Vuoden 2007 Forumisti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Duuni mulla on sen luontoista, että sen ohella pystyy aika mainiosti forumillekin kirjoittelemaan ilman, että duuni siitä kärsisi. Ylivoimaisesti suurin osa noista mun viesteistähän on duunista käsin kirjoitettukin
Väitäkkö sä muka että sä olet töissä?!?! :D
Siis muualla kuin F1-Forumilla... :thumbfh:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
patriot sanoi:
Mihinkäs tämä perustuu... Omalta kohdaltasi varmastikkin noin, mut ton Hamiltonin osalta arviosi on kieltämättä melko hullu.
Se perustuu siihen tosiasiaan, ettei Hamilton tule ikinä voittamaan f1-mestaruutta. Se on kylmä fakta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Matxi sanoi:
Väitäkkö sä muka että sä olet töissä?!?! :D
Siis muualla kuin F1-Forumilla... :thumbfh:
No ainakin ne maksaa mulle (snadisti) palkkaa, niin että kai mä sit oon :frank:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
Sullakin on harvat hampaat ja isä joka puolella framilla?:doubtful:
:rolleyes:
Joo ja mäkin oon pr-neekeri.

Moe Szyslak sanoi:
Teet sen pronokalenterin vaan ens jouluksi, niin äänet on taattu.:thumbup:

Ja ympäät Flavion kurkkaamaan jonkun ryppyreijästä luukussa 107!:ahem:
:ahem: :ahem: :ahem:

Niinkuin jossain toisessa yhteydessä (tsätissä tai täällä, en muista) taisin sanoakin, niin enhän mä niitä kukkahattuääniä muutenkaan saa, joten why not.. ;)

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
MÄ RAKASTAN TEITÄ KAIKKIA

Eikun oikeasti, ihan nousi tippa melekeen linssiin että mun kakkoselämässä, siis täällä foorumilla ihan totta muistetaan meikäläinen, vaikka olen ollut jonkin aikaa täysin pimennossa.
Kiitos Sue me ! Kiitos Kou...

Harmittaa niin maan perkeleesti, etten kerennyt äänestämään.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Noniin, kaipa tähän paikkaan kuuluu jonkinlainen lyhyehkö puhe tahi vastaava :frank:

Ensialkuun luonnollisesti kiitos kaikille minua äänestäneille ja itseasiassa kaikille muillekin.

Niinkuin tuolla jossain jo aiemmin oman äänestyslipukkeeni Kouvolle postattuani totesinkin, ei vuoden forumilaisen äänestys, huolimatta siitä, ettei kyseessä kai nyt niin jumalattoman kuoleman vakava asia olekkaan :rolleyes: , ole ihan niin simppeliä kuin ensihätään kuvittelis. Ainakin itselläni oli suunnattoman vaikeaa pudotella nimiä pois listalta ja kyllähän siin tänäkin vuonna kävi niin, että muutama nimi jopa unohtuikin. Ylipäätän ton äänestyshommelin kanssa on ongelmana se, että on hankalaa keksiä mikä olisi se "oikea" peruste, jonka mukaan niitä ääniä jakelis. Äänestänkö kaverita vaiko niitä, joilla on mehukkaimmat jutut vaiko niitä, joiden kanssa pyöritään jotakuinkin samoilla aaltopituuksilla vai otanko moraalisen asenteen ja palkitsen ne, joiden panoksella on ihan oikeastikin merkitystä tämän forumin olemassaoloon. Tämän vuotisen tuloksen valossa tuo viimeinen vaihtoehto ei surimmalla osalla ollut se pääkriteeri, eikä ollut mullakaan, itseasiassa ei lainkaan (sori vaan niille, jotka tekevät ihan duuniakin tämän forumin eteen, oli se duuni sitten moderointia, ylläpitoa tahi uutisten kirjoittelua), kaipa se päämotivaatio liikku jossain tuolla aaltopituusakselilla plus sitten hajaääniä mulle niiltä, jotka ajattelivat, että kun se peelo nyt on noin monta viestiä kirjottanu, niin kai sitä on pikkupakkokin äänestää :D

Mulle tämä forumi ei enää pitkään aikaan, ole ollut niinkään F1-Forum, jonne tulen jarnaamaan moottoriurheilusta vaan jonkinlainen henkireikä vanhaan kotimaahan. Aika vähissä ovat ne mun kontaktit suomalaisiin täällä Itävallassa (kun ei meitä nyt niin kauheesti täällä edes ole), joten kaiketi tämä forumi täyttää sen aukon tai ainakin täydentää niitä kontakteja, jotka mulla on sukulaisiin ja Suomessa asuviin ystäviini. Duuni mulla on sen luontoista, että sen ohella pystyy aika mainiosti forumillekin kirjoittelemaan ilman, että duuni siitä kärsisi. Ylivoimaisesti suurin osa noista mun viesteistähän on duunista käsin kirjoitettukin, loput sitten sen mukaan, mitä perheen laiminlyönniltä kerkeen. Jokatapauksessa kiitos teille kaikille myös siitä, että mulle tämän henkireiän suotte.
-Jopa piti pappi suarnan.
-Myö jouvutaan kalamistoihin.

patriot

Foorumin senaattori
Jacques sanoi:
Se perustuu siihen tosiasiaan, ettei Hamilton tule ikinä voittamaan f1-mestaruutta. Se on kylmä fakta.
Ai sen takia kun se on musta ja vie sun naiset? :D

Jacques

Sijainti
Helsinki
patriot sanoi:
Ai sen takia kun se on musta ja vie sun naiset? :D
Ei kun sen takia että Heikki Kovalainen nöyryyttää Hamiltonin ensi kaudella ja sen jälkeen Hamilon itsetunto on niin romuna, ettei se siitä enää ikinä nouse. Coulthardin kohtalo odottaa häntä.

patriot

Foorumin senaattori
Jacques sanoi:
Ei kun sen takia että Heikki Kovalainen nöyryyttää Hamiltonin ensi kaudella ja sen jälkeen Hamilon itsetunto on niin romuna, ettei se siitä enää ikinä nouse. Coulthardin kohtalo odottaa häntä.
Toki toi on mahdollista, mutta että oikein fakta.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Ylivoimaisesti suurin osa noista mun viesteistähän on duunista käsin kirjoitettu
Hähähähähä, jätkä kirjottaa vielä käsin. Muut kirjottaa jo kuule tietokoneella. Kannattais sunkin siirtyä nykyaikaan! :ahem:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hähähähähä, jätkä kirjottaa vielä käsin. Muut kirjottaa jo kuule tietokoneella. Kannattais sunkin siirtyä nykyaikaan! :ahem:
Joo, kynähän sillä on kädessä tänne kirjotellessaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Moon kuule vuoden forumilainen, mulle ei vittuilla! :mad:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Kävin pikaisesti laiminlyömässä, mitäs sitte keksittäis? :dunno:
Pahan heitit nyt kyllä.
Oisko siinä lähistöllä mitään muuta mitä vois laiminlyödä? Tiätty se ois aika kova juttu ko laiminlöis snadisti ton henkilökohtasen hykienian!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oisko siinä lähistöllä mitään muuta mitä vois laiminlyödä?
Naapurisopu :ahem:

Tiätty se ois aika kova juttu ko laiminlöis snadisti ton henkilökohtasen hykienian!
Joo muuten hyvä ajatus, mutta toi kestäis niin pitkään, vastahan mä toissaviikolla kävin suihkussa, tarttis odotella vielä ainakin kuukauden :nope:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.