Täähän meni oikeastaan ihan vituiks :thumbdown:nope::frown:
Ei paha. Kyllä sillä lakanat sotkee.:ahem:
En ole mitalisysteemin kannattaja, vaan tasainen suorittaminen palkittakoon. Oikea mies voitti.
Eli viime vuonna sain jokaiselta äänestäjältä keskimäärin noin 4,18 pistettä, tänä vuonna enää 4 :thumbfh:
Moni lopetta huip... eikueimitään!![]()
Mä veikkaan, että olisit vienny mua ja Moea kuin litran mittaa, jos vaan olisit älynnyt kirjoittaa aktiviisemmin vapaaseen
Onnea kakkossijasta, joka on sentään ansaittu "alan" (F1) kommenteilla, toisin kuin... noh :frank:
Okei lara....Te olette nöpöneniä kaikki, nöpönenät.
Te olette nöpöneniä kaikki, nöpönenät.
Parempi nöppis kuin Noppis :frank:
Kommentit lyhykäisyydessään.
1. PuoliPöhkö TäysPöhkö olis jo liikaa, nyt silleen sopivasti.
2. Pietari Mr hymiö
3. Lancer Hyvin lanseerattu hahmo.
4. Puupää (ent. Mutku) Jos tää olis kukkahattusetä-äänestys, olis voittanut, mutku ei ole.
5. Loetkoe Lötköjen yö - kantsii katsoa
6. JasonD Kekeismi:"JasonD on kirjoittajana fantastinen"
7. lara Paradoksi. Painaa duunia ennemmän kuin laki sallii, mutta silti näyttää laiskiaisen kuvaa
8. Miguel Herää ensimmäisenä
9. jupla Ei pöllömpi
10. haju Forumin erilainen nuori (wanha)
Käsipiste: Zervuska Haidis, aivan loistava nick!
Luultavasti firman omat lyylit eivät saa yhtä hyvää palvelua.
Soittakoot firman hotlineen perkeleet :thumbdown
Siellä on muuten harvinaisen tuubaa palvelua. Soittipa sinne mistä päin maailmaa tahansa. Aina saa itte korjata viat
Kerran soitin sinne. Kirjasivat ongelman ylös ja avasivat Remedylla ongelmatiketin, jonka lähettivät sen eteenpäin, kun eivät itte osaneet ratkaista. Arvakkaa kelle lähti? Aivan oikein, mulle
Fikasin sitten itte :thumbdown
Vapaalla vaan ryvettyy.Mä veikkaan, että olisit vienny mua ja Moea kuin litran mittaa, jos vaan olisit älynnyt kirjoittaa aktiviisemmin vapaaseen![]()
Laskitko hylätytkin mukaan? Viime vuonna ei ollut yhtään vissiinkään? Tänä vuonna 3.. Näin tämän vuoden keskiarvosaldo olisi 3,85 äänestäjää kohti:frank:Eli viime vuonna sain jokaiselta äänestäjältä keskimäärin noin 4,18 pistettä, tänä vuonna enää 4 :thumbfh:
Ai niin, meinasi unohtua. Kiitokset Springfieldin 'tarzanille' pisteestä!! :ahem: