Kyllä se vain niin on, että jos Loeb ei virheitä tee, niin Hirvosen vauhti ei riitä. Jotenkin on jäänyt sellainen olo, ettei Hirvonen paljon pysty perusvauhtinsa yli puristamaan, vaikka riskejä ottaisikin. Vauhdin puolesta luotankin paljon enemmän Latvalan potentiaaliin, vaikka Jaripoilla on sitten muut ongelmansa.Harmi kyllä tuo Mikon kohtalo. No, eipä tolle enää mitään voi ja noita aina joskus tulee.
Pikkuhiljaa alkaa kartturin puheensolinasta erottumaan muitakin sanoja, kuin vain 'vasen' ja 'oikea'.. :thumbup:Räikkönen sähläsi 40 kilsan pätkällä, menetti suunnilleen 10-15 sekuntia, joutui peruuttelemaan. Nyt näyttää kuitenkin löytyneen maaliinpääsyn idea. Se lienee kehittymisen ehto.
Niin tai sitten ekana ajaisi hitaat liimat, ennenkuin kärkikuskeja. :ahem:Sääntöjä pitäisi muuttaa niin että MM-pistetaulukossa johdossa oleva lähtisi aina ekana. Ja toka tokana jne. Nyt säännöt suosii lööppikettua (ketkua).
Äkkiä ajatellen hyvä idea. Kaikenlaisia ideoita on kuultu, mutta ainakin itse kuulin tämän vasta ensimmäistä kertaa. Totuushan on ettei tarkoitus ole että nopein autokunta aina voittaa vaan yleensä jollain keinolla pyritään tasoittamaan kilpailua -> Parempi show. Varsinkin rata puolella on käytetty jos jonkinlaista keinoa menestyspainoista, käännettyyn lähtöjärjestykseen lisättynä F1:ien joka vuosi vaihtuvilla järjestelyillä. Rallissa tämä MM- taulukon mukainen lähtöjärjestys koko kisan ajan olisi yksinkertainen, helpottaisi rallin seuraamista ja aiheuttaisi yleensä haittaa MM- kärjelle, joten yllätyksiä tulisi helpommin.Sääntöjä pitäisi muuttaa niin että MM-pistetaulukossa johdossa oleva lähtisi aina ekana. Ja toka tokana jne. Nyt säännöt suosii lööppikettua (ketkua).
Lievää suomalaisittain vääristelyä?Hirvonen osui reitillä olleeseen kiveen ja auton oikea etupyörä kärsi pahoja vaurioita. Hirvosen jatko on vielä epäselvää, mutta hän putoaa varmuudella kauas kärkikamppailusta.