kouvotsvoni
Banjottu
Ottaa kolmoisvoiton ainaskin.
Pietari Brahen?Joni on löytänyt vireen kreivin aikaan. :ahem:
Kyl. Brahe elää tällä hetkellä Sodankylässä. Kantsii tsiigata.Pietari Brahen?
Juu, kyllä tuolla postilla tullaan ihan doomin peesissä, mutta ohituspaikan löytäminen on nykyjään melkoisen vaikijaa...
:thumbup:Tai sitten jos pyhitettäisiin tämä oikeille kommenteille ja tehtäisiin Vuoden Joni 2010 -toikki erikseen?
Mun piti muuten alunperin laittaa vuoden Doomi 2010 -kisa, mutta päädyin tohon...:thumbup:
Kusapa hyvinkin.Mun piti muuten alunperin laittaa vuoden Doomi 2010 -kusa, mutta päädyin tohon...
Vtun typo...Kusapa hyvinkin.
Omat ponnistelut ovat näemmä olleet turhia. Jonihan tämän vie...
Sit meitä on kaksi:thumbup:Harmi vaan, että neurologisten käytöshäiriöiden vuoksi en itse osaa kommentoida mitään asiallista tai sopivaa.
:alppu:
Vielä vissiin pitäis korjata tuo "Doomi" "Doomiiksi", "hoida mut" tai "duunaa mut" ikäänkuin. Ei taida ainakaan tuomion kanssa olla tuolla mitään tekemistä. Ja Jonin musiikkimakukaan ei taida doomia pahemmin sivuta.Mun piti muuten alunperin laittaa vuoden Doomi 2010 -kisa, mutta päädyin tohon...
Niin meitäkin! Mut onks meitä sitten neljä vai viisi?Sit meitä on kaksi:thumbup:
Ei kuitenkaan enempää kuin kolme.Niin meitäkin! Mut onks meitä sitten neljä vai viisi?
Olen nopea oppimaan, noi aiemmin mainitsemani jutskat niin ne opin vain päättelemällä. Sain koulussa hyviä numeroita mm. Matematiikka, kemia, fysiikka, kaverini eivät usko koska en näytä hikeltä joten näytin todistuksiani. Älykkyystesteissä olin keskivertoa huomattavasti älykkäämpi, se kai sitten selittää ettei mikään tunnu ylitsepääsemättömältä. Olen utelias, joten kokeilen...
En helvetissä!! Ja! Mitä vittua Tyhjäntoimittaja!!!?! Fuck you too!!Timon faija ilmoittautuu kisaan.
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1504242&postcount=505
Mun mielestä JA on forumin suumakkeri, mitä tulee noihin rangaistuksiin. Ehkä eniten rangaistu aktiivijäsen, mutta siltikin päässy aivan liian helpolla.
Vilpittömästi ajattelen olevani avarakatseinen ja suvaitsevainen ihminen. Samaan hengenvetoon voin todeta, että Raamatun oppeihin nojaavia ihmisiä pidän vähintäänkin yksinkertaisina. Ymmärrän kuitenkin hyvin, että kaikilla lapsena aivopestyillä yksilöillä ei ole kykyä murtautua tuosta harhasta. Satumaailmassa eläville lukutaidottomille yksilöille on suotava oma lokeronsa. Toiveeni kuitenkin on, että tulevaisuudessa shamaanipuuhasteluja ei yhteiskunnan toimesta enää tuettaisi.