Vuoden kommentti 2010

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tää koko keskustelu maailmankaikkeuspollista:
Juu. Teoriassa kyllä, käytännössä uskon enämpi perunalaatikkoon.
Työnnä se karvanen persees sinne pottulootaan nyt.
Hyvä. Anna muhia tunti. Tarjoile illalla vieraille. Molempia. Takuuvarma menestys.
Kelpaisko sullekin? Eiköhän tosta riittäisi.
:D

Ace17

Acenteella
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1446337&postcount=106
Yksi mitä voisi myös perustaa, on Moelle oma toikki, jossa se saa keskitetysti haukkua kaikki ja kertoa oikein perusteellisesti, mikä/ketkä kaikki sitä närpee. Sitten väliin saisi pistää kirosanoja niin maan saatanasti. Sen toikin sisältöön ei sitten kukaan moderaattori tai separaattori puuttuisi.

Sitten voisi perustaa toisen toikin, jossa Moe kertoisi, miten hän itse on osoittanut edes jollain tavalla hyväksyvänsä jonkun toisen forumistin tai tämän mielipiteen.

Moe voi itse perustaa avautumistoikin. Ole hyvä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
:D:D:D

Mä voin tähän yhteen postaukseen samantien pistää teille kaikille!

Olettehan te nyt ihan vitun struumia kaikki!:eek:

Örfil

Guest
Parhaat postausehdokkaathan on yleensä seuraavana päivänä lyhentyneet muotoon "*" :)

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Kyllä tää on ylivoimainen ykkönen vaikka onkin Muu Urheilu osastolta.

Onneksi olkoon Jokereille mestaruudesta! Michael Nylander ja Bates Battaglia ovat uudet hankinnat! Muut joukkueet näyttää kyllä paperilla ihan säälittäviltä tuon jengin vierellä. :nope: Vitutus on aivan maximissaan.
Harvoin mikään kommentti suorastaan uhkuu varmaa tietoa.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Nostetaanpa tämä vähän paremmin framille.
Ilman jotain Kekeä Kimi-Matias Räikkönen olisi nyt pitkäaikaistyötön alkoholisti ja kiroisi menetettyä etsikkoaikaansa F1-forumilla. Karu fakta, mutta Kimin täytyi vain lyödä pätäkät tiskiin, vilauttaa Suomen passia ja antaa suostuttelijoiden aka Mikat ja JJ hoitaa loput. Näin irtosi paikka Sauber-tallista. Ilman Kekeä homma olisi tyssännyt Espoon keskukseen.
Knoukkari tai joku muu saattais tietää missä kirjassa vähän tuon näköinen tyyppi oli sivuhenkilönä.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kyllä mäkin aika vahvasti olisin samaa mieltä, vaikka vielä kesä, syksy ja talvikin tulossa tälle vuodelle. Toisaalta tätä vois jo melkeen verrata 8,5 sekunnin alitukseen satasella, kera nuorisohousujen.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Ruotsalaistutkmuksen mukaan kuulemma ja oon lukenu että netissä on tästä on keskusteltu jo vuonna 2003. Hehheh aloin juuri litkimään 1.5L pulloa mutta juominen loppui kun kaveri varoitti minua. :D Pitääkö tämä yhtään paikkansa vai onko tämä jälleen yksi läppä ruotsalaistutkimus kuten ne ranskanperunat + syöpä? :alppu:
Tälle tuli myös hykerreltyä melkoisesti. :alppu:

Timo Toikki

Hepittäjä
Ei mitään lisättävää. Tuomaristo kiittää. Palkinto voidaan jakaa poikkeuksellisesti jo huhtikuussa.

Pobeda

Well-known member
Eipäs höntyillä, ikinä ei voi tietää jos mestari vaikka vielä ylittää itsensä.