Kylläpä se taso heti laskee, kun jätän irkkailemati ja postailemati\o/
En edes tiennyt, että olet jättänyt irkkailemati ja postailemati :thumbfh:
Kylläpä se taso heti laskee, kun jätän irkkailemati ja postailemati\o/
Vapaakin on alkanut tuntua ihan jonninjoutavalta lässytykseltä, että harvemmin jaksaa kommentoida mitään. Ircissäkin on välillä samanlaista paskaa ja tiedän kyllä pari syyllistä tähän ilmiöön..
Mitä tekemistä tuolla on äänestyspäätöksen kanssa? Aukaise memberslist ja valitset sieltä 10 tyyppiä, joilla ei ole ainuttakaan postausta tai sitten hahmoja, jotka ovat olleet aktiivisia ennen rekiströitymistäsi, mutteivat enää sen jälkeen.On muuten helvetin vaikeaa keksiä kymmenen hahmoa, jotka olis vittuillut mulle mahdollisimman vähän.
Mitä tekemistä tuolla on äänestyspäätöksen kanssa? Aukaise memberslist ja valitset sieltä 10 tyyppiä, joilla ei ole ainuttakaan postausta tai sitten hahmoja, jotka ovat olleet aktiivisia ennen rekiströitymistäsi, mutteivat enää sen jälkeen.
Ei ole.Eikös tän äänestyksen pointti ole äänestää niitä "hyviä tyyppejä"?
Mä tein Siggepoille listan
1. RK-62
2. VJR
3. Kortteen Topi
4. dzeidzei
5. Observer
6. Tyhmä eläin
7. sasa
8. Arnold
9. Akseli Koskela
10. Robbie Fowler
Noista yksi on vähän tymä, muttei toi eläin.Mä tein Siggepoille listan
1. RK-62
2. VJR
3. Kortteen Topi
4. dzeidzei
5. Observer
6. Tyhmä eläin
7. sasa
8. Arnold
9. Akseli Koskela
10. Robbie Fowler
Noista yksi on vähän tymä, muttei toi eläin.
Eikös tän äänestyksen pointti ole äänestää niitä "hyviä tyyppejä"? Jos en keksi, niin en äänestä ollenkaan.![]()
Teinpähän tällaisen varmuuden-vuoksi -rivin, kaikkein kuluneimmat hahmot vain löysivät tiensä tälle listalle. Kait se VIP-status oli niin tärkeä, täytyyhän se myöntää, että kuvallisten hahmojen postauksia tulee vähän tarkemmin syynäiltyä.1. Puolipöhkö
2. FW08
3. Pyryf
4. Kouvotsvoni
5. Markoj
6. Dominic
7. JPP
8. Bobakki
9. Webslave
10. Mosse
You callin' me fat?
Toinen vaihtoehto on, että sulla oli tuoretta sikaflexiä persauksissa.