Yleisradio

patriot

Foorumin senaattori
jaska sanoi:
Kenestäköhän sä puhut, ei mulla ole edes TV:tä. Tyhmäähän se ois maksaa Canal+ :sta :confused:
Niin minkäs takia sulla ei oo tv:tä? Sen luvan vai? Älä viitti naurattaa...:D En tuomitse sua, vaikka et lupaa omista.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
patriot sanoi:
Niin minkäs takia sulla ei oo tv:tä? Sen luvan vai? Älä viitti naurattaa...:D En tuomitse sua, vaikka et lupaa omista.
mitä mä tv:llä tekisin :confused:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pelaisit Pleikkaa:thumbup:

Mulla muuten telkkari huutaa viimesiään. Kuva on vino eikä teksti näy 'kylmänä' kokonaan.:mad:

Pitäis ostaa plasma-tv ja kovalevyllinen, 2 viritteinen tikipoksi.:nope:

Siinä menee taas päivärahat pitkäksi aikaa. Saa muutaman tuhatta kilometriä sahata Suomenmaata jotta noi on tianattu.:jaska:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Plasma TV:stä puheenollen, oli hauska lukea tänään Hesarista. Kun Panasonicin osastopäälikkö totesi "Tänä vuonna tulee markkinoille malleja, josta voi valehtelematta todeta, että ne ovat hyviä"

Tai jotain tohon suuntaan.

... että onnea vain te, ketkä ostitte moiset viime jouluna :D

Suosittelen videotykkiä, ainakin DVD:n kanssa loistava! Kai tuohon Digiboksin saisi kiinni :ahem:

Knoukka

Well-known member
Jones: viivytä molempien ostoa mahdollisimman pitkään. Ainakaan tallentavista digibokseista ei oo tullu vielä yhtään "valmista" laitetta meidän markkinoille. Tai ainakin kuukausi sitten oli tämä tilanne kun olin ostamassa, konsulttina oli tv-kuvaaja.

Dj Ankka

Ruma kuin rusina
Sijainti
Vantaa
KnowHow sanoi:
Jones: viivytä molempien ostoa mahdollisimman pitkään. Ainakaan tallentavista digibokseista ei oo tullu vielä yhtään "valmista" laitetta meidän markkinoille. Tai ainakin kuukausi sitten oli tämä tilanne kun olin ostamassa, konsulttina oli tv-kuvaaja.
Itse moisen laitteen omaavana (topfiled 5100coc) olisi mukava kuulla mitä hän haukkui? Omaan laitteeseeni olen enemmän kuin tyytyväinen.

Knoukka

Well-known member
Dj Ankka sanoi:
Itse moisen laitteen omaavana (topfiled 5100coc) olisi mukava kuulla mitä hän haukkui? Omaan laitteeseeni olen enemmän kuin tyytyväinen.
Sanoi vain yleisellä tasolla että ovat vielä keskeneräisiä käytettävyyden, toimivuuden ja pikkuvikojen osalta. Sitä normaalia jarnaa.

En sen kummemmin tentannut kun en millään kiireellä ole ostamassa.

Toisaalta nyt kun aloin funtsimaan niin tämä kaveri on aina helvetin epäluuloinen kaikkia uusia vehkeitä kohtaan mitä av-puolelle tulee.

Sikäli ristiriitaista että seinällään roikkuu helvetin isot plasmat ja kaikki muukin kama on viimesen päälle uutta sekä ammatiltaan tyyppi on tv-kuvaaja.

En kyllä siihen jätkään luota muutenkaan pätkän vertaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Dj Ankka sanoi:
Topfieldiä minäkin olen hommaamassa. 599€ lienee hintaa siihen vähän joka puolella.

Tai sitten ostan nyt jonkun halvan boxin ja vuoden päästä uuden:confused:

Kaapeliyhteydelle ei ole oikein muita koneita olemassa. Medeon/Finlux piti tuoda omansa markkinoille, mutta ei ole oikein toiminut. Ja Finlux on vielä selvitystilassa, joten sen merkeillä sitä edes tuskin tulee.

On tää vaikeeta:jaska:

300 SLR

Well-known member
Sijainti
Oulu
jaska sanoi:

Suosittelen videotykkiä, ainakin DVD:n kanssa loistava! Kai tuohon Digiboksin saisi kiinni :ahem:
Tykistä on varmaan ihan kiva katella leffoja, jos saa pimennettya koko huoneen. Toisaalta on se aika kallista ja ankean näköistä hankkia pimennysverhot joka ikkunaan, että saa kateltua telkkua.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
300 SLR sanoi:
Tykistä on varmaan ihan kiva katella leffoja, jos saa pimennettya koko huoneen. Toisaalta on se aika kallista ja ankean näköistä hankkia pimennysverhot joka ikkunaan, että saa kateltua telkkua.
nojaa, ei siihen tartte kuin yhden huoneen pimentämisen. Ovet on kato keksitty.

Tosin en mä saa tuota yhtäkään huonetta tarpeeksi pimeeksi :nope:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
jaska sanoi:
Niin no silloin jokainen voisi valita mitä katsoo. Esim. allekirjoittaneella F1-Paketti + Futis-paketti, säästöä tulee.

Eikä tuo kaupallisen kanavan voittama kilpailu välttämättä tarkoita mitään ehdotonta maksupakettia. Kuinka monta maksukorttia on tarvittu
- Lätkän WC:n
- F1-kilpailun
- RR:n
kattomiseen ?
Joo. Yle alas ja kaikki maksukortiin taakse. Jokaiselle täysi vapaus _rahalla_ valita mitä katsoo. Niinkuin kaupalliset kanavat mieluusti tekisivät jo Yleä ei olisi.
"Hmmm..kyllä joku leffa sillointällöin tarttis nähdä. Elokuvakanava pakko tilata siis. 30 euroa/kk. Urheiluakin ois kiva nähdä. Tommosen urheilukanavan otan. 30 euroa. Jaa..mutta uutisiakin kyllä täytyy nähdä. Noh, 30 eurolla siitä selviää. Formulaakin haluan katsoo...no se onkin edullinen, vain 79 euroa koko vuosi. Jotain luontodokumenttejakin ois kiva...noh, rastitaan tosta kanava hintaan 30 euroa/kk. Hmmm...1519 euroa vuosi. Noh, pääasia, että mulla näkyy peräti 4 kanavaa ja lisäksi yhdeltä KAIKKI formulalähetykset!!"

Paljos se lupamaksu onkaan vuodessa?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Edelleen. Ei Ylen lakkauttaminen tarkoita, että kaikki kanavat muuttuu maksullisiksi. Onko näin esim. USA:ssa, tai yleensä missään?

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Aluksi on tuhottu radiosta lähes täysin funktio: "jokaiselle jotakin" ja nyt sitä yritetään ajaa väkisin läpi myös television puolella...

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Nuo pitää ehdottomasti kuunnella. Tulee kylläkin vähän huonoon aikaan. En olisi ikinä uskonut, että YLE joskus lähettäisi noita uusintoina!