Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
OoPee sanoi:Naapurisopu :ahem:
OoPee sanoi:Naapurisopu :ahem:
Saako sanoa puolueellisia ja subjektiivisia näkemyksiä tuosta Observerin listasta?Vilperi sanoi:Tässä vaiheessahan tuloksia ei voida vielä julistaa virallisiksi. Odotetaan nyt vaan rauhassa observerin protestia.
Formulanomi sanoi:Niin...no kolme, ja kolme....sanotaan nyt sit vaikkapa 24.
:eek!: :eek!: :eek!:OoPee sanoi:Lapualaiset on tapettu jo aikoja sitten. Nyt on laihialaiset menos!
Katos vaan, en huomannutkaan tota listaa ensisilmäyksellä!:thumbup:kouvotsvoni sanoi:Saako sanoa puolueellisia ja subjektiivisia näkemyksiä tuosta Observerin listasta?
Tua mitään mun puhetta ollu vaan Vanhalan/Väinö Linnan :frank:lara sanoi::eek!: :eek!: :eek!:
onko toi nyt sit oikeanlaista puhetta sun tittelilläs??
Mä elän viäläki!!!! :mad_old:
spoilasit siis?OoPee sanoi:Tua mitään mun puhetta ollu vaan Vanhalan/Väinö Linnan :frank:
:ahem: :ahem: :ahem:Vellu sanoi:spoilasit siis?
Virkasi puolesta et saa, mutta minä voin sanoa listaa kauniiksi.kouvotsvoni sanoi:Saako sanoa puolueellisia ja subjektiivisia näkemyksiä tuosta Observerin listasta?
Kiitos.Twitter sanoi:Kateeks vain käy, kun parhaimmilla ne sormet napsaa nopeesti
makeilla posteilla.
Onnitteluni mestareille
Onko toi sun työnäytös?, niin sit perun sanani.Formulanomi sanoi:Kiitos.
Ilo on kokonaan mun puolellaniFormulanomi sanoi:Kiitos.
Värikäs kisällin työ näyttää olevan sieltä sVeittistä.OoPee sanoi:Ilo on kokonaan mun puolellani
:nope: :nope: :nope:Twitter sanoi:sieltä sVeittistä.
Switterladistä sitten,OoPee sanoi::nope: :nope: :nope: