Itse luulin että kaikki olisivat pyrkineet kallistettuihin syyläreihin, muta tuossa näytti olevan ihan pystyssä :dunno: . Vai tulikohan niistä kallistuksista jotain probleemaa. [/B][/QUOTE]
Lueskelin vasta Girgio Piolan F1 2003 technical analysis- kirjaa (silkkaa asbaa muuten), jossa todettiin ainakin tuolloin bemarin tarvitsevan huomattavasti vähemmän jäähdytystä kuin muut koneet. Voi olla jotain tekoa asian kanssa. Pienemmät syylärit mahtuu kallistamatta saman tilaan,....
Samassa kirjassa todettiin muuten, että Ferrari saa monta kymmentä heppaa lisätehoja Shellin exklusiivisesti heille suunnittelemilla voiteluaineilla: vähemmän kitkoja, enemmän ulostulotehoa. Samaisilla voiteluaineilla on kuulemma ollut hyvin paljon tekemistä myös Ferkun ilmiömäisen luotettavuuden kanssa. Ferrari kyllä hanskaa nuo yhteistyökuviot turhan hyvin.
Ehkä uudet kestävyyssäännöt ovat ehkä tehneet tepposia Shellin teknologialle (vanhat aineet kestävät ehkä just sen yhden kisamitan), sen verran tiuhaan on Ferkun koneita paukannut testeissä.