Lupatarkastaja
Well-known member
Njoo jos ajaa sataa maapenkkaan niin kyllä se jonkinlainen tärsky on..Olisin ehkä itse hakenut tuon "Visit Ypress" mainoksen vähän keskeisemmälle osaa kuvaa, mutta näkee tuosta ainakin että tuulilasi näyttäs olevan pika-irroitettavaa mallia elastisella massalla siviilimallin liiman sijaan. Vähän ihmetytti ettei ovia saatu auki, ei tuo nyt niin kova mälli ollut.
Ei tässä ollut tarkoitus hakea sinivalkoiset lasit päässä väkisin mitään selitystä, mutta tuolta se vain näin minun silmiini näytti. Ilmeisesti kyse kuitenkin oli täysin nuottivirheestä.Näitä selityksiä aina suomalaisille riittää. Lapillekin tarjottiin ulosajon syyksi teknistä vikaa, eikä sellaista kuitenkaan ollut.
Ei aja tätä WRC2-kisana, niin sen takia ei näytetäOliko tosiaan niin että Gryazinia ei näytetä WRC+ lähetyksessä (eikä kai muuallakaan)? Kattelin vaan että oli on stage ja sitten yhtä-äkkiä on stage kohdassa oli enää Lefevbre.
Jos näin on, niin arvostan!
Ei kyllä suurta menetystä tulisi vaikkei jatkossakaan näkyisi...Ei aja tätä WRC2-kisana, niin sen takia ei näytetä
Kalle on vielä erittäin nuori rallikuskiksi, ja oppii edelleen joka kisassa. Muutenkin epäonni/virheet on kiertäny Kallea tänä vuonna hyvällä prosentilla. Kyl se oli melko selkeetä että nollakisakin tuee jossaki kohtaa. Kallen hämmentävä perusvauhti ja ammattimiehen otteet on sumentanu kaikkien silmiä sen suhteen, että ralli on vanhempien ukkojen laji. Kalle on tuleva/osittain on jo rallin Gretzky. Hän kehen jokaista vertaillaan tulevaisuudessa.Kallelle toinen nuottivirhe peräkkäisissä ralleissa, Jyskälässähän oli kanssa. Harmillista että näin peräjälkeen sattui.
Ei mun mielestä. Tänak ja Neuville on molemmat top4-kuskeja, on ihan luonnollista että ovat korkealla rallin ja koko sarjan taulukossa. Hyundain auto ei vaan voi olla niin surkea kuin kuskit jatkuvasti väittävät. Jos se olisi niin surkea, niin silloin Tänak ja Neuville ovat kuskeina täysin suvereeneja.Aikamoista alisuorittamista Toyotalta tällä hetkellä. Toki Neuvillella kotikenttäetu ja Tänak muuten vaan kova, mutta ei tolla Hyundailla pitäisi kaksoisjohtoa olla.
Evansin pitäisi muutenkin olla vankassa mm-hopeassa kiinni tähän mennessä.
Niin no aasinsiltana en itse esimerkiksi pidä Solbergia mitenkään erityisen kehnona kuljettajana tai että hän ajaisi väärässä luokassa. Hyundai saa miehen näyttämään vaan erityisen kehnolta.Ei mun mielestä. Tänak ja Neuville on molemmat top4-kuskeja, on ihan luonnollista että ovat korkealla rallin ja koko sarjan taulukossa. Hyundain auto ei vaan voi olla niin surkea kuin kuskit jatkuvasti väittävät. Jos se olisi niin surkea, niin silloin Tänak ja Neuville ovat kuskeina täysin suvereeneja.
Se on jopa vähän hämäävää, että Kalle pystyy noin nuorena kuskina ajamaan niin kypsästi. Yleensä tuollaista vauhtia ja varmuutta mitä Kalle on tällä kaudella näyttänyt esittää ne sarjan rutinoituneemmat kärkikuskit. Itse väittäisin, että Kallen tämän vuoden vauhti ja suoritustaso on kolmekymppisen konkarin tasolla.Kalle on vielä erittäin nuori rallikuskiksi, ja oppii edelleen joka kisassa. Muutenkin epäonni/virheet on kiertäny Kallea tänä vuonna hyvällä prosentilla. Kyl se oli melko selkeetä että nollakisakin tuee jossaki kohtaa. Kallen hämmentävä perusvauhti ja ammattimiehen otteet on sumentanu kaikkien silmiä sen suhteen, että ralli on vanhempien ukkojen laji. Kalle on tuleva/osittain on jo rallin Gretzky. Hän kehen jokaista vertaillaan tulevaisuudessa.