Mangelo
Well-known member
Äläs nyt mun helmoihin ala käymäänHelmoissa? :doubtful:
On tainnu sattua pataan pahasti, että silmätkin ummessa? Kaatunu taas pyörällä??
ne apupyörät.. ne apupyörät.. :thumbup:
Äläs nyt mun helmoihin ala käymäänHelmoissa? :doubtful:
On tainnu sattua pataan pahasti, että silmätkin ummessa? Kaatunu taas pyörällä??
ne apupyörät.. ne apupyörät.. :thumbup:
Ootko kauankin hameita pitäny?Äläs nyt mun helmoihin ala käymään
Muumuu on siittiöistään välittävän miehen valinta.Ootko kauankin hameita pitäny?
Kyllähän nykypäivän moderni tunnelbana-seksuaali mies voi ylpeänä pitää hameitakin. Tai ainakin näin olen jostain kuullut.Muumuu on siittiöistään välittävän miehen valinta.
Ylpeänä voi säilyttää vaikka hammasharjaa perseessä, jos siltä tuntuu.Kyllähän nykypäivän moderni tunnelbana-seksuaali mies voi ylpeänä pitää hameitakin. Tai ainakin näin olen jostain kuullut.
Eikö onkivapa ole enää muotia?Ylpeänä voi säilyttää vaikka hammasharjaa perseessä, jos siltä tuntuu.
Eihän kukaan sitä voi ylpeänä pitää. Sillehän nauraa Albertitkin.Eikö onkivapa ole enää muotia?
Hmmm...Eihän kukaan sitä voi ylpeänä pitää. Sillehän nauraa Albertitkin.
Onko hame ainoa vaatekappale, josta löytyy helmat?Kyllähän nykypäivän moderni tunnelbana-seksuaali mies voi ylpeänä pitää hameitakin. Tai ainakin näin olen jostain kuullut.
Mekko?Onko hame ainoa vaatekappale, josta löytyy helmat?
Jos pipon ostaa mopoilukäyttöön suomea osaamattomalta myyjältä, niin se on helmet.Eiks pipossa oo helmat? Tai ei varmaan oo, mut kuitenkin.
Oon kuullu jotta paidassa olis.Eiks pipossa oo helmat? Tai ei varmaan oo, mut kuitenkin.
Juu.Oon kuullu jotta paidassa olis.
Jäi vaivaamaan toi biisi - alkoi soida päässä mutta en keskinyt että mikä ja kenen. Oisi voinut jäädä selvittämättäkin.Juu.
Ikävä mun on sua
Ikävä etkö nää
Ikävä tarttuu paidanhelmaan
Ja siihen kiinni jää
Vanhoissa vormuloissa tais olla kans.Oon kuullu jotta paidassa olis.
Ne on lahkeet. Paitsi speedo-mallisissa.Ja alushousuissa. Tai ei varmaan oo, mut kuitenkin.