DC
Helsingin UA
Fantasy WRC:n puolella ekan illan jälkeen sijat 2, 4 ja 5. Olipahan edes jollain tasolla hyvä aloitus kaudelle
Mulla on 1, 2, 12 ja Sunisen keskeytysFantasy WRC:n puolella ekan illan jälkeen sijat 2, 4 ja 5. Olipahan edes jollain tasolla hyvä aloitus kaudelle
Heat is onMulla on 1, 2, 12 ja Sunisen keskeytys
Pojat pojat pojat... ei näin!https://www.youtube.com/watch?v=a0I5SnrI3ww&feature=youtu.be
Suninen nokka edellä ojaan, Rovanperä ajoi Sunisen auton perään...
Ei taida 200 kiloo MM-ralliin edes piisata. Sillä hinnalla saa SM-rallin ja vähän ennakkotestiä. Tuohinon mukaan testi-km on saman hintaista kuin kisa-km ja harva lähtee MM-ralliin täysin kylmiltään.Tulipa mieleen, että onkohan Tuohino yhtään mainostanut uutta WRC-vuokraamoaan työttömäksi jääneiden tehdaskuskien suuntaan? Siinä voisi olla hyvä tilaisuus esim. Craig Breenille tai Hayden Paddonille vuokrata kalusto muutamaan sopivaan kisaan ja herätellä tallipäällliköitä ensi kautta ajatellen. En tiedä sitten, onko heillä mitään mielenkiintoa enää lähteä maksamaan ajamisesta, kun ajotaitojaan ovat kumpikin jo esitelleet pidemmän aikaa huippukalustolla. Todennäköisemmin autoa vuokraavat R5-luokan kuskit, jotka pyrkivät urallaan eteenpäin. Tai sitten elämyksiä hakevat turistiluokan rikkaat harrastelijat ym.
Tuohino kertoi auton vuokrahinnan yhteen mm-ralliin olevan n.200 000€.
Lappi Jyväskylässä, mutta Toyotien voittaminen vaatii ihan täydellisen suorituksen ja auton. Ja ehkä vähän tuuriakin.Jos suomalaiset on napanneet yleensä vähintään sen yhden voiton per kausi ja viime vuonna sen saaminen meni viimeiseen mahdolliseen ralliin, niin onko veikkauksia kuka suomalainen tänä vuonna voiton voisi tuoda ja missä rallissa?
Sunisella on nyt sellainen asenne, että uran ensimmäinen voitto saattaa hyvinkin tulla tällä kaudella. Ehkä Walesissa. Latvalaa ja Lappia en osaa nähdä tällä kaudella ykköskorokkeella.Lappi Sardiniassa, Latvala Walesissa, Suninen Jyskälässä
En minäkään lähtisi sanomaan, että kukaan mahdollisista paikkaajista - Breen, Östberg (olisiko Citroen-kytkyn takia edes saatavilla), Paddon (sama kuin edellä, koska Hyundai) - olisi yhtään sen nopeampi tai varmempi, mutta samaan hengenvetoon on todettava, että päätös JM:n syrjäyttämisestä olisi yhtä lailla ymmärrettävä temppu. 15 pistettä neljään kisaan on alle kaiken arvostelun, nimenomaan JM:n profiililla sarjaa kiertävälle kaverille. Jos tahti ei äkkiä muutu, joutuu Tommi keksimään entistäkin parempia selityksiä Japanin suuntanumerosta saapuviin puheluihin koskien autokuntaa nro 10.https://www.rallit.fi/wrc-huoltoalueella-on-kuhistu-jari-matti-latvalan-asemasta-saako-ajaa-kautta-loppuun-saakka/
Rallit.fi huhuilee, että Latvalan asema Toyotalla voisi olla uhattuna jo kesken kautta. Itse en kyllä tähän usko. Eipä sieltä nopeampaa ja varmempaa kuskiakaan ole tarjolla.
Latvalan puolustukseksi on kuitenkin sanottava, että hän on menettänyt paljon pisteitä myös ilman omaa syytään teknisien vikojen vuoksi ja siksi Latvalan vähäisestä pistemäärästä syyttävän sormen voi yhtälailla kohdistaa myös tallin suuntaan.En minäkään lähtisi sanomaan, että kukaan mahdollisista paikkaajista - Breen, Östberg (olisiko Citroen-kytkyn takia edes saatavilla), Paddon (sama kuin edellä, koska Hyundai) - olisi yhtään sen nopeampi tai varmempi, mutta samaan hengenvetoon on todettava, että päätös JM:n syrjäyttämisestä olisi yhtä lailla ymmärrettävä temppu. 15 pistettä neljään kisaan on alle kaiken arvostelun, nimenomaan JM:n profiililla sarjaa kiertävälle kaverille. Jos tahti ei äkkiä muutu, joutuu Tommi keksimään entistäkin parempia selityksiä Japanin suuntanumerosta saapuviin puheluihin koskien autokuntaa nro 10.