Vuoden 2007 Forumisti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Onnittelut kaikille listalle päässeille.
Onnittelen myös itseäni siitä, että olen onnistunut kirjoittamaan foorumille yli puolentuhatta niin keskiharmaata viestiä, että vältyin täysin ääniltä.

Parempaa vuotta 2008, koitan upota entistä syvemmälle piiloon tähän kirjaimia vellovaan savivelliin vähentämällä turhaa näpyttelyä.
788 kirjoitettua viestiä on toki hyvää näppäinharjoittelua, mutta perkeleesti siihen on saanut aikaa hukkumaan - ja ihan turhaan.
On mulla parempaakin tekemistä. - Jaa ei ole vai(?)
Okei - uskotaan, uskotaan :D

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
kc4197 sanoi:
Onnittelut kaikille listalle päässeille.
Onnittelen myös itseäni siitä, että olen onnistunut kirjoittamaan foorumille yli puolentuhatta niin keskiharmaata viestiä, että vältyin täysin ääniltä.

Parempaa vuotta 2008, koitan upota entistä syvemmälle piiloon tähän kirjaimia vellovaan savivelliin vähentämällä turhaa näpyttelyä.
788 kirjoitettua viestiä on toki hyvää näppäinharjoittelua, mutta perkeleesti siihen on saanut aikaa hukkumaan - ja ihan turhaan.
On mulla parempaakin tekemistä. - Jaa ei ole vai(?)
Okei - uskotaan, uskotaan :D
Aerodynaamisempi nimimerkki ja joku karskin forumistin sydämet läpättämään saava avatar, niin johan tulee ääniä:ahem:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Aerodynaamisempi nimimerkki ja joku karskin forumistin sydämet läpättämään saava avatar, niin johan tulee ääniä:ahem:
Avatar auttais varmasti 'muistamaan'. Täällä on oikeasti hurja määrä sellaisia hahmoja, joiden kirjoituksia on tullut luettua antaumuksella, mutta niin vaan ei muistu mieleen (tai kertakaikkiaan mahdu listalle).

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Onnea Oopeelle - oot ihana! :) Ja samantien kaikille muillekin samat sanat, ettei tätä pidettäisi pönkittämisenä. Ihan oikeaan osoitteeseen tämä huikaisevan tärkeä titteli ja varsinkin 3. ensimmäistä sijaa mäni. Samantien kiitokset annetuista ja antamattomista äänistä. :)

Pikaisella silmäyksellä näyttäisi kisa olleen aika tiukka kolmen eniten ääniä saaneiden kesken. Hyvä niin. Ja näköjään pienistä epäilyistäni (en ole niitä julkituonnut aiemmin) huolimatta ääniäkin annettiin loppujen lopuksi ihan kohtuullisesti. Hyvä sekin.

Hyvä sekin, että nyt on taas loppunut se aika, että pitää olla muille kiltti ja pitää olla rähinöimättä ja jarnaamatta. No ei vaiskaan...ja ainahan olen ollut kiltti ja "rähisemättä"/jarnaamatta...

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Äkkiä katsoen näkyisi olevan kolme voittajaa: Asko S, jupla ja OoPee! OoPeelta nätti puhe! Paras ilman kuvaketta taitaa olla Howdy.

Mitenkäs mahtava F1-kausi näkyy forumin historiassa? Aktiivi- ja postausmäärät muihin vuosiin verrattuna? Äänestysvilkkaus ei tainnut olla kovin kiivas, sitten oli ihme (normaalia) sekoilua veikkauskäytännön kanssa.

Itse vasta äsken älysin, että unohdin äänestyksessä nuo asian ytimessä olevat eli Palttala, Saarinen, 106 ym., joiden kirjoitukset ovat olleet parhautta.

Mites Vuoden tröpö -äänestys? Saako bannattuja äänestää?

Nyt on pakkasta eli äkkiä ulos! Hiihaa! :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Isä kommentoi tässä aikoinaan jonkun IVY-maan (Uzbekistan vai joku) vaaleja:

Tärkeintä ei ole kuka voittaa vaalit, vaan se, kuka laskee äänet.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Noniin, kaipa tähän paikkaan kuuluu jonkinlainen lyhyehkö puhe tahi vastaava :frank:

Ensialkuun luonnollisesti kiitos kaikille minua äänestäneille ja itseasiassa kaikille muillekin.

Niinkuin tuolla jossain jo aiemmin oman äänestyslipukkeeni Kouvolle postattuani totesinkin, ei vuoden forumilaisen äänestys, huolimatta siitä, ettei kyseessä kai nyt niin jumalattoman kuoleman vakava asia olekkaan :rolleyes: , ole ihan niin simppeliä kuin ensihätään kuvittelis. Ainakin itselläni oli suunnattoman vaikeaa pudotella nimiä pois listalta ja kyllähän siin tänäkin vuonna kävi niin, että muutama nimi jopa unohtuikin. Ylipäätän ton äänestyshommelin kanssa on ongelmana se, että on hankalaa keksiä mikä olisi se "oikea" peruste, jonka mukaan niitä ääniä jakelis. Äänestänkö kaverita vaiko niitä, joilla on mehukkaimmat jutut vaiko niitä, joiden kanssa pyöritään jotakuinkin samoilla aaltopituuksilla vai otanko moraalisen asenteen ja palkitsen ne, joiden panoksella on ihan oikeastikin merkitystä tämän forumin olemassaoloon. Tämän vuotisen tuloksen valossa tuo viimeinen vaihtoehto ei surimmalla osalla ollut se pääkriteeri, eikä ollut mullakaan, itseasiassa ei lainkaan (sori vaan niille, jotka tekevät ihan duuniakin tämän forumin eteen, oli se duuni sitten moderointia, ylläpitoa tahi uutisten kirjoittelua), kaipa se päämotivaatio liikku jossain tuolla aaltopituusakselilla plus sitten hajaääniä mulle niiltä, jotka ajattelivat, että kun se peelo nyt on noin monta viestiä kirjottanu, niin kai sitä on pikkupakkokin äänestää :D

Mulle tämä forumi ei enää pitkään aikaan, ole ollut niinkään F1-Forum, jonne tulen jarnaamaan moottoriurheilusta vaan jonkinlainen henkireikä vanhaan kotimaahan. Aika vähissä ovat ne mun kontaktit suomalaisiin täällä Itävallassa (kun ei meitä nyt niin kauheesti täällä edes ole), joten kaiketi tämä forumi täyttää sen aukon tai ainakin täydentää niitä kontakteja, jotka mulla on sukulaisiin ja Suomessa asuviin ystäviini. Duuni mulla on sen luontoista, että sen ohella pystyy aika mainiosti forumillekin kirjoittelemaan ilman, että duuni siitä kärsisi. Ylivoimaisesti suurin osa noista mun viesteistähän on duunista käsin kirjoitettukin, loput sitten sen mukaan, mitä perheen laiminlyönniltä kerkeen. Jokatapauksessa kiitos teille kaikille myös siitä, että mulle tämän henkireiän suotte.
Nythän voittopotti pokaleineen meni sitten ensi kertaa ulkomaille.:thumbup:

Jotta saisko sen näytille + ilmaisen kierroksen 'Piparin'tuoksuisessa talvipuutarhassa?:eek: :alppu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
jupla sanoi:
Äkkiä katsoen näkyisi olevan kolme voittajaa: Asko S, jupla ja OoPee! OoPeelta nätti puhe! Paras ilman kuvaketta taitaa olla Howdy.

Mitenkäs mahtava F1-kausi näkyy forumin historiassa? Aktiivi- ja postausmäärät muihin vuosiin verrattuna? Äänestysvilkkaus ei tainnut olla kovin kiivas, sitten oli ihme (normaalia) sekoilua veikkauskäytännön kanssa.

Itse vasta äsken älysin, että unohdin äänestyksessä nuo asian ytimessä olevat eli Palttala, Saarinen, 106 ym., joiden kirjoitukset ovat olleet parhautta.

Mites Vuoden tröpö -äänestys? Saako bannattuja äänestää?

Nyt on pakkasta eli äkkiä ulos! Hiihaa! :ahem:
Ainaskin kävijäennätykset rikottiin, mitä tulee F1-kauden vaikutuksiin..

Äänestysvilkkaus laski viime vuodesta, varmaan osatekijä oli tuo äänestysmuoto..SEKOILUA VEIKKAUSKÄYTÄNNÖSSÄ SEN SIJAAN EI OLLUT:mad:

Jaska saa tröpöillä niitä monivalinta-polleja ja niitten tuloksia mieluisiksiin.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.