Valitettavasti Suomella ei enää ole Kankkusen veroista kuskia.
Neljä mestaruutta kolmella eri automerkillä.
-86 Pösöllä, -87 Lancialla, -91 Lancialla ja -93 Tojotalla.
Kun on osaava kuski, niin osaa ajaa vaikka merkki vaihtuisikin.
Tosihan se on, että kun Ogier on koko viime vuoden ajanut VW:n merkeillä ja saanut säädettyä auton mieleisekseen, on Ogier vaikeasti voitettavissa, mutta mahdollista. Jos Latvala pääsee sinuiksi autonsa kanssa ja keskittyy omaan osaamiseensa, niin en epäile hetkeäkään, etteikö niitä voittojakin alkaisi tulemaan.
Mikolle vaan on heitetty voittajan viitta päälle ja se on omalta osaltaan lisäämässä paineita. Kyllähän Hirvonen edelleen kuuluu kärkikuskien joukkoon, mutta viimeistään seuraavassa kisassa on ajettava podiumille. Hyvä sijoitus Meksikossa antaisi itseluottamusta lisää ja voisi karistaa epäonnistumisen peikon Mikon harteilta.
Kaksi kisaa vasta ajettu joten pakka on vielä auki.
Östberg tulee olemaan kova luu kauden edetessä ja kyllä suomalaisilta odotan, että ainakin Östberg pitää voittaa.
Suomalaiset kun tottuivat huikeaan menestykseen männä vuosina, siis ennen vuotta 2000, niin nyt podetaan hienoista "krapulaa". Kyllä se siitä vielä, uskokaa vaan.
EP Lappia minäkin kaipailen tuonne isojen miesten joukkoon. Kaveri on nuori, mutta ehkäpä tän hetken kuumin lupaus rallin kärkeen MM -tasolla. Toivottavasti ei jää lupaukseksi vaan saisi kunnon auton, ajokilometrejä autolle ja sitä myötä hätyyttelemään kärkeä.