KKWCS season 2009, round 4 / Toijala GP

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Andy vois ottaa tavoitteeks että voittais ekaks mut jollain radalla. Olen 46 v, annan jo hieman tasoitusta reaktioajassa. Toijala on kuskien rata, saas nähdä kuinka käy ;)
Kyllä niinkin vielä käy että päihitän sinut, mutta ei se iästä sitten johdu. Tuskin nyt kovin paljoa annat tasoitusta ikäsi takia. Varmasti kokemus ja taktinen maltti kompensoivat sitä reaktioaikojen hidastumista. Josko sillä nyt kummempaa, tai ainakaan ratkaisevaa merkitystä on tällaisessa puulaakisarjassa. Minä väitän, että me "vanha porukka" olemme kehittyneet tämän kauden kisoissa todella paljon yrittäessämme pysyä uusien puoliammattilaisten vauhdissa mukana. Ja ollaankin pysytty. Ja samalla lailla sitä voi kehittyä kuljettajana vielä yli neljäkymppisenäkin
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ei se ole ollenkaan mahdotonta. Olet myös mennyt eteenpäin kuljettajana paljon, ja tuurihan se paljolti ratkaisee tuolla Toijalassa
Tuuri, keveys ja lisäksi se rata muutenkin sopi mulle hyvin. Kunhan tajuan aloittaa kisassa rauhallisesti kylmillä renkailla. Se kun on ollut mulle se ongelma.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
saattaa tuon harjoitustilaisuuden kanssa käydä kuitenkin niin, että jätän väliin, koska budjetin kanssa tekee vähän tiukkaa.. Palkka kun tulee vasta juhannuksen alla ja siihen mennessä on paljon menoa..
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Höpöhöpö. Nimenomaan ei ole vaan kauden ainoa selkeesti anorektikkojen temmellyskenttä. Sen takia tän väliin jääminen harmittaa kaikkein vähiten.
Samaa mieltä. Rataprofiili on yksi makeimmista, mutta selkeesti alitehoiset autot pudottaa homman täysin riippuvaiseksi painosta :dunno:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Samaa mieltä. Rataprofiili on yksi makeimmista, mutta selkeesti alitehoiset autot pudottaa homman täysin riippuvaiseksi painosta :dunno:
Nojaa.. Turhan kärkkäitä kannanottoja mielestäni.. Yksi sanoo että tuurirata, toinen että keveiden rata ja kolmas väittää ajotaitoisten radaksi.. hmm.. :D

Rata (+kalusto) ehkä suosii eri tyyppisiä kuljettajia kuin esim. hyvinkää, ja hanskalla on vähemmän mahdollisuuksia korjata esim. huonomman auton tuomaa haittaa, mutta ehkei silti voi väheksyä keveiden kuljettajien nopeutta millään radalla? Mitäs sitten vaikka siitä keveydestä onkin etua? Kyllähän se keveyskin on yksi hyvä ominaisuus kuljettajalla.. Jos nyt siitä sitten jollain radalla ehkä hyötyy vähän enemmän, niin ei se tee mielestäni suorituksesta huonompaa (etenkin kun moni muukin on kevyt).

Mitä tulee tuurin niin... Sitähän se Formula ykkösissäkin on että aina ei pääse ajamaan parhaalla autolla. Silti se joka voittaa, on yleensä aina paras kuljettaja, vaikka autokin olisi paras. Eli se siitä. :)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Btw.. Tämän hetkisen sääennusteen mukaan lauantaina olisi kuurosateiden mahdollisuus. Tokihan tuo vielä muuttuu moneen kertaa, mutta ehkä luonto sitten tuo lisämahdollisuuksia isokokoisemmille kuskeille. :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Nojaa.. Turhan kärkkäitä kannanottoja mielestäni.. Yksi sanoo että tuurirata, toinen että keveiden rata ja kolmas väittää ajotaitoisten radaksi.. hmm.. :D
No jos väität silmät ummessa että painolla ei ole tuolla mitään tekoa niin huhhuh.
Muistetaan että käytännössä jarruun ei kosketa ollenkaan tuolla, vaan vedetään lämä tiskissä koko ajan, kaasua vain nostetaan väliin.
Ne pari hidastusmutkaa mitä siellä on niin käytännössä pudottaa vauhdin niin matalaksi että panavampi kuski menettää siellä aikaa, vaikka linjat kohdallaan muuten olisikin.
Muistelepa viime vuotta, millaisia kuskeja oli kärjessä (Cabrera, Eija yms) ja sullakin oli yhtäkkiä vauhti ihan eriluokkaa kuin aiemmissa kisoissa...
(mm. Alppu jäi sulle selvästi vaikka yleensä jäit Alpun jalkoihin joka radalla viime vuonna)

Ja nyt ei ollut kyse siitä millasia ominaisuuksia kuskeilla on, vaan kaluston & radan vaikutuksesta painon yhteyteen...
Kalusto on niin alitehoinen että sekä kevyt ja painava kuski vetää tuolla ilman jarrua koko kierroksen, ts. erot tulee ajolinjoista JA kiihdytyksistä
(varsinkin kun autot on suht tasaväkisiä)
Näissä olosuhteissa siis kaluston eroilla ja painolla on poikkeuksetta iso merkitys, ei niinkään hanskalla paikkaamisella kuten jo totesitkin.

Nämä siis on viime vuoden kokemuksen tuomia asioita, tietenkin kevyt kuski pärjää joka radalla, sitä en kiistänytkään, mutta täällä kun kalusto on niin alitehoinen rataan nähden niin kevyt kuski saa paremman edun kuin muilla radoilla
(vrt. tehottomista kalustoista tutuihin Myllypuro/Suzukart akseliin esim.)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mitä tulee tuurin niin... Sitähän se Formula ykkösissäkin on että aina ei pääse ajamaan parhaalla autolla. Silti se joka voittaa, on yleensä aina paras kuljettaja, vaikka autokin olisi paras. Eli se siitä. :)
Mites tämä nyt liittyy meidän sarjaan? F1:ssä tiimipaikat hommataan taidolla ja vuosien näytöillä, meillä täydellä tuuripelillä.
F1:ssä myöskään kuskin paino ei ole niin ratkaiseva kuin meillä, varsinkin kun kyse on tästä radasta
(vrt. esim F1:ssä Kubica vs. Heidy, Massa vs. Kimi)

Meidän sarjassa (esim. Forssa) voi paraskin kuski romahtaa täysin jos käy paska nakki arvonnassa
(sen verran likellä Nastya Cmoney, DickW ja WoPe ja Nipzy esimerkiksi ovat)
Tosin tuotahan ei vielä olla nähty, mutta tuskimpa olisi paraskaan kaveri forssassa voittanut viimeksi sillä ruoska-autolla joka ei kulkenut mihinkään
(josta toim.huom. purettiin heti kaasari meidän kisan jälkeen kun järkkäritkin huomasi sen olevan tehoton)

edit. tähän ehkä paras esimerkki viime vuoden Toijalasta on Andyn sijoitus, mieshän romahti kisassa täysin
saatuaan paskan auton, ei ihan samanlaista tuuria odota esim J. Buttonille Silverstoneen tulevan kuitenkaan ;)
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
No jos väität silmät ummessa että painolla ei ole tuolla mitään tekoa niin huhhuh.
Muistetaan että käytännössä jarruun ei kosketa ollenkaan tuolla, vaan vedetään lämä tiskissä koko ajan, kaasua vain nostetaan väliin.
Ne pari hidastusmutkaa mitä siellä on niin käytännössä pudottaa vauhdin niin matalaksi että panavampi kuski menettää siellä aikaa, vaikka linjat kohdallaan muuten olisikin.
Muistelepa viime vuotta, millaisia kuskeja oli kärjessä (Cabrera, Eija yms) ja sullakin oli yhtäkkiä vauhti ihan eriluokkaa kuin aiemmissa kisoissa...
(mm. Alppu jäi sulle selvästi vaikka yleensä jäit Alpun jalkoihin joka radalla viime vuonna)

Ja nyt ei ollut kyse siitä millasia ominaisuuksia kuskeilla on, vaan kaluston & radan vaikutuksesta painon yhteyteen...
Kalusto on niin alitehoinen että sekä kevyt ja painava kuski vetää tuolla ilman jarrua koko kierroksen, ts. erot tulee ajolinjoista JA kiihdytyksistä
(varsinkin kun autot on suht tasaväkisiä)
Näissä olosuhteissa siis kaluston eroilla ja painolla on poikkeuksetta iso merkitys, ei niinkään hanskalla paikkaamisella kuten jo totesitkin.

Nämä siis on viime vuoden kokemuksen tuomia asioita, tietenkin kevyt kuski pärjää joka radalla, sitä en kiistänytkään, mutta täällä kun kalusto on niin alitehoinen rataan nähden niin kevyt kuski saa paremman edun kuin muilla radoilla
(vrt. tehottomista kalustoista tutuihin Myllypuro/Suzukart akseliin esim.)
Jos nyt vaikka luet ton mun koko tekstin niin huomaat, että sanoin siitä painostakin olevan hyötyä. En missään vaiheessa ole väittänyt etteikö siitä olisi hyötyä. Mutta mun mielestä se on yksi kuljettajan ominaisuus, kuten olen monta kertaa ennenkin sanonut.
Mun mielestä on aika törkeää dissata hyvät suoritukset sillä että "sä oot niin kevyt". Etenkin kun tämä kuitenkin on vain harrastelijasarja.. :/ Tämä tuntuu vähän syrjimiseltä jopa.

Mä lähden Toijalaan ajamaan hyvää kisaa, mutta koska mä olen niin kevyt, niin mun pitäisi olla vähintään TOP3:ssa että mulla olisi oikeus olla suorituksestani tyytyväinen? :tongue: :)

ps. 2 tuntia sitten mitattu paino on ~5kg matalampi kuin Suzukartissa ja myllypurostakin on tippunut pari kiloa. ;)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mites tämä nyt liittyy meidän sarjaan? F1:ssä tiimipaikat hommataan taidolla ja vuosien näytöillä, meillä täydellä tuuripelillä.
F1:ssä myöskään kuskin paino ei ole niin ratkaiseva kuin meillä, varsinkin kun kyse on tästä radasta
(vrt. esim F1:ssä Kubica vs. Heidy, Massa vs. Kimi)

Meidän sarjassa (esim. Forssa) voi paraskin kuski romahtaa täysin jos käy paska nakki arvonnassa
(sen verran likellä Nastya Cmoney, DickW ja WoPe ja Nipzy esimerkiksi ovat)
Tosin tuotahan ei vielä olla nähty, mutta tuskimpa olisi paraskaan kaveri forssassa voittanut viimeksi sillä ruoska-autolla joka ei kulkenut mihinkään
(josta toim.huom. purettiin heti kaasari meidän kisan jälkeen kun järkkäritkin huomasi sen olevan tehoton)

edit. tähän ehkä paras esimerkki viime vuoden Toijalasta on Andyn sijoitus, mieshän romahti kisassa täysin
saatuaan paskan auton, ei ihan samanlaista tuuria odota esim J. Buttonille Silverstoneen tulevan kuitenkaan ;)
Liittyy meidän sarjaan siten, että tuuri on osa lajia. Piste. Jos saat vähän huonomman auton niin ei voi mitään. Niin voi käydä. Rasittavaa tuollainen, kun jatkuvasti kuulee noita selityksiä.. Itse ajoin viime vuonna Toijalassa aika-ajot sillä samalla kaikkein paskimmalla nuharummulla, jolla PeePee ajoi A-finaalissa. Silti mun Toijalan kisasta muistetaan vain se että ajoin kovaa B-finaalissa parhaalla autolla kevyenä kuskina. Mä en vaan jaksanut valittaa siitä aika-ajoautosta (tosin mulle selvisikin vasta myöhemmin että se oli huono auto :D). :)

Mä nyt vaan ajan ja iloitsen jos satun onnistumaan. Kyllähän se vähän harmittaa jos onnistumiset menee joko keveyden tai hyvän tuurin piikkiin. Mutta en mä valita. Mielestäni ajoin silti Forssassa hyvät aika-ajot vaikka auto olikin paras. :)
Onneksi epäonnistumiset menee sentään aina omaan piikkiin (oli tuuria tai ei, tai massakausi menossa), eikä nekään mua kauhean pitkään jaksa harmittaa. Tää nyt on vaan tällaista harrastelua. :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mun mielestä on aika törkeää dissata hyvät suoritukset sillä että "sä oot niin kevyt". Etenkin kun tämä kuitenkin on vain harrastelijasarja.. :/ Tämä tuntuu vähän syrjimiseltä jopa.
Mutta siis sehän nimenomaan ON monella radalla asia joka tuo itsessään kelloon tulosta.
Olet toki kehittynyt kuskinakin, mutta mietipä viime vuotta millanen hyppäys nimeomaan Toijalaan tullessa sun ajamisessa tapahtui?
Kun lisäksi katsoo ko. kisassa kärjessä ajaneita, niin voi sanoa että aika kärpässarjalaisia siellä huhki...
Niin ja Muistetaan vielä tämäkin, sä sait suht hyvän ajan Toijalassa paskallakin autolla (a-a) ja kisassa hyvällä autolla kulki jo lujaakin, ei se pelkästään kehittymisen piikkiin sun kohdalla kyllä mennyt
(edelleen, käytetään vaikka vertailuna Alpun ja sun suorituksia läpi kauden)

Tottakai tietyssä mielessä voi painoakin käyttää hyväkseen, mutta kyllähän tässä lajissa on nimenomaan iso osa kuskin painollakin, ja nimenomaan negatiivisessa mielessä jos sitä on enempi.
Tää kävi ilmi jo viime vuonna meidän harjottelureissulla kun ajoin Jussin poikaa vastaan, linjat oli paremmat mutta ohi vaan ei ollut mitään asiaa kun kaveri pääsi kiihdyttämään mutkasta paremmin ja missään ei jarrutettu niin se huippunopeuden takaisinsaaminen vaan ei ollut kovinkaan helppoa...

edit. tähän ehkä tarkennuksena niille jotka ei tunne rataa & kalustoa, niin tuollahan pamahtaa rajoitin päälle todella äkkiä, kiihtyminen huippunopeuteen on aika rivakka ja sitten yleensä painetaan "lämä tiskissä" melkein koko kierros läpi, ts. jos jäät kiihdytyksessä jälkeen niin köröttelet yli puolet kierroksesta toisen perässä mikäli edessä menevä ei tee virhettä
(noilla nopeuksilla niitäkään ei pahemmin tule)
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Liittyy meidän sarjaan siten, että tuuri on osa lajia. Piste. Jos saat vähän huonomman auton niin ei voi mitään. Niin voi käydä. Rasittavaa tuollainen, kun jatkuvasti kuulee noita selityksiä.. Itse ajoin viime vuonna Toijalassa aika-ajot sillä samalla kaikkein paskimmalla nuharummulla, jolla PeePee ajoi A-finaalissa. Silti mun Toijalan kisasta muistetaan vain se että ajoin kovaa B-finaalissa parhaalla autolla kevyenä kuskina. Mä en vaan jaksanut valittaa siitä aika-ajoautosta (tosin mulle selvisikin vasta myöhemmin että se oli huono auto :D). :)

Mä nyt vaan ajan ja iloitsen jos satun onnistumaan. Kyllähän se vähän harmittaa jos onnistumiset menee joko keveyden tai hyvän tuurin piikkiin. Mutta en mä valita. Mielestäni ajoin silti Forssassa hyvät aika-ajot vaikka auto olikin paras. :)
Onneksi epäonnistumiset menee sentään aina omaan piikkiin (oli tuuria tai ei, tai massakausi menossa), eikä nekään mua kauhean pitkään jaksa harmittaa. Tää nyt on vaan tällaista harrastelua. :)
Ja miten tuuri on mukana F1:ssä? Siellä ei tietääkseni arvota kuskeille autoja joka kisaan?
Tuuri on siellä tietty mukana tekniikkamurheina, mutta auton nopeus on riippuvainen kyllä ihan jostain muusta kuin tuurista, teknikkojen ja insinöörien työstä yms.
Meillä taas voi hyvän ja huonon auton ero olla isokin, tästä löytyy viime vuodelta muutama esimerkkikin ;)

Ja mitä ihmeen selityksiä kuulee? Siis ihan tosiasioitahan nämä edellä mainitut on olleet, faktoja viime vuden Toijalasta:
Sä ajoit hyvin. Sulla oli paska auto aika-ajossa, silti lähtöruutu oli kohtuullinen. Sait yhden parhaista autoista kisaan ja menit heittämällä monesta ohi, mm. Andysta, Alpusta ja musta, ei siellä niin isot erot ollu kuin yhteen autoon (Andyn kisa-auto) jotta voisi laittaa vain ja ainoastaan tuurin ja kaluston piikkiin tuon vauhdin.
Myöskin painolla oli paljon merkitystä, muisteleppa nyt tosiaan finaaleissa pärjänneitä, kaikki jotka meni todella kovaa niin oli ns. kärpässarjalaisia.

En mäkään valita kisaamisesta, näillä mennään mitä on, koko hommahan lähti siitä että mun ja Alpun mielestä Toijalan kalusto & rata huomioiden parhaiten siellä pärjää kevyet kuskit, siksi ei kisan väliin jättäminen ole läheskään niin paska homma kuin monen muun kisan kohdalla.
Eli ei tässä mitään selitetä, noi on kyllä prkl ihan faktoja.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mutta siis sehän nimenomaan ON monella radalla asia joka tuo itsessään kelloon tulosta.
Olet toki kehittynyt kuskinakin, mutta mietipä viime vuotta millanen hyppäys nimeomaan Toijalaan tullessa sun ajamisessa tapahtui?
Kun lisäksi katsoo ko. kisassa kärjessä ajaneita, niin voi sanoa että aika kärpässarjalaisia siellä huhki...
Niin ja Muistetaan vielä tämäkin, sä sait suht hyvän ajan Toijalassa paskallakin autolla (a-a) ja kisassa hyvällä autolla kulki jo lujaakin, ei se pelkästään kehittymisen piikkiin sun kohdalla kyllä mennyt
(edelleen, käytetään vaikka vertailuna Alpun ja sun suorituksia läpi kauden)

Tottakai tietyssä mielessä voi painoakin käyttää hyväkseen, mutta kyllähän tässä lajissa on nimenomaan iso osa kuskin painollakin, ja nimenomaan negatiivisessa mielessä jos sitä on enempi.
Tää kävi ilmi jo viime vuonna meidän harjottelureissulla kun ajoin Jussin poikaa vastaan, linjat oli paremmat mutta ohi vaan ei ollut mitään asiaa kun kaveri pääsi kiihdyttämään mutkasta paremmin ja missään ei jarrutettu niin se huippunopeuden takaisinsaaminen vaan ei ollut kovinkaan helppoa...

edit. tähän ehkä tarkennuksena niille jotka ei tunne rataa & kalustoa, niin tuollahan pamahtaa rajoitin päälle todella äkkiä, kiihtyminen huippunopeuteen on aika rivakka ja sitten yleensä painetaan "lämä tiskissä" melkein koko kierros läpi, ts. jos jäät kiihdytyksessä jälkeen niin köröttelet yli puolet kierroksesta toisen perässä mikäli edessä menevä ei tee virhettä
(noilla nopeuksilla niitäkään ei pahemmin tule)
Joo joo joo joo! Edelleen kyllä mä sen tietän että siitä painosta on hyötyä! Montako kertaa se täytyy sanoa? :D

Mutta siitä huolimatta se tuntuu lytistävältä kuulla ettei oma suoritus ole ollut hyvä vaan on vain hyötynyt keveydestään.. Vaikka kyseessä on kuitenkin samanlainen ominaisuus kuin ajotaitokin. :thumbfh:

Jos on joku rata jossa pääsen hyödyntämään sitä hyvää ominaisuuttani enemmän, niin ei se minusta ole huono juttu eikä vähennä suoritukseni arvoa?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Vaikka kyseessä on kuitenkin samanlainen ominaisuus kuin ajotaitokin. :thumbfh:
painoa voi pudottaa jokainen, kirurgin kautta vaikka jos lompakko sen sallii.
ajotaitoa taas ei välttämättä saa edes reenaamalla, rahasta puhumattakaan.
se siis EI ole samanlainen ominaisuus millään tavalla.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jos on joku rata jossa pääsen hyödyntämään sitä hyvää ominaisuuttani enemmän, niin ei se minusta ole huono juttu eikä vähennä suoritukseni arvoa?
Ei tietenkään vähennä suoritusta, mutta et prkl voi laittaa kaikkea suoritusta vain sen piikkiin että yhtäkkiä sun ajotaidot parani älyttömästi, varsinkin kun 1kk myöhemmin putosit taas omalle tasolles seuraavassa kisassa
(edelleen, tää on ihan faktaa että kevyet kuskit pärjäs viime vuonna Toijalassa keskivertoa paremmin)

Niinku sanoin aiemmin, kehityit valtavasti viime vuonna, ja Toijala sopi sulle sekä ratana (ilm. tykkäsit sen profiilista) että myöskin painon puolesta.
Sun hyvän kisan Toijalassa teki viime vuonna keveys, hyvä tuuri auton kanssa kisassa ja ajotyylille sopiva rata.
Kisassa varmasti kiritti sitten vielä se ohittamisesta tullut intokin.

Mutta silti pidän suurimpana yksittäisenä tekijänä painoa, noi autot on tuolla NIIIIIIIN lussuja että kevyemmän on helppo pitää vauhtia yllä...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ja miten tuuri on mukana F1:ssä? Siellä ei tietääkseni arvota kuskeille autoja joka kisaan?
Tuuri on siellä tietty mukana tekniikkamurheina, mutta auton nopeus on riippuvainen kyllä ihan jostain muusta kuin tuurista, teknikkojen ja insinöörien työstä yms.
Meillä taas voi hyvän ja huonon auton ero olla isokin, tästä löytyy viime vuodelta muutama esimerkkikin ;)

Ja mitä ihmeen selityksiä kuulee? Siis ihan tosiasioitahan nämä edellä mainitut on olleet, faktoja viime vuden Toijalasta:
Sä ajoit hyvin. Sulla oli paska auto aika-ajossa, silti lähtöruutu oli kohtuullinen. Sait yhden parhaista autoista kisaan ja menit heittämällä monesta ohi, mm. Andysta, Alpusta ja musta, ei siellä niin isot erot ollu kuin yhteen autoon (Andyn kisa-auto) jotta voisi laittaa vain ja ainoastaan tuurin ja kaluston piikkiin tuon vauhdin.
Myöskin painolla oli paljon merkitystä, muisteleppa nyt tosiaan finaaleissa pärjänneitä, kaikki jotka meni todella kovaa niin oli ns. kärpässarjalaisia.

En mäkään valita kisaamisesta, näillä mennään mitä on, koko hommahan lähti siitä että mun ja Alpun mielestä Toijalan kalusto & rata huomioiden parhaiten siellä pärjää kevyet kuskit, siksi ei kisan väliin jättäminen ole läheskään niin paska homma kuin monen muun kisan kohdalla.
Eli ei tässä mitään selitetä, noi on kyllä prkl ihan faktoja.
Andy oli a-finaalissa, mutta ööruzin taisin ohittaa, kun spinnasin alussa ja kaikki pääsi ohi.

En tarkoittanut tuolla tuurilla sitä etteikö se olisi merkityksetön asia vaan sitä, että sille ei vaan voi mitään. Ja viittasin siis lähinnä siihen kun ainakin Andy on useampaan kertaan sanonut Toijalaa tuuriradaksi ja todennut Cabreran tuurivoittajaksi, niin se ehkä kuitenkin menee vähän yli. Vaikka hänellä toki tuuria olikin ja painoetua myös. Tyyppi oli kuitenkin suht kokematon ja raivosi tiensä B-finaalista A-finaalin voittoon. :)
Ja annettiinkin toki siitä täysin ansionmukainen arvokas tunnustus eli diblomi. :ahem:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Andy oli a-finaalissa, mutta ööruzin taisin ohittaa, kun spinnasin alussa ja kaikki pääsi ohi.

En tarkoittanut tuolla tuurilla sitä etteikö se olisi merkityksetön asia vaan sitä, että sille ei vaan voi mitään. Ja viittasin siis lähinnä siihen kun ainakin Andy on useampaan kertaan sanonut Toijalaa tuuriradaksi ja todennut Cabreran tuurivoittajaksi, niin se ehkä kuitenkin menee vähän yli. Vaikka hänellä toki tuuria olikin ja painoetua myös. Tyyppi oli kuitenkin suht kokematon ja raivosi tiensä B-finaalista A-finaalin voittoon. :)
Ja annettiinkin toki siitä täysin ansionmukainen arvokas tunnustus eli diblomi. :ahem:
No ei se ihan tuuria kyllä ollut. Juteltiin Cabreran kanssa siinä matkalla ja kyllä sillä jotain taustaa oli, ei kertonut niin tarkkaan...
(ja näkihän sen ajolinjoistakin ettei se nyt ihan puskista tullut)
Toisekseen, mies tais olla porukan kevein, Eijaakin kevyempi varmaan :D
Eli ei se nyt tuurivoitto kylläkään ollut täysin, vaikka autojen arvonnan suhteen hyvä säkä kävikin :rolleyes:
 
Ylös