patriot
Foorumin senaattori
Niin minkäs takia sulla ei oo tv:tä? Sen luvan vai? Älä viitti naurattaa...jaska sanoi:Kenestäköhän sä puhut, ei mulla ole edes TV:tä. Tyhmäähän se ois maksaa Canal+ :sta![]()
Niin minkäs takia sulla ei oo tv:tä? Sen luvan vai? Älä viitti naurattaa...jaska sanoi:Kenestäköhän sä puhut, ei mulla ole edes TV:tä. Tyhmäähän se ois maksaa Canal+ :sta![]()
mitä mä tv:llä tekisinpatriot sanoi:Niin minkäs takia sulla ei oo tv:tä? Sen luvan vai? Älä viitti naurattaa...En tuomitse sua, vaikka et lupaa omista.
Itse moisen laitteen omaavana (topfiled 5100coc) olisi mukava kuulla mitä hän haukkui? Omaan laitteeseeni olen enemmän kuin tyytyväinen.KnowHow sanoi:Jones: viivytä molempien ostoa mahdollisimman pitkään. Ainakaan tallentavista digibokseista ei oo tullu vielä yhtään "valmista" laitetta meidän markkinoille. Tai ainakin kuukausi sitten oli tämä tilanne kun olin ostamassa, konsulttina oli tv-kuvaaja.
Sanoi vain yleisellä tasolla että ovat vielä keskeneräisiä käytettävyyden, toimivuuden ja pikkuvikojen osalta. Sitä normaalia jarnaa.Dj Ankka sanoi:Itse moisen laitteen omaavana (topfiled 5100coc) olisi mukava kuulla mitä hän haukkui? Omaan laitteeseeni olen enemmän kuin tyytyväinen.
Topfieldiä minäkin olen hommaamassa. 599€ lienee hintaa siihen vähän joka puolella.Dj Ankka sanoi:Itse moisen laitteen omaavana (topfiled 5100coc) olisi mukava kuulla mitä hän haukkui? Omaan laitteeseeni olen enemmän kuin tyytyväinen.
Tykistä on varmaan ihan kiva katella leffoja, jos saa pimennettya koko huoneen. Toisaalta on se aika kallista ja ankean näköistä hankkia pimennysverhot joka ikkunaan, että saa kateltua telkkua.jaska sanoi:
Suosittelen videotykkiä, ainakin DVD:n kanssa loistava! Kai tuohon Digiboksin saisi kiinni :ahem:
nojaa, ei siihen tartte kuin yhden huoneen pimentämisen. Ovet on kato keksitty.300 SLR sanoi:Tykistä on varmaan ihan kiva katella leffoja, jos saa pimennettya koko huoneen. Toisaalta on se aika kallista ja ankean näköistä hankkia pimennysverhot joka ikkunaan, että saa kateltua telkkua.
Foliota ja ilmastointiteippiä!jaska sanoi:Tosin en mä saa tuota yhtäkään huonetta tarpeeksi pimeeksi :nope:
Entiset tummaihoiset naapurit Espoossa pitivät kaikkia ikkunoitaan pimennettynä mustilla jätesäkeillä. Aina.Willer sanoi:Foliota ja ilmastointiteippiä!
En mä vaan tiedä... Katsoisit formulaa ja jalkapalloa? Kenties elokuvia? :idea:jaska sanoi:mitä mä tv:llä tekisin![]()
Yllätys ettei patriot taas tajunnutpatriot sanoi:En mä vaan tiedä... Katsoisit formulaa ja jalkapalloa? Kenties elokuvia? :idea:
Joo. Yle alas ja kaikki maksukortiin taakse. Jokaiselle täysi vapaus _rahalla_ valita mitä katsoo. Niinkuin kaupalliset kanavat mieluusti tekisivät jo Yleä ei olisi.jaska sanoi:Niin no silloin jokainen voisi valita mitä katsoo. Esim. allekirjoittaneella F1-Paketti + Futis-paketti, säästöä tulee.
Eikä tuo kaupallisen kanavan voittama kilpailu välttämättä tarkoita mitään ehdotonta maksupakettia. Kuinka monta maksukorttia on tarvittu
- Lätkän WC:n
- F1-kilpailun
- RR:n
kattomiseen ?