat hampaat ja isä joka puolella framilla?:doubtful:
Myllis sanoi:Vaiko itse murjaanien kuninkas?![]()
:ahem: :ahem: :ahem:Murjaanien kuningas kulkee kuten äsken Herodes, laulaen:
Hoo, jos minä olen musta,
olen minä kaikilta tunnettu.
Hoo, jos minä olen musta,
olen minä hyviltä kaivattu.
Yksi herra ja kuningas
Murijaanein maalta.
(Kaikki![]()
Yksi herra ja kuningas
Murijaanein maalta.
Mihinkäs tämä perustuu... Omalta kohdaltasi varmastikkin noin, mut ton Hamiltonin osalta arviosi on kieltämättä melko hullu.Jacques sanoi:Itse tuudittaudun edelleen siihen mielihyvään, että sain edellisenä vuonna enemmän ääniä kuin OoPee nyt. Ja olenkin itseasiassa f1-forumin Hamilton, koska en tule ikinä olemaan niin lähellä vuoden foorumisti -titteliä kuin silloin. :ahem:
Ja paskat mä sulle mitään ääniä annan, jollet OSALLISTU KUOPIO TRIATHLONIIN.:tongue:Moe Szyslak sanoi:Sullakin on harvat hampaat ja isä joka puolella framilla?:doubtful:
Teet sen pronokalenterin vaan ens jouluksi, niin äänet on taattu.:thumbup:
Ja ympäät Flavion kurkkaamaan jonkun ryppyreijästä luukussa 107!:ahem:
Noh, noh...tämä on perheohjelma. :nope:Moe Szyslak sanoi:Kämmenenpenissäätönä?