Wuoden urheilija

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Ja edelleen hopeassa jää se isoin voitto saavuttamatta... naiset voitti sen tärkeimmän ottelunsa (tänä vuonna)
Ett silleen!!!!!!!
Mä olen kuvitellu jo tuntevani jaskan logiikan, mutta silti se onnistuu aina silloin tällöin ylittämään itsensä niin, että vetää isommankin miehen hiljaiseksi :eek!:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Niin turnaukseen pääsemiseenkin... tuollainen kaks osanen ratkasu ei ole koskaan helppo, vaikka vastus olisi mitä tasoa - varsinkaan henkisesti!
Justhan sä sanoit ettei Suomi voittanu yhtään huippumaata. "vaikka vastus olisi mitä tasoa".. Oisko Suomen kulta jääkiekossa sit ollu hienompi kuin tämä hopea, jos kaikki vastustajat ois ollu Norjan tasoisia jääkiekkomaita.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Mä olen kuvitellu jo tuntevani jaskan logiikan, mutta silti se onnistuu aina silloin tällöin ylittämään itsensä niin, että vetää isommankin miehen hiljaiseksi :eek!:
Joko ymmärrät, miksi jaska diggaa noin fanaattisesti futiksesta;) :D

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Oma lista:
1. Antti Niemi
2. Miikka Kiprusoff
3. Kalle Palander
4. Heikki Kovalainen
5. Sanna Valkonen
6. Juha Salminen
7. Tanja Poutiainen (ei kuitenkaan erityisen hyvin viime kaudella menestynyt, jos en väärin muista... tai siis niin hyvin kuin nyt)
8. Leo-Pekka Tähti
9. Hannu Manninen
10. Janne Ahonen

Huolimatta jarnasta, joukkueiden äänestäminen on perseestä ja siksi äänestänkin yksilöitä ! Kiprusoff ja Valkonen on oikeastaan edustamssa joukkueitaan, Valkonen kapteenin ominaisuudessa ja Kipru, koska pelaa oikeastaan yksilölajia (jota veskan homma hyvinkin pitkälti on) ja selkeästi loisti Suomalaisista kääkän pelaajista eniten tänä vuonna...

itse en mäestätippumista tahi muita "pohjoismaisia lajeja" arvosta, joten niiden harrastajat ei listallani korkealla ole.
Ett silleen!!!!!!!!!
Mitäs vikaa pohjoismaisissa lajeissa on?
Itse nostan hattua erityisesti yhdistetyn miehille. Hyvin vaativa laji!

Oma listani:
1. Hannu Manninen
2. Janne Ahonen
3. Leo-Pekka Tähti
4. Kalle Palander
5. Tanja Poutiainen
6. Miikka Kiprusoff
7. Juha Salminen
8. Janne Lahtela
9. Marko Ylihannuksela
10. Heikki Kovalainen \o/

Suomen jalkapalloilijat eivät mielestäni tänä vuonna ole saavuttanut mitään sellaista, että kukaan heistä tuolle listalle ansaitsisi päästä. Jos olisivat niin se olisi kyllä kantautunut tietoisuuteeni muualtakin kuin jaskan kertomana. :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Justhan sä sanoit ettei Suomi voittanu yhtään huippumaata. "vaikka vastus olisi mitä tasoa".. Oisko Suomen kulta jääkiekossa sit ollu hienompi kuin tämä hopea, jos kaikki vastustajat ois ollu Norjan tasoisia jääkiekkomaita.
No mikä on huippumaa, Venäjä on kuitenkin "oletusasoltaan" huomattavasti Suomen edellä... Eli tuo ei tosiaankaan ollut mikään "mennään yrittämään parasta" suoritus...
Ett silleen!!!!!!!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
jaskan listasta paistaa hyvin lapi se mita lajia jaska "edustaa" ja miksi han pelaa maalissa :rolleyes:

Jumalauta, Antti Niemi Suomen paras urheilija 2004 :eek!: :D :D :D Ja Kipru kakkosena :thumbfh:

No joo, nuoruuden angstia, ymmarretaan :ahem:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
jaska sanoi:
No mikä on huippumaa, Venäjä on kuitenkin "oletusasoltaan" huomattavasti Suomen edellä... Eli tuo ei tosiaankaan ollut mikään "mennään yrittämään parasta" suoritus...
Ett silleen!!!!!!!!
Niin oli muuten nelja maata World Cupissakin :rolleyes:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Nopeahuoli sanoi:
jaskan listasta paistaa hyvin lapi se mita lajia jaska "edustaa" ja miksi han pelaa maalissa :rolleyes:

Jumalauta, Antti Niemi Suomen paras urheilija 2004 :eek!: :D :D :D Ja Kipru kakkosena :thumbfh:

Onko se ny jotain uutta että jaska ajaa omaa etuaan ja kannattaa omiaan? :thumbfh:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli sanoi:

No mä en tarvitse mitään mitalleja siihen, että osaan arvostaa urheilijoita, jotka on omissa saavutuksissaan maailman parhaiden joukossa, kuten molemmat herrat ovat.
Ett silleen!!!!!!!!!

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Joukkueesta yhden yksilön nostaminen on kyseenalaista. Kiprusoftikaan ei olisi ollut mitään ilman huippupuolustajia tai joku Niemi. :jaska: Siksi se on joko koko joukkue tai ei kukaan mun mielestä. Eri asia on joku joukkueurheilija joka on tehnyt kiistatta pitkän & menestyksekkään uran, mutta palkitsemisfoorumi ei ole silloin ko. Vuoden urheilija koska mun mielestä siinä pitää valita sen vuoden paras urheilija sen vuotisilla saavutuksilla.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mutku sanoi:
Joukkueesta yhden yksilön nostaminen on kyseenalaista. Kiprusoftikaan ei olisi ollut mitään ilman huippupuolustajia tai joku Niemi. :jaska: Siksi se on joko koko joukkue tai ei kukaan mun mielestä. Eri asia on joku joukkueurheilija joka on tehnyt kiistatta pitkän & menestyksekkään uran, mutta palkitsemisfoorumi ei ole silloin ko. Vuoden urheilija koska mun mielestä siinä pitää valita sen vuoden paras urheilija sen vuotisilla saavutuksilla.
Niin no minusta joukkueurheilijakin voi näyttää suorituksillaan sellaista osaamista, jota tässä äänestyksessä haetaan. Vai onko tämä äänestys vain yksilöille?
Ett silleen!!!!!!!!

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
jaska sanoi:
Niin no minusta joukkueurheilijakin voi näyttää suorituksillaan sellaista osaamista, jota tässä äänestyksessä haetaan. Vai onko tämä äänestys vain yksilöille?
Ett silleen!!!!!!!!
mutku sanoi:
Siksi se on joko koko joukkue tai ei kukaan mun mielestä.
Vaan eipä taida koskaan mikään joukkue olla voittanut moista titteliä

Timoteus

Maailman nisäkkäin
Jos joukkueurheilijan ensisijaiset ansiot ovat maajoukkueessa tehtyjä, olen Mutkun kanssa pitkälti samaa mieltä. Kuitenkin ne ansiot, joilla täällä Niemeä ja Kiprusoffia listalle nostetaan, ovat ymmärtääkseni pääasiassa saavutuksia ulkomaisissa seurajoukkueissa (tiedän kyllä molempien pelanneen maajoukkueessakin mainiosti). Mielestäni on siis täysin perusteltua, että joukkueurheilijoitakin voidaan listoille nostaa.

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Ett silleen!!!!!!!!
Ei mutta kun vertaillaan yksilöurheilijoihin, niin se on hyvin vaikeaa kun joukkueurheilija ei menestystään yksin voi saavuttaa.